Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kúnt kijken of er je nog voor een leuk prijsje wat meer werkgeheugen erin kunt zetten. Krik dat op naar 512MB (wordt 480) of 1024MB (wordt 992) en je hebt een laptop die al een stuk werkbaarder is.
|
Waarom zou je er al die energie insteken? Ik kan begrijpen dat het leuk is om een trage laptop op te knappen, maar er is geen tweak die hem zo snel laat werken als een moderne laptop, dus als dat je doel is... forget it.
Wil je toch wat met je oude laptop doen, dan kan het inderdaad leuk zijn om met Linux (bijv. Ubuntu) te experimenteren, zeker als je hier nog geen ervaring mee hebt. Wil je het uiterste uit je laptop halen kun je overwegen om Gentoo te installeren, maar ik zou dit een beginner niet willen aanraden. dr.rootz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Caviamax, is het misschien niet handig om ff hiervoor een nieuwe topic aan te maken?
En zet daar ook in wat niet lukt, wat je allemaal geselecteerd hebt en welke foutmelding je krijgt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Software & Hardware |
Linux installeren op oude laptop. Wat is het beste? Caviamax | 31 | 11-09-2010 11:28 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 Geel | 500 | 05-09-2010 19:00 | |
Software & Hardware |
Laptop surimeid | 19 | 20-02-2010 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De ondraaglijke lichtheid van Zwart Reynaert | 7 | 01-03-2005 21:57 | |
Software & Hardware |
[HDD]Valt steeds uit D@mien | 42 | 29-09-2003 13:59 |