Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha, nu ik erover ga nadenken: er loopt bij ons ook een lerares rond die net een vampier lijkt!
Haar huid en haar zijn spierwit, ze is broodmager, haar lippen zijn vuurrood, haar ogen heel bleek en dof, ze draagt altijd hele aparte, zwarte lange jurken, en ze heeft zo'n typische vampier-uitstraling vind ik. ![]()
|
Apart ideeën over dieren hebben jullie! :')
Ik vergelijk mensen niet zo heel snel met dieren. Ik ga eerder verhaaltjes verzinnen over het soort mensen dat ze zijn, dan het met dieren te vergelijken. Maar mijn Frans lerares lijkt toch wel een beetje op een hamster, of iets knaagdierigs. Met bolle wangetjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel. Het zou kunnen natuurlijk. Maar nee. Nehh. Er loopt bij mij trouwens ook nog een meisje rond op school dat sprekend op een paard lijkt. Vraag me niet hoe. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In dat geval lijkt een vroegere natuurkundeleraar van mij op Bart. Hoewel ik eigenlijk vind dat Bartachternaamloos op mijn oude natuurkundeleraar lijkt. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb overigens een lerares die op Madam MikMak lijkt. Ze is vijftig en heeft nog nooit een vriend gehad.
|
Dit is allemaal zó grappig om te lezen. Ik zie gewoon al die dieren voor de klas staan in mijn fantasie. Geweldig.
![]() ![]() Ik heb trouwens een Frans lerares op school die best veel weg heeft van een konijn, of een ander knaagdier. De manier waarop ze praat vooral. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn leraar en ik missyleeuwarden | 253 | 26-09-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |