Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 20:01
Intertint
Intertint is offline
Beste mensen,

ik ben 15 jaar, en mijn vriendin is 14. We hebben nu een ruime maand wat. Wat we tot nu toe hebben gedaan is gezoend, veel knuffelen, hand in hand etc. De standaard dingen dus.
Omdat ik nooit verder ben gegaan dan dit, vraag ik me af wanneer de tijd is gekomen om een stap verder te gaan. Ik wil best wachten, het is voor mij niet echt nodig, maar als zij het wel zou willen ga ik daar graag in mee.

Maar aangezien ze nu 14 is, vind ik dat nog... aardig jong om sex te hebben enzo.
Toch zou ik graag willen weten, of jullie ervaringen willen horen, hoe jullie voor het eerst een stap verder waren gegaan (voelen enzo).

PS: Mijn vriendin is niet verlegen ofzo, ze durft heel veel (en dan bedoel ik op het gebied van zoenen enzo)

alvast bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2010, 20:32
Daantjer
Daantjer is offline
je begint gewoon en kijk hoe ver je komt, begin bijv. bij haar borsten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 20:35
Volk
Volk is offline
Wat daantjer zegt. Ik weet niet of je al aan haar borsten hebt gezeten? En of je dat al het gedaan onder haar kleding? Heb je uberhaupt al iets onder haar kleding aangeraakt zoals bijvoorbeeld haar rug of buik?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 21:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gewoon rustig aan doen wat je wil met je handen, probeer een beetje aan te voelen wat zij wil, als ze je niet wegduwt of op een andere manier iets negatiefs laat blijken zou ik me niet druk maken!
Oud 09-10-2010, 22:10
Intertint
Intertint is offline
Dankjewel voor de reactie's!
Ik heb nog niet onder haar kleding/borsten gevoelt.
Ik vind het wel een goed idee, om eerst de rug enzo te voelen en kijken hoe ze reageert.

Nogmaals bedankt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:45
Verwijderd
Nou ja, als je zegt "het is voor mij niet echt nodig", dan zie ik niet in waarom je het zou doen? Alleen doen als je het graag wil, natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 23:56
Verwijderd
Als jullie elkaar echt leuk vinden gaat het eigenlijk vanzelf, stapje voor stapje. Jullie hebben geen haast, komt vanzelf goed
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:07
Intertint
Intertint is offline
Bij deze wou ik even melden dat het goed is gelopen
Ik voelde eerst haar rug, en daarna gaf legde zij mijn hand op haar borst.

Bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 01:12
KingKong
KingKong is offline
haha nou een goed begin is het halve werk. Anders blijf je is een keer bij elkaar slapen, en dan hoef je echt niet persee meteen sex te hebben. Heb je het er al is met haar over gehad?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 06:27
Verwijderd
Mooi dat het goed afgelopen is! Zo zou je steeds een stapje verder kunnen gaan. En misschien aan haar vragen wat zij zou willen?

En KingKong, dan moet het wel van de ouders mogen he. Ik denk dat bij veel jonge meisjes het vriendje niet mag blijven slapen, zeker niet als je 14 bent.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 20:11
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Mooi dat het goed afgelopen is! Zo zou je steeds een stapje verder kunnen gaan. En misschien aan haar vragen wat zij zou willen?

En KingKong, dan moet het wel van de ouders mogen he. Ik denk dat bij veel jonge meisjes het vriendje niet mag blijven slapen, zeker niet als je 14 bent.
Tja daar heb ik verder geen ervaring mee, ik heb altijd makkelijke ouders geweest dus voor mij is dat nooit een probleem geweest. Maar ja, ik begrijp het niet maar ik kan het absoluut accepteren dat sommige ouders dat niet willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten