Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het zou jammer zijn als ze via multiplayer de import van dat soort kansarmen mogelijk maakten. ![]()
|
Het probleem met multiplayer games is dat er van die verslaafden zijn waardoor je echt geen kans meer maak als je later die game gaat spelen. En enig ogenblik speelt bijna niet het spel meer en dan wordt het ook erg saai.
Dus je hebt toch wel een punt. Singleplayer is toch wel beter, en een pluspunt van in ieder geval Oblivion: De AI is een soort van intelligent. |
![]() |
||
Citaat:
|
3DEE is een virtueel universum met werelden, goed spel en lijkt beetje op second life =) site= www.3dee.nl
|
![]() |
||
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel)
|
![]() |
Je moet gaan voor WOW ik kan niet meer zonder ik slaap nog maar 3 uur per nacht en speel voor de rest ik heb mijn school ervoor opgezegd. Het is echt te vet! ik heb ook heel veel vrienden in wow ik ben er heel blij mee.
Mijn moeder brengt ook mijn eten naar mijn kamer toe zodat ik de hele dag kan raiden. ik ga ook niet meer om met mijn vrienden ( heb ook mijn vriendin ervoor gedumpt zo vet is het. ECHT EEN AANRADER!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je lijkt mijn stiefbroertje wel, die is ook verslaaft aan WoW. Alles opgeven voor een spelletje, jij hebt gewoon je leven gegeven aan een spel. Geen school, geen werk, geen vrienden... waar gaat dat heen? Ik weet niet hoe jong je bent, maar eens zullen je ouders niet meer bestaan, hoe wil je dan aan geld komen? Ik denk dat het erg moeilijk zal worden, omdat je gewent bent aan visuele mensen om met mensen te gaan werken in groepsverband die ook werken voor hun geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://nextbigfuture.com/2008/04/art...milestone.html Juist bijzonder is dat de overwinning behaald is op een heel klein speelveld én een handicap voor de human opponent. Fascinerend spelletje, niet? Het zal me benieuwen hoe lang het duurt voor de allergrootste Go-meesters op een maximaal speelveld slaag krijgen van de computer. Voorlopig is dat nog ver, vér weg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Enquete gebruik Virtual Reality bij woningzoeken De Hupie | 5 | 10-03-2011 08:38 | |
Studeren |
Masterclass voor meiden wienche | 0 | 03-10-2008 14:25 | |
De Kantine |
Mens-erger-je-niet, hutten bouwen of toch Baby Born? Missy | 81 | 03-11-2007 16:51 | |
Games |
wat is jouw Second Life(style) ? dext0r | 81 | 09-03-2007 09:09 | |
Games |
Second Life Choke | 68 | 17-01-2007 16:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 |