![]() |
|
Kent iemand deze online game en wie speelt dit?
Ikzelf las het in de krant en vroeg me af wat het precies voor iets was. Second Life
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er op tv ooit eens een programma over gezien (de toekomst) er schijnt een vrouw te zijn die hiermee ruim $100.000,- per jaar verdiend.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: hier worden die bedrijven dan niet eens in meegerekend omdat die niet direct aan het spel verdienen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik ga 't niet eens proberen, gezien de reacties hier. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je in de propagandahal komt, anders kan ik het niet noemen, hoor je een interview met een second life lid. Uiteraard een of andere wacko amerikaan(se) die letterlijk in het spel leeft, zelfs met een laptop naast het bed slaapt om zo nog meer in de game te zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
De makers van Second Life hadden gewoon verrekte goed door hoe mensen virtuele werelden gebruiken, en lieten de vormbaarheid van die wereld aan de speler. Second Life verschilt daarmee radicaal van het gemiddelde spelletje, waarbij alles door de ontwikkelaar vastgelegd is, voor zover het niet standaard te modden is. Zelfs in Neverwinter Nights, nochthans een actiespel waar je geacht wordt met een zwaard te zwaaien en dingen met magie op te blazen kwam je servers tegen die bijna exclusief voorbehouden waren aan BDSM roleplay (voor wie het spel nog heeft, kijk voor de lol eens onder de social tab, dat heeft weinig te maken met interactie zoals je zou verwachten) waar maffe Amerikanen komen die een fantasie hebben, maar ter plekke vermoord zouden worden in hun land of the free als de niet zo ruimdenkende gemeenschap om hen heen er achter kwam. Ziedaar een motief voor vluchten in een virtuele wereld, met of zonder het daaronder lijden van het echte leven. De makers van Second Life hebben iets gemaakt dat er misschien knullig uit ziet, maar perfect tegemoet komt aan de wens zelf een virtuele wereld te maken. Overigens moeten we dat succes relativeren. 2,3 miljoen spelers is veel, maar de gemiddelde kaskraker in softwareland gaat daar dik over heen. Ik bedoel, windows is ook zo lelijk als de nacht en de versies voor XP waren janken met de pet op over bestuurbaarheid en stabiliteit. Toch nog steeds een enorm verkoopsucces.
Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 11:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het ding is juist gemaakt voor spam |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben me nu aan het aanmelden en gristussss je kan een furry zijn in dat spel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Second Life: waar download ik de goeie? Superanoniem | 6 | 19-05-2010 15:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels essay nakijken, please!!! chilllerr | 5 | 10-06-2009 21:49 | |
Games |
wat is jouw Second Life(style) ? dext0r | 81 | 09-03-2007 09:09 | |
Psychologie |
second life, waarom? m3tr01dm1nd3d | 11 | 23-12-2006 15:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chinese vrouw miljonair door computergame Love & Peace | 59 | 02-12-2006 18:05 |