Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 14:18
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
ik vind het lekker om af en toe te roken maar dan stinken je kleren zo weet iemand hier iets tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2010, 16:29
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Naakt roken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 16:41
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
Dat lijkt me niet zon goed idee want ik mag het binnen niet en buiten ga je niet naakt staan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 17:24
SacredRose
SacredRose is offline
uhm wat dacht je van uit de wind gaan staan.
je kleren gaan er helemaal niet zo van stinken. ik rook nu al 6 jaar en nog nooit heeft iemand geroken dat ik rook de enigste keren dat mijn kleren stonken was als er in de auto gerookt werd of ergens waar iedereen rookt maar dan kunnen je ouders echtn iet ruiken dat jij dat ook hebt gedaan
Oud 09-10-2010, 17:58
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
Nou mijn moeder ruikt wel eens aan mijn kleren en dan ruikt ze dat echt wel dus ik zou graag nog andere manieren horen

Laatst gewijzigd op 09-10-2010 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 20:49
Verwijderd
In de buitenlucht roken en de andere kant opblazen. Geloof me dat ruik je echt niet in je kleren. Je kan ook gewoon niet roken :Đ
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 12:08
Verwijderd
Niet roken. En zeker niet stiekem, je ouders komen er toch wel een keer achter.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 13:29
JiMJiM
JiMJiM is offline
Switch over naar pruimtabak
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 14:01
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
Ik weet dat het slecht is maar dat boeit me niet dus niet roken ga ik toch niet doen. weet iemand anders nog andere manieren.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 16:17
Lotte^^
Lotte^^ is offline
heel veel deo opspuiten net voor je thuiskomt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
ik vind het lekker om af en toe te roken maar dan stinken je kleren zo weet iemand hier iets tegen.
als je naast iemand staat die rook dan ruiken je kleren ook naar rook! zeg je toch gewoon dat een van je vriende rookt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 16:32
broertje van ^
broertje van ^ is offline

En dan nog zo'n buis om in uit te blazen!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat het slecht is maar dat boeit me niet dus niet roken ga ik toch niet doen. weet iemand anders nog andere manieren.
Stoer!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:32
SacredRose
SacredRose is offline
ja jonge je weet toch kei sotr! . nee er zijn geen andere manieren. de beste zijn al gegeven. mar goed om deze post nog zinnig te maken. een uur voor je thuis komt niet roken en zorgen dat je nog buiten bent een tijdje. of je trekt even de jas van een vriend aan ofzo dan blijft daar de rook in hangen. excuus voor spelfouten stoned type is geen succes.
Oud 12-10-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
In de buitenlucht roken en de andere kant opblazen. Geloof me dat ruik je echt niet in je kleren. Je kan ook gewoon niet roken :Đ
mensen die buiten hebben gerookt meuren altijd veel erger.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 12:06
SacredRose
SacredRose is offline
hoezo zou je erger stinken als je buiten rookt de rook wordt dan weggeblazen en kan niet goed in je kleren blijven hangen dus je stinkt minder dan dat je binnen rookt.
Oud 12-10-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
hoezo zou je erger stinken als je buiten rookt de rook wordt dan weggeblazen en kan niet goed in je kleren blijven hangen dus je stinkt minder dan dat je binnen rookt.
Ik ruik het altijd enorm als mensen binnen komen die buiten hebben staan roken. Het waait minder goed weg dan je denkt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 12:14
SacredRose
SacredRose is offline
hmm daar heb ik nou nooit last van . ik ruik het juist heel goed als mensen binnen roken.
Oud 12-10-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
hmm daar heb ik nou nooit last van . ik ruik het juist heel goed als mensen binnen roken.
Oh ja, dat ruik ik óók heel goed, maar dat betekent niet dat mensen die buiten roken minder stinken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 12:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oh ja, dat ruik ik óók heel goed, maar dat betekent niet dat mensen die buiten roken minder stinken.
Klopt. Ik en m'n vriendin zijn allebei rokers en als zij buiten heeft gestaan en komt binnen dan is de rookwalm er vaak nog eerder dan dat zij er is. Van mezelf ruik ik het nauwelijks maar dat betekend natuurlijk niet dat die walm er niet hangt. Je kleren gaan wel minder naar rook stinken als je binnen rookt want het blijft hangen en dat trekt dan weer in je kleren. Echter dat betekend niet dat je het niet ruikt als je buiten hebt staan roken dus de kans is vrij groot dat de ouders van de ts het wel een keer gaan ruiken.
Oud 12-10-2010, 13:03
Verwijderd
Zelf je was doen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 16:34
Em.
Em. is offline
Gaat je niet lukken. Ook niet met uren in de wind staan, blaastechnieken en deo. (En conifeerblaadjes tussen je vingers verpulveren en snel langs je ouders lopen en weet ik veel wat we allemaal deden.) Je kan het misschien minder maken, maar sigarettenrook ruik je snel hoor. Als je heel af en toe rookt kom je misschien nog weg met 'maar die en die rookt en daar stond ik naast' oid, maar als je vrij regelmatig rookt (en niet wilt stoppen) kun je het misschien beter tegen je ouders vertellen. Ze komen er tóch wel achter - lijkt me - dan kun je het beter zelf vertellen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 18:12
Verwijderd
Je ouders komen er toch wel achter dat je rookt dus misschien kan je het beter maar gewoon vertellen. Je blijft het sowieso ruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 11:21
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
[afbeelding]

props voor je creativiteit
Oud 14-10-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat het slecht is maar dat boeit me niet dus niet roken ga ik toch niet doen.
Omdat je nu nog niet de voor- en nadelen kan afwegen (blijkt uit deze post) doen je ouders dat voor je. Wees verstandig en luister naar ze.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2010, 09:57
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
[afbeelding]

Haha
Oud 27-10-2010, 07:08
RAWRx
RAWRx is offline
Citaat:
[afbeelding]

top idee!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 06:47
blubfish
blubfish is offline
Als je bij iemand binnen rookt, zou je onder d afzuigkap kunnen gaan staan.

Rook je buiten, na het roken gewoon een paar minuten rondrennen/fietsen, dan lugten je klern door de wint(en stink je mischien naar zweet)

en ook buiten, tegen rook kun je ook door het gras rollen, want gras trekt geurtjes weg.

Suces
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 15:16
Verwijderd
Dit topic is bijna 3 weken oud. Ik denk dat het wel gelukt is of dat de TS gesnapt is. Want " stiekem roken " gaat bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:58
broertje van ^
broertje van ^ is offline
Aan de andere kant is door het gras rollen wel een prachtige tip.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 15:03
tokio
tokio is offline
Met de wind mee roken, niet roken, goed tandenpoetsen, heel veel deo over je kleren heen spuiten..
Meer dan dat kun je niet doen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 15:07
schaapje7
schaapje7 is offline
Je kan ook gewoon niet roken, het is ook nog eens ongezond
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:51
Narcist
Narcist is offline
Citaat:
Aan de andere kant is door het gras rollen wel een prachtige tip.
JA tot je door een hondendrol rolt. Naja je raakt dan wel van je sigaretten stank af
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 19:49
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Dat rondrennen/fietsen is nog eens goed ook. Eerst gaat je conditie eraan door te roken, maar tegelijk compenseer je weer wat door te sporten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten