Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wil toch roken, maar je wil t niet stiekem doen, want dan ruiken ze het. ![]() De beste truuk blijft: het uur voor je naar huis gaat, geen peuk meer opsteken. |
![]() |
||
Citaat:
1 [inf.] in het geheim kwaad doend => achterbaks, achter zijn rug om, als een dief in de nacht, in het geniep 2 [inf.] heimelijk Gast, word 5 jaar ouder en we praten verder. Of stuur een brief naar VPRO's achterwerk. SLOTJE
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Is dit een serieus bericht? Ik vraag het me af.
Als het gemeend is: lekker stoppen, nu het nog kan! Trouwens, in Engeland is nu zelfs de vakbond van horecapersoneel voor rookverbod: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder: Ga jij m ook ff koffie aanpraten. Dat is in combinatie met een peuk heel lekker en het zal vast je adem niet meer naar rook laten ruiken maar in plaats daarvan naar koffie. Verder is ook dat vrij verslavend en als ie werkelijk zo dom is als dat ie nu op me over komt gaat ie dus bij iedere peuk die ie opsteekt heel stoer ook een kop koffie drinken en dan word het zo'n opgefockt kereltje als het maar wezen kan met een conditie van lik me reet zodat ie het iig niet zo snel volhoudt en ie goed is uitgeput aan het eind van de dag....
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt gewoon tactloos! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom wil je btw doorgaan?? Je krijgt er echt enorm veel negatieve reacties op! Die heb ik ook gehad en dat is echt niet leuk. Je krijgt enorm vaak te horen dat het slecht is voor je gezondheid, dat het stinkt, dat het enorm duur is etc. Je ouders zeggen dit niet voor niks! Daarbij vind ik het geen excuus dat je zegt dat je moeder ook rookt. Omdat zij rookt mag jij het ook? Waarschijnlijk wil ze dat je het niet doet omdat zij niet wilt dat je verslaafd raakt ofzo??
||
![]() |
Citaat:
en al dat gedoe van stop der mee... pff, laat iedereen dat ff zelf weten, ik was vroeger ook zo'n anti-rook iemand, maar ik ben der blijkbaar zelf ook voor gevallen =p En jah, het is ongezond, maar ik ga niet m'n hele leven allerlei leuke dingen niet doen, om iets langer te kunnen leven |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hallo? Blijft het niet iemands eigen keuze om te beginnen met roken of niet, ongeacht de groepsdrang/populariteitsboost? Je zult ook zien dat de meeste posts in dit topic, de TS niet echt helpen met zijn probleem. (alhoewel er best ingenieuze oplossingen tussen zitten). Nog een sneer richting RIV: Rot toch op man "Ik vond mn eerste sigaret al lekker". Dat zeg je alleen maar om jezelf er van te overtuigen dat het niet je eigen schuld is dat je bent gaan roken. ik vind t trouwens wel nog steeds heel erg knap klote dat ik niet op mezelf woon.. van dit topic krijg ik zin in een peuk |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vond ik mn eerste hele sigaret ook redelijk, alvorens eerst 20x over mn nek gegaan te zijn van kleine hijsjes. Je longen kunnen dat echt niet aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens vond ik mn eerste hele sigaret ook redelijk, alvorens eerst 20x over mn nek gegaan te zijn van kleine hijsjes. Je longen kunnen dat echt niet aan. [/B][/QUOTE] dan had ik het verkeerd begrepen, maar zo klonk het wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het helpt tegen stress, dus is kalmerend But hey, men verveelt zich en steekt een sigaret op! Maar hoe kan iets dat je rustig maakt tegen verveling helpen? ![]() BIZAAAAAAAAR!
||
Citaat:
Wat een lol zeg, die posts van jou ![]() [/zeurmode] @ Peoplehateme: Nicotinepleisters. Kan je op school tóch stoer zijn door een paar weken lang vol te houden dat die peister over je pasgezette tattoo heen zit, en thuis weer flink onrust stoken omdat je niet meer rookt ![]()
Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 12:27. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |