Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is in ieder geval al heel goed dat je dit zelf inziet. Wij kunnen hier niet voor je bepalen wat de oorzaak is. Gelijk overspringen naar je kinderjaren is een grote sprong in het diepe. Dat kun je het beste samen met iemand doen die 'er echt verstand van heeft'
Ik weet niet hoe je contact met je huisarts is, maar misschien dat je het eens met hem of haar kunt bespreken. Zij kunnen je vaak een opstapje geven naar de juiste hulp.
||
Citaat:
Om er voor te zorgen dat je in de toekomst niet hele grote problemen krijgt wanneer je een keer zo'n gedachte uitvoert, zou ik er toch voor kiezen om eens hulp te gaan zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet omdat ik me verveel ofzo dat ik zulke gedachten heb maar omdat ik me dan goed voel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb deze gedachten als ik weet dat het aan de famillieleden verdriet zal brengen. Misschien klinkt het raar maar ik heb liever onschuldige levenslustige mensen enzo bv mijn buurmeisje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het perfecte moord bestaat toch. Dus als niemand er iets van merkt of geen verdachte ben is er toch niks gebeurt. Maar een vraagje kunnen ze via speeksel je dna identificeren? |
![]() |
||
Citaat:
Dag, Niels.
|
het is niemand gelukt in de laatste 200 jaar een perfecte moord te plegen behalve jack the ripper.
dus ik denk dat je dat wel kan vergeten. en verder zoek hulp dit soort gedachten zijn niet normaal. en of dit serieus is betwijfel ik me ook
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zelfs zonder getuigen kan je nog gepakt worden. kijk maar naar de mangamoorden in belgie. en ook het opeten werkt niet kijk maar naar die gast in duitsland.
maar goed voor dat ik straks een waarschuwing krijg voor offtopic posten. je hebt echt hulp nodig en dit soort dingen blijven prive en werkgevers kunnen deze gegevens niet inzien zonder jou toestemming. dus er is niks mis met psychiatrische hulp zoeken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help! Advies nodig Anoniem8 | 3 | 24-07-2016 16:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Lening nodig 18 jaar aagje323 | 7 | 16-10-2015 20:40 | |
Liefde & Relatie |
Advies nodig BadluckBoy | 7 | 30-10-2012 12:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb even advies nodig. HandDoek | 10 | 09-05-2012 10:41 | |
Liefde & Relatie |
Snel advies nodig angellike111 | 23 | 14-06-2003 23:54 | |
Psychologie |
Minder vrolijk.. maar ik heb echt advies nodig Kleintjeyakult | 10 | 11-04-2003 21:27 |