Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2010, 14:08
Verwijderd
Ben een jongen van 19 jaar.
Met de tijd ben ik meer asociaal aan het worden.
Mijn gedrag beïnvloedt mijn punten. Ik lieg heel vaak.
Toon geen empathie aan anderen. Veel mensen (vooral meisjes) denken dat ik lief ben enzo. Maar liefst zou ik ze willen laten lijden.
Ben in loop van tijd van kwaad naar erger aan het worden.
Kunnen jullie me advies geven?
Advertentie
Oud 03-11-2010, 18:23
Balance
Balance is offline
Hulp zoeken.
Oud 03-11-2010, 18:30
essje1
essje1 is offline
ik weet niet, de eerste stap is altijd het onderzien van je probleem
maar in jou geval weet ik niet of dat wel zo'n grote stap is, weet je
zeker dat er niet iets is dat je gewoon de hele dag dwarszit? volgende
als je weer wilt liegen of weer asociaal gaat doen moet je eerst even
2 keer nadenken want je doen niet alleen jezelf pijn maar ook anderen
xx
Oud 03-11-2010, 18:32
Em.
Em. is offline
Citaat:
Hulp zoeken.
Inderdaad. Als het werkelijk zo erg is, kunnen wij je niet helpen.
Oud 03-11-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet, de eerste stap is altijd het onderzien van je probleem
maar in jou geval weet ik niet of dat wel zo'n grote stap is, weet je
zeker dat er niet iets is dat je gewoon de hele dag dwarszit? volgende
als je weer wilt liegen of weer asociaal gaat doen moet je eerst even
2 keer nadenken want je doen niet alleen jezelf pijn maar ook anderen
xx
Ik weet het niet. Ik ben blij met mijn leven heb geen probelmen ofzo. Zou het aan mijn kinderjaren liggen? want ik mishandelde vaak dieren .
Oud 03-11-2010, 20:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het is in ieder geval al heel goed dat je dit zelf inziet. Wij kunnen hier niet voor je bepalen wat de oorzaak is. Gelijk overspringen naar je kinderjaren is een grote sprong in het diepe. Dat kun je het beste samen met iemand doen die 'er echt verstand van heeft'

Ik weet niet hoe je contact met je huisarts is, maar misschien dat je het eens met hem of haar kunt bespreken. Zij kunnen je vaak een opstapje geven naar de juiste hulp.
Oud 05-11-2010, 15:41
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zoiets heb ik lichtelijk als ik 2 dagen niet heb geslapen en mijn pakketje niet op de post heb gedaan, na dat te verhelpen ben ik altijd weer aardig
Oud 05-11-2010, 15:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik weet het niet. Ik ben blij met mijn leven heb geen probelmen ofzo. Zou het aan mijn kinderjaren liggen? want ik mishandelde vaak dieren .
Je zegt dat je geen problemen hebt, maar de gedachten die je hebt zou ik weldegelijk als problemen bestempelen. Misschien heb jij er geen probleem mee, maar je kan anderen in groot gevaar brengen als je moeite krijgt met het beheersen van je emoties / impulsen.
Om er voor te zorgen dat je in de toekomst niet hele grote problemen krijgt wanneer je een keer zo'n gedachte uitvoert, zou ik er toch voor kiezen om eens hulp te gaan zoeken.
Oud 05-11-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Je zegt dat je geen problemen hebt, maar de gedachten die je hebt zou ik weldegelijk als problemen bestempelen. Misschien heb jij er geen probleem mee, maar je kan anderen in groot gevaar brengen als je moeite krijgt met het beheersen van je emoties / impulsen.
Om er voor te zorgen dat je in de toekomst niet hele grote problemen krijgt wanneer je een keer zo'n gedachte uitvoert, zou ik er toch voor kiezen om eens hulp te gaan zoeken.
Meestal heb ik afschuwelijke gedachten die ik graag in praktijk zou willen uitvoeren.
Het is niet omdat ik me verveel ofzo dat ik zulke gedachten heb maar omdat ik me dan goed voel.
Oud 06-11-2010, 14:38
Verwijderd
ga dan bij boksen ofzo, dan kun je er lekker op los slaan op een legale manier.
als je agressie kwijt moet kun je het beter op een andere manier doen dan die dingen in de praktijk brengen.
Oud 06-11-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
ga dan bij boksen ofzo, dan kun je er lekker op los slaan op een legale manier.
als je agressie kwijt moet kun je het beter op een andere manier doen dan die dingen in de praktijk brengen.
Geen slecht idee.
Maar ik heb deze gedachten als ik weet dat het aan de famillieleden verdriet zal brengen.

Misschien klinkt het raar maar ik heb liever onschuldige levenslustige mensen enzo
bv mijn buurmeisje
Oud 06-11-2010, 23:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben ik de enige die 'Hoi Niels' dacht bij dit topic?

Mocht het serieus zijn, wat ik zeer ernstig betwijfel: Doe er iets aan, ga professionele hulp zoeken. Ohja, en blijf bij je buurmeisje uit de buurt
Oud 07-11-2010, 11:34
gerard321
gerard321 is offline
Welke niels?
Oud 07-11-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ben ik de enige die 'Hoi Niels' dacht bij dit topic?

Mocht het serieus zijn, wat ik zeer ernstig betwijfel: Doe er iets aan, ga professionele hulp zoeken. Ohja, en blijf bij je buurmeisje uit de buurt
En dan zeker een Psychisch rapport krijgen, Nee niet waard,
Maar het perfecte moord bestaat toch. Dus als niemand er iets van merkt of geen verdachte ben is er toch niks gebeurt.

Maar een vraagje
kunnen ze via speeksel je dna identificeren?
Oud 07-11-2010, 13:53
Em.
Em. is offline
Bij de perfecte moord gaat niemand dood. En als dit echt zo is: ga naar de psychiater. Die kan je helpen. Wij niet.
Oud 07-11-2010, 15:37
Verwijderd
Vergif is de ultieme moordwapen.
Als er geen als er geen getuigen zijn is het de perfecte moord.
Hoewel ik aan vergif gedacht heb, heb ik liever marteling. klinkt misschien raar maar het geschreeuw, martelkreet wind me op.
Oud 09-11-2010, 21:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
het lijkt eerder op een grote grap.. sorry als ik hier mensen mee beledig. Je luistert niet echt naar wat er gezegd wordt en praat over moorden?
Als je echt zo denkt ben je misschien een psychopaat. Anders een grapjas.
Oud 10-11-2010, 02:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En dan zeker een Psychisch rapport krijgen, Nee niet waard,
Maar het perfecte moord bestaat toch. Dus als niemand er iets van merkt of geen verdachte ben is er toch niks gebeurt.

Maar een vraagje
kunnen ze via speeksel je dna identificeren?
De perfecte moord bestaat niet.

Dag, Niels.
Oud 10-11-2010, 07:57
SacredRose
SacredRose is offline
het is niemand gelukt in de laatste 200 jaar een perfecte moord te plegen behalve jack the ripper.
dus ik denk dat je dat wel kan vergeten.

en verder zoek hulp dit soort gedachten zijn niet normaal. en of dit serieus is betwijfel ik me ook
Oud 10-11-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
het is niemand gelukt in de laatste 200 jaar een perfecte moord te plegen behalve jack the ripper.
dus ik denk dat je dat wel kan vergeten.

en verder zoek hulp dit soort gedachten zijn niet normaal. en of dit serieus is betwijfel ik me ook
Jack the ripper, in die tijd was er geen geavanceerd technologie zoals nu. Nu kan je niet zo gemakkelijk moord of een overval plegen. Zolang er geen getuigen zijn kom je er goed vanaf. Hak je slachtoffer in stukken en daarna eet je ze op, Dat is eigenlijk best wel opwindend. kannibalistisch martelen. .
Oud 10-11-2010, 14:14
SacredRose
SacredRose is offline
zelfs zonder getuigen kan je nog gepakt worden. kijk maar naar de mangamoorden in belgie. en ook het opeten werkt niet kijk maar naar die gast in duitsland.

maar goed voor dat ik straks een waarschuwing krijg voor offtopic posten. je hebt echt hulp nodig en dit soort dingen blijven prive en werkgevers kunnen deze gegevens niet inzien zonder jou toestemming. dus er is niks mis met psychiatrische hulp zoeken
Oud 10-11-2010, 17:14
Verwijderd
De gebruiker heeft zichzelf verwijdert, en het is niet de bedoeling dat er met zoveel details misdaden besproken worden.
Ik zet er een slotje op dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten