Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2010, 17:42
LizardKing
LizardKing is offline
er is bijna een feest en wij zijn van plan wat te drinken voor dat feest, mijn vrienden hadden geplanned wat bier in een bos te drinken,maar nu dacht ik wat kan er gebeuren is dit strafbaar? en dan heb ik het alleen over het drinken in het bos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2010, 21:27
Wammus
Wammus is offline
Het is verboden en strafbaar om alcohol te drinken in de openbare ruimte en daar valt het bos ook onder. Je krijgt er een boete voor die afhankelijk is van hoeveel overlast je veroorzaakt. Als je bijvoorbeeld op een bankje in het bos met een paar vrienden een biertje zit te drinken krijg je alleen daar een boete voor en ben je je drank kwijt. Als je als een stel dronken idioten schreeuwend door het bos loopt heb je grote kans dat je mee moet naar het bureau.
Oud 16-11-2010, 12:59
Verwijderd
Wat wammus zegt klopt allemaal. De kans dat je daadwerkelijk wordt aangehouden is echter nihil tenzij er s'avonds net toevallig een politieagent door het bos langs loopt, exact op de plaats waar jullie aan het drinken zijn.

Lekker doen, zorg gewoon dat je uit het zicht van de mensen bent.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 13:31
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Wat wammus zegt klopt allemaal. De kans dat je daadwerkelijk wordt aangehouden is echter nihil tenzij er s'avonds net toevallig een politieagent door het bos langs loopt, exact op de plaats waar jullie aan het drinken zijn.

Lekker doen, zorg gewoon dat je uit het zicht van de mensen bent.
Dat was ik vergeten maar je hebt gelijk. Als je niet aan de rand van het bos gaat zitten en een beetje op let op hoeveel geluid je maakt dan zal er in de praktijk niet zo veel gebeuren tenzij je net de pech hebt dat er een agent langs komt maar die kans is vrij klein.
Oud 16-11-2010, 14:27
Pyro Power
Pyro Power is offline
Trouwens, is het eigelijk wel leuk om nu in het bos te gaan zitten? Het word nu s'avonds vrij koud, en je hebt je eigelijk nergens om aan te warmen (tenzij je een kampvuurtje gaat maken ofzo, maar dan vraag je er gewoon dat de politie even langs komt) Het lijkt me leuker om dan in de zomer het bos in te gaan, dan is het nog lekker lang licht, en niet zo koud
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 15:15
Verwijderd
Oehh.. Drinken in het bos, dat deed ik ook toen ik 14/15 was. Heeft niemand van jullie een garage of een grote schuur? dat is altijd nog wat warmen als in het bos.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 16:18
LizardKing
LizardKing is offline
Citaat:
Oehh.. Drinken in het bos, dat deed ik ook toen ik 14/15 was. Heeft niemand van jullie een garage of een grote schuur? dat is altijd nog wat warmen als in het bos.
we zijn 14/15 nee alle ouders zijn thuis maar we zien wel hoe we het gaan aanpakken
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
we zijn 14/15 nee alle ouders zijn thuis maar we zien wel hoe we het gaan aanpakken
Oke veel plezier
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 22:09
Verwijderd
GEwoon doen, zeker als je een echt bos in gaat zal daar niet zomaar een agent te voor schijn springen. het klopt dat dit strafbaar is maar de pakkans op alcohol en drugsgebruik in openbare plekken als bossen is super klein naar mijn eigen ervaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten