Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2010, 17:47
053Timo
053Timo is offline
Hallo,

Willen jullie eerlijke mening geven over mijn vriendin's zangtalen?

http://www.youtube.com/watch?v=thstMxQ7A1o
http://www.youtube.com/watch?v=2SCBwUZqNXU
http://www.youtube.com/watch?v=IvIgIucFNOc
http://www.youtube.com/watch?v=KnJDLONPAUY

Graag positieven en negatieve reacties en eventuele opmerkingen.

b.v.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2010, 09:12
Verwijderd
Ik dacht van de tweede dat het goed begon, maar dat viel ook tegen.

Eerlijkgezegd: ze houdt d'r toon absoluut niet en daarbij klinkt het best gemaakt.

Maar ik denk wel dat wanneer ze zuiver leert zingen (onder begeleiding van een professional) ze een mooie stem heeft waar ze nog veel mee kan.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 13:18
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd, nogal vals zelfs. Ze verandert steeds van toonhoogte..
Oud 13-11-2010, 10:59
Tazer
Tazer is offline
Ten eerste moet ze staan in plaats van er zo bijzitten.
Het is niet zuiver, en ze kan d'r toon niet houden. Niet te spreken over 't refrein van Bad Romance wat echt gewoon slecht is.

Sorry voor het afkraken, ze heeft een prettige stemkleur maar ze moet echt op zangles om er alles uit te halen.
Oud 15-11-2010, 19:53
Jay-Maes
Jay-Maes is offline
Ze kan een beetje zingen maar verder niet veel
laat haar maar nooit meedoen aan popstars ofso
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 08:07
Verwijderd
In plaats van die piano als voetenbankje gebruiken, kan ze het ding beter gebruiken om te controleren of ze nog wel zuiver zingt. Het is gewoon rattevals.

Er zit totaal geen kracht achter haar zang. Dat kan ook niet als je zo inelkaar gedoken zit. Waarom kunnen andere artiesten dat dan wel? Simpel; die oefenen eerst gewoon staand, tot ze een een krachtig stemgeluid hebben, en dan gaan ze kijken wat ze moeten doen om hetzelfde ook zittend te kunnen doen. Andersom werkt niet.

Heeft ze ooit les gehad? Als je wil spreken van talent, dan is dit denk ik geen voorbeeld van iemand die het zonder les ver zou schoppen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:28
Rivka
Rivka is offline
Ik denk sowieso dat ze moet beginnen met goed, recht staan. (Ik heb nu een jaar heel goede zangles en ik heb geleerd dat dit wel essentieel is voor een sterke performance.) Wat LA en Tazer ook zei, met wat gehang (met je voeten) op de piano komt er sowieso zelden een krachtig geluid uit je.
Gewoon recht staan, rechte schouders, niet te stijf: een open houding naar je publiek, zodat het publiek ook warm wordt als die naar haar kijkt.
Verder lijkt het me goed dat als ze echt wil zingen ze les neemt, want het is nu eerlijk gezegd nog niet mooi. Nu kan ik wel gaan praten over geen toon houden en vals zingen, maar dat is al in alle voorgaande posts gezegd.
Wat ik wel wil zeggen is dat haar zingen me absoluut niet 'vasthield', het boeide niet. Ze zong alles alsof het 'r niks kon schelen, dat vind ik wel erg, want zo kun je echt geen lied vertolken.
Maar goed, met zangles komt iedereen verder en als ze dat goed doet zal ze zeker verder komen .
Reageren

Regels voor berichten