Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazet Nagorra egon naamzoek: 77 is inderdaad een album zónder die verderfelijke "typische eighties"-sound maarrr toen wilde ik doorstoten naar dat tweede album en verder dan de titeltrack ben ik nog niet gekomen want: oeioeioei. Ik doe mijn best though.
Gisteravond niet meer naar HP geweest want ik was echt te moe én het regende buiten dus toen ben ik maar vroeg naar bed gegaan en klokje rond geslapen en nu ben ik echt superfit weer <3 Vanmiddag of vanavond maar naar HP. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
uitslapen ftw. Ik werd alleen wakker met de gedachte "Verdomme, ik heb zin om American Beauty te kijken" maar dat kan niet want ik moet zo richting Eindhoven voor Speedfest
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
American Beauty staat wel in mijn top 5 films. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn naam is Haas. ![]() Maar ik weet er helemaal niet alles van, want hoe het gedicht is geworden weet ik niet. Kan ik hem op de een of andere manier te lezen krijgen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens keek ik net door mn DVD-rijtje en herinnerde ik me aan het feit dat ik Spirited Away ook al tijden niet gezien heb. Volgens mij heb ik een invulling voor morgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |