Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2010, 02:27
Verwijderd
Hoi.
Advertentie
Oud 11-12-2010, 02:27
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat, hoezo houd ik je wakker jij houdt jezelf wakker door jezelf te vertellen dat ik zo belangrijk ben dat jij je slaap eraan offert. Mij even mooi de schuld geven, pfff, ik kan niet al het wereldleed dragen
eigenlijk bedoelde ik dat allemaal, maar mijn hoofd is zo traag als *insert slow thing*
Oud 11-12-2010, 02:29
Verwijderd
Goed, ik ga nu echt naar bed, want het is niet goed voor een mens om op zulke onchristelijke momenten op te zijn. Daar krijg je verstoorde ritmes van en meer van dat soort ellende. Liefs, welterusten allemaal.
Oud 11-12-2010, 02:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is toch 'Wie mooi wil gaan, zal pijn doorstaan'?
Nooit van gehoord

Ik ga met OTH in bed liggen, tschuss!
Oud 11-12-2010, 08:05
Verwijderd
ik wilde uitslapen
Oud 11-12-2010, 09:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik wilde uitslapen
Ik ook, maar ik heb een loge met een normaal dagritme.

On the plus side, we gaan vanmiddag naar Scott Pilgrim in de bios.
Oud 11-12-2010, 09:12
Verwijderd
Hmmm wat heb ik vannacht lekker gedroomd.
Oud 11-12-2010, 09:12
Verwijderd
Morning.
Zo eens naar de kapper.
Oud 11-12-2010, 09:51
Verwijderd
Ik heb een leuke broek gevonden op marktplaats voor minder dan een tientje inclusief verzenden.

(ik hoor white trash al iewwww zeggen!)
Oud 11-12-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Pippeloen schreef:
gewoon ff een ijsklontje ertegen om wat te verdoven en gewoon doordouwen.
That's what she said!
Oud 11-12-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een leuke broek gevonden op marktplaats voor minder dan een tientje inclusief verzenden.

(ik hoor white trash al iewwww zeggen!)

MP afstruinen is hip.
Oud 11-12-2010, 10:38
Verwijderd
maar dan kun je niet passen!!!!!!!!!!!1 dat zou ik niet aandurven met broeken
Oud 11-12-2010, 10:39
Verwijderd
tja een gokje, maar ik denk wel dat ie past
Oud 11-12-2010, 10:44
Verwijderd
Door dat scheldwoordentopic realiseerde ik me dat ik mensen eigenlijk heel vaak kuthoer noem als ik boos ben
Oud 11-12-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Door dat scheldwoordentopic realiseerde ik me dat ik mensen eigenlijk heel vaak kuthoer noem als ik boos ben
hihi ik dacht dat jij heel braaf was. Ik scheld vooral hier veel, buitenshuis probeer ik het zo min mogelijk te doen. Heel krom maar ik heb ook liever dat mensen binnenshuis lekker vloeken ipv openbaar.
Oud 11-12-2010, 11:11
Verwijderd
Kazet Nagorra egon naamzoek: 77 is inderdaad een album zónder die verderfelijke "typische eighties"-sound maarrr toen wilde ik doorstoten naar dat tweede album en verder dan de titeltrack ben ik nog niet gekomen want: oeioeioei. Ik doe mijn best though.

Gisteravond niet meer naar HP geweest want ik was echt te moe én het regende buiten dus toen ben ik maar vroeg naar bed gegaan en klokje rond geslapen en nu ben ik echt superfit weer <3 Vanmiddag of vanavond maar naar HP.
Oud 11-12-2010, 11:26
Verwijderd
absinthe, vanavond komt je 'lover' wim helsen op tv.
Oud 11-12-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Kazet Nagorra egon naamzoek: 77 is inderdaad een album zónder die verderfelijke "typische eighties"-sound maarrr toen wilde ik doorstoten naar dat tweede album en verder dan de titeltrack ben ik nog niet gekomen want: oeioeioei. Ik doe mijn best though.

Gisteravond niet meer naar HP geweest want ik was echt te moe én het regende buiten dus toen ben ik maar vroeg naar bed gegaan en klokje rond geslapen en nu ben ik echt superfit weer <3 Vanmiddag of vanavond maar naar HP.
Doe maar wat beter je best!
Oud 11-12-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
absinthe, vanavond komt je 'lover' wim helsen op tv.
Nou, lover lover..
Weet ik allang
Oud 11-12-2010, 11:49
Verwijderd
Ik heb een pony laten knippen

En de kapper zei: "Ik zie dat je je haar stijlt.." Nee, mijn haar is écht zo stijl
Verwijderd
Citaat:
Doe maar wat beter je best!
Ja eh nee, ik vind Remain In Light écht niet mooi.
Carn
Carn is offline
uitslapen ftw. Ik werd alleen wakker met de gedachte "Verdomme, ik heb zin om American Beauty te kijken" maar dat kan niet want ik moet zo richting Eindhoven voor Speedfest
Oud 11-12-2010, 11:50
Verwijderd
piccc absinthe!
Oud 11-12-2010, 11:50
Verwijderd
American Beauty <3 Kevin Spacey is zó awesome in die film. En sowieso wel eigenlijk.
Oud 11-12-2010, 11:51
Verwijderd
Kevin Spacey

Heb je The Usual Suspects gezien? Daar is 'ie ook erg sterk. En in L.A. Confidential, maar daar heeft 'ie meer een bijrol.
Advertentie
Oud 11-12-2010, 11:53
Verwijderd
Nee, Usual Suspects staat wel tijden op mijn lijstje. Misschien iets om vanmiddag te kijken
Oud 11-12-2010, 11:54
Verwijderd
Hij's wel vermakelijk, niet echt diepzinnig ofzo, maar wel een leuke misdaadthriller.
Oud 11-12-2010, 11:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij's wel vermakelijk, niet echt diepzinnig ofzo, maar wel een leuke misdaadthriller.
motherfuckin cocksucka!

Citaat:
piccc absinthe!
!
Oud 11-12-2010, 11:56
Verwijderd
Hahaha prachtig, ik word wakker na een avond drinken, kom de keuken in, hebben mijn huisgenoot en logé (oud huisgenoot) al praktisch het hele huis schoongemaakt en het was echt en onwijze teringzooi. Fijnheid <3.
Oud 11-12-2010, 11:57
Verwijderd
Goed geregeld
Was het leuk? En had je een goed gedicht vol genante verhalen?
Oud 11-12-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Goed geregeld
Was het leuk? En had je een goed gedicht vol genante verhalen?
Jij achterbakse trut, jij weet er alles van!

Het was prachtig, het was het beste gedicht dat ik ooit gehad had, maar ik heb 'm wel blozend (letterlijk!) voor zitten lezen OMG.
Oud 11-12-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
piccc absinthe!
Dan zul je moeten wachten tot minstens dinsdag, want als het goed is neemt Sann dan mijn camera weer mee. Kan nu geen foto maken, helaas.

Citaat:
American Beauty <3 Kevin Spacey is zó awesome in die film. En sowieso wel eigenlijk.
Volledig qft.

American Beauty staat wel in mijn top 5 films.
Oud 11-12-2010, 11:59
Verwijderd
foto van je nieuwe haar absinthe!
Oud 11-12-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Jij achterbakse trut, jij weet er alles van!

Het was prachtig, het was het beste gedicht dat ik ooit gehad had, maar ik heb 'm wel blozend (letterlijk!) voor zitten lezen OMG.

Mijn naam is Haas.
Maar ik weet er helemaal niet alles van, want hoe het gedicht is geworden weet ik niet. Kan ik hem op de een of andere manier te lezen krijgen? (ik ben zo benieuwd!)
Oud 11-12-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:

Mijn naam is Haas.
Maar ik weet er helemaal niet alles van, want hoe het gedicht is geworden weet ik niet. Kan ik hem op de een of andere manier te lezen krijgen? (ik ben zo benieuwd!)
Hij is niet echt geschikt voor internetpublicatie maar ik zal hem jullie vanmiddag/vanavond mailen.
Oud 11-12-2010, 12:00
Verwijderd
Ga nou eerst maar eens allemaal Naked kijken jongens. Als je echt een goede film wil zien.
En Boogie Nights
Oud 11-12-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Hij is niet echt geschikt voor internetpublicatie maar ik zal hem jullie vanmiddag/vanavond mailen.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook
Ik geloof dat ik er ook in voorkom, toch?
Oud 11-12-2010, 12:01
Uice
Uice is offline
Hee Absinthe, ga jij weleens naar de livestreams van grote Engelse toneelstukken in de Nederlandse bioscopen?
Oud 11-12-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook
Ik geloof dat ik er ook in voorkom, toch?
Klopt! Net als Lorelei, en nog wat andere niet nader te noemen forumers.

Godsamme, 3/4 van het gedicht ging over mijn 'geheime' internetleven,
Verwijderd
ik eet trouwens weer vlees sinds mijn 17de vegetarisch maar nu dus niet meer.
Verwijderd
OMFG Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik had gister een werkje geupload naar RedBubble en net kreeg ik een mail dat ie 'so brilliant' was dat ie wordt gefeatured op de homepage

Oud 11-12-2010, 12:03
Picidae
Picidae is offline
Citaat:

Ben best wel benieuwd wat je daartoe heeft gezet eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
Vlees is dan ook awesome!
Verwijderd
Ik geloof dat ik iets heb gevonden dat ik toch even m'n kapsel kan laten zien, moment.
Oud 11-12-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
OMFG Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik had gister een werkje geupload naar RedBubble en net kreeg ik een mail dat ie 'so brilliant' was dat ie wordt gefeatured op de homepage

[afbeelding]
tof!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga nou eerst maar eens allemaal The Room kijken jongens. Als je echt een goede film wil zien.
En The Big Lebowski

Overigens keek ik net door mn DVD-rijtje en herinnerde ik me aan het feit dat ik Spirited Away ook al tijden niet gezien heb. Volgens mij heb ik een invulling voor morgen .
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 11-12-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Vlees is dan ook awesome!
ja maar op een of andere manier ga ik er bijna over mijn nek van ik ben de structuur van vlees (gehakt bijvoorbeeld, beetje korrelig met stukjes erin) niet meer gewend en ik vind het dus echt niet lekker om te eten. maar ik ga gewoon door met het eten van (biologisch) vlees in de hoop dat ik me wat sterker en energieker voel.
Verwijderd
Citaat:
Ga nou eerst maar eens allemaal Naked kijken jongens. Als je echt een goede film wil zien.
En Boogie Nights
Naked vond ik niet zo boeiend, Boogie Nights is wel geinig.
Verwijderd
Citaat:
Hee Absinthe, ga jij weleens naar de livestreams van grote Engelse toneelstukken in de Nederlandse bioscopen?
Nope. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.

Citaat:
Klopt! Net als Lorelei, en nog wat andere niet nader te noemen forumers.

Godsamme, 3/4 van het gedicht ging over mijn 'geheime' internetleven,
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten