| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ja maar we hadden er niet op gerekend dat het zoals vorig jaar weer een strenge winter zou zijn ![]() (waarschijnlijk zijn mijn zinnen weer heel slecht ik ben moe )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Omg. Dat je gaatje hard wordt (wat een woordkeus :')) heb ik ook ja. Gelukkig al heel lang niet meer ontstoken geweest, juist omdat ik die allereerste knopjes van chirurgisch staal nog heb en omdat sterilon een goede vriend van me is komt wel goed.Maar godver, wat een KUTGEVOEL
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, veel geluk ermee! *aanmoedigingspixels stuurt* |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Volgens mij wordt het zo zoetjesaan maar eens tijd om naar bed te gaan. Maar ik heb geen zin om mijn tanden te poetsen, want nu heb ik een smaak van warme melk met honing in mijn mond en dan is tandpasta daaroverheen niet leuk. En ik heb geen zin om mijn make-up eraf te halen. En er ligt heel veel zooi op mijn bed en die moet er nog af. En ik zit hier wel fijn. En morgen kan ik toch uitslapen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
een echte Bob de Bouwer-boor.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij houdt jezelf wakker door jezelf te vertellen dat ik zo belangrijk ben dat jij je slaap eraan offert. Mij even mooi de schuld geven, pfff, ik kan niet al het wereldleed dragen
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|