Advertentie | |
|
![]() |
|
Duh.
Oh, wacht, dat is niet zo'n gevoelige reactie. ![]() Nee, wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het me niets verbaasd dat je nog verliefd op haar bent. Dat lijkt me zelfs heel normaal. En natuurlijk wordt je er ontzettend wanhopig van - en je wilt dat het weggaat en dat het blijft, je wilt haar nooit meer zien en voor eeuwig vasthouden en je wordt helemaal gek en /paniek. Ik werd zelf op m'n twaalfde verliefd, op een jongen, en ik durfde al amper 'hoi' tegen hem te zeggen. En hoewel ik lang niet zo intensief met 'm omging als jij met die vriendin (hu, hoe ga je met mensen om waar je amper tegen durft te praten? ![]() Moraal van het verhaal: als je echt verliefd wordt, is dat nogal hardnekkig. Bij mij was het dat in ieder geval. Dat je haar heel vaak ziet/spreekt, maakt het er niet beter op. Het is niets voor niets 'uit het oog, uit het hart' en iemand vergeten die je elke dag ziet is eh... heel moeilijk. Het is niet alsof je een knopje in kan drukken, je moet iemand vakkundig uit je hoofd/hart/fantasiën bannen en heel hard gillen NEE, waar je eigenlijk JA wilt zeggen. Nu ja, ik zie niet echt een wonderoplossing hier. Je zou je kunnen wagen aan 'ik ga flirten alsof m'n leven er vanaf hangt' en 'ik doe alsof het er niet is, jank elke avond in m'n kussen, en blijf vriendinnen' tot 'ik zeg dat ik niet meer met haar om kan gaan, en heb daarna nog wel een tijd pijn/verdriet/spijt ect, maar kan haar dan wel gaan vergeten'. Of combi's, zoals, ik probeer het nog zo en zo lang, dan kap ik met de vriendschap. Weet ik het. Ik zou niet echt kunnen zeggen wat het beste is, hoewel ik het eigenlijk wel als nadeel zie dat het om een meisje gaat. Statistisch gezien is de kans groter dat ze hetero is dan, bijvoorbeeld, de kans dat mijn jongen homo was dat zou echt &*(#)# zijn, pff. En dan is de kans dat je met 'flirten alsof je leven er vanaf hangt' succes hebt, ook wat kleiner. Hoewel wie niet waagt wie niet wint, maar volgens mij heb je al gewaagd, of iig haar over je gevoelens verteld. Misschien is het dan tijd voor haar niet meer zien + 'proberen' te vergeten (proberen tussen die dingen want het is niet echt iets van 'joh we proberen het even' ofzo) of net doen alsof je niet gek wordt van verlangen en mooi weer spelen. Ik weet het niet. Sterkte, iig. En ik hoop dat je snel op iemand verliefd wordt die ook voor jou voelt, want dat zou de mooiste oplossing zijn, nietwaar? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Allemaal zo waar wat je schrijft! Alleen alles wat hier staat durf/kan ik niet. Ik kan haar niet vergeten, ik durf niet te flirten, ik kan/durf gewoon niks wat hier staat. Why it is so complicated?
|
Verwijderd
|
Moeilijke situatie inderdaad. Ik denk dat het nu een kwestie van wat je wil, realistisch gezien. Wil je blijven volharden in je verliefdheid en dat volhouden, met de wetenschap dat het waarschijnlijk toch niks word? Wil je haar nog eenmaal zeggen dat je verliefd op haar bent en afwachten wat er dan gebeurt? Wil je van je verliefdheid af (en haar dus minder zien)?
.... En is het heel erg maf als ik me afvraag hoe ze je hand pakte? Ik grijp ook vaak handen vast als er nummers voorbij komen die belangrijk voor me zijn. Zonder erbij na te denken. Greep ze je hand vast en keek ze je daarbij heel erg serieus aan of kwam ze gewoon naast je staan en pakte ze je hand? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Godver wat is het lastig...
||
Citaat:
succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Browsers] Zoekmachine/startpagina blijft ongewild veranderen Maylena | 13 | 27-02-2014 23:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik kom niet uit met mijn geld Lyne | 92 | 12-01-2008 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 |