Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en das normaal, waar denk je dat de uitdrukking: "mannen blijven toch altijd kleine jongens" vandaan komt. Tjonge als ik een euro kreeg voor elke keer dat die Het fundamentele is dat dat mannen emotioneel op een lager niveau werken dan vrouwen en dat heeft allemaal met biologische functies te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel last van zoiets. In mijn hoofd ben ik geen 28, hoogstens 21. Ik hoorde laatst over de dochter van de huisbazin dat ze 28 was en toen dacht ik 'hey dat is best oud', pas een paar dagen later besefte ik dat ik zelf ook 28 ben. Ik heb ook altijd met jongere mensen opgetrokken en het vervelende is dat ik ook verliefd word op personen die een stuk jonger zijn. Momenteel zelfs 9 jaar jonger. Maar ik ben een vrouw, dus ik val buiten de categorie man ^^.
En ik weet ook niet wat het is, misschien heeft het te maken met mijn psychische problemen. Ik wil niet volwassen zijn, ik wil eigenlijk de rest van mijn leven in mijn studententijd blijven hangen. En aan de andere kant, wil ik toch werken en een huisje-boompje-beestje, goeie stabiele relatie enzo. Al kan dat ook zijn omdat dat van me verwacht wordt. Stabiliteit zou goed voor me zijn, dat heb ik gemerkt, maar meestal wil ik het niet. Kinderen wil ik al helemaal niet, ik moet er niet aan denken. Ik hoop zelf dat dat nog eens bijdraait, niet van die kinderen ![]() Overigens denk ik wel dat voorgaande posters ook gelijk hebben, op je 18e kun je denk ik moeilijk spreken van dit syndroom. |
![]() |
|
Iedereen heeft dit, in zekere mate
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
The Curious Case of Benjamin Buttons.... Verwijderd | 89 | 30-08-2016 09:17 | |
Psychologie |