![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja en ik heb wel eerder problemen gehad, maar niet zo dat hij er amper inpast :/ Maar...in situaties zoals dit is t inderdaad niet ideaal ![]() Laatst gewijzigd op 31-10-2010 om 23:36. |
![]() |
|
weet je als meisje kreeg ik ook hardstikke veel pijn!
ik dacht dat mijn vriend van toen gwn te groot was. maar uit eindelijk de 2 keer doen ging het veel beter hij zij gwn pak mn hand vast als het pijn doet knijp je het is gewoon even spannend. uitijndelijk ging het prima. miss moet je ook gwn doorgaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat wil je ook niet :/ Dus een hoop ''oefenen'' is het enigste antwoord denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee oke das waar ik denk dat als mijn ex vriendje en ik weer gingen dat het dan bij mij ook weer pijn ging doen.
|
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt (ik gok van wel) maar wat ook nog wel eens wil lukken is als je hem er eerst gewoon een klein stukje in doet, laten we zeggen alleen de eikel, en dan heel langzaam en rustig stoten.
Soms voel je dat je na een tijdje iets verder kunt, en dan op die manier opbouwen. Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt, maar ik weet niet wat je onder standaard verstaat, vandaar dat ik het toch maar even post. Eventueel dat afwisselen met wat hand/mondwerk van jouw kant, zodat ze dan even aan wat anders denkt, en dan weer een klein stukje erin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet of het al genoemd is, had geen zin om alles te lezen...
Je vriendin moet er wel open voor staan dat jullie seks hebben, ze moet zich 100% vertrouwd en ontspannen voelen bij je. zeg maar dat ze geen schaamte heeft voor je. En mischien als bijna niks werkt, moet ze gewoon ff doorbijten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, met elkaar bezig zijn is toch altijd leuk? of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
|
lengte is minder lastig, hij MOET er niet helemaal in natuurlijk
![]() ![]() ach en er is nog zo veel meer dan penetratie, gewoon lekker genieten en zo nu en dan weer proberen wat verder te komen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat langzaam ietsje beter ![]() Dus who knows, misschien lukt het nog eens een keer ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 14:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
, misschien lukt het nog eens een keer toegevoegd aan mn post als je mijn posts wel eens vaker ziet in andere topics zie je dat ik vaak mn posts verander. Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 22:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zo close zijn we niet hoor ;P Ik zei al: T is een scharrel Ik ben niet zo goed in het concept relatie ![]() |
![]() |
|
Ik wilde zeggen, dat het bij mijn vriend en mij soms wat makkelijker gaat als we condooms gebruiken, maar neem aan dat jullie dat al doen (aangezien het een scharrel is).
Ehm, ook verschillende standjes geprobeerd? Mijn allereerste vriend was nogal groot geschapen, waardoor het bij mij vaak pijn deed, maar het ging over het algemeen beter als ik bovenop zat omdat ik dan het ritme + 'diepte' kon bepalen. Ik wil natuurlijk niet voorstellen dat je haar dronken voert en dan misbruik van de situatie maakt, maar misschien kan het helpen als zij een paar drankjes op heeft waardoor ze misschien makkelijker ontspant? Misschien is zij er wel erg nerveus over dat ze zich normaal niet goed ontspant en het daardoor nog moeilijker gaat?
||
Citaat:
![]() Wat ook het geval was bij mn ex, die het veel fijner vond zonder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Software & Hardware |
Problemen met film AmazingPhil | 2 | 16-07-2009 10:02 | |
Seksualiteit |
Seksuele revolutie poll. 6663scarlet | 38 | 27-08-2005 13:48 | |
Software & Hardware |
[Alg] Lossless audio Verwijderd | 16 | 23-08-2005 18:48 | |
Software & Hardware |
webbeheer-programma HowLovely | 30 | 11-03-2004 21:00 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 |