Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2010, 16:00
Verwijderd
Hey.

Ik heb sinds kort een scharrel, en wij zijn elkaar wat aan het verkennen.
Hoewel ik al eerder door mijn ''ahum'' behoorlijke afmetingen vroeger al aardig wat stroefheden met de sex heb gehad spant zij wel de kroon.

Ik kan er heel erg weinig in krijgen, en als het lukt moet ik erg voorzichtig zijn anders doe ik haar erg veel pijn (strakheid).
Nu is de vraag: Is er een mogelijkheid om haar iets ''wijder'' te maken zonder haar uit te scheuren
De overduikelijke opties zijn al geprobeerd, glijmiddel, veel voorspel etc.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 16:09
gerard321
gerard321 is offline
dildo?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 16:26
marina16
marina16 is offline
probeer haar eens te vingeren en kijk totaan hoeveel je komt zo kan je met 1 beginnen en dan na zoveel tijd weer 1
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 16:30
Sander =D
Sander =D is offline
* Laat jongens die zich zorgen maken omdat ze hun pik te klein vinden dit ook eens lezen
Zo zie je maar dat groot niet altijd beter is..

En ik denk dat de enige oplossing idd een dildo is..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 17:15
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dit zeg ik uit ervaring: héél veel geduld hebben. Zij moet extreem ontspannen, bewust het onderlijf loslaten, als jij hem erin probeert te brengen. Nee dat is niet romantisch. Goed voorspel en een fijne sfeer helpt, maar je krijgt hem er daardoor niet in. Het is een kwestie van elke keer een stukje verder en ondanks dat jij misschien zwaar opgewonden bent is het heel fijn als je niet doordouwt en het dan maar laat bij knuffelen ipv seks. Zij kan compenseren door andere handelingen te verrichten . Misschien krijg je hem er wel eens in, ga je een paar keer heen en weer en is het daarna niet zo'n feest meer voor haar. Gewoon kappen dan en op een andere manier afmaken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 18:34
Pluis
Pluis is offline
Had ze er met voorgaande partners ook problemen mee? als dat zo was, ligt het nl niet eens zo zeer aan jou, maar meer aan haar probleem met ontspannen. Er zijn talloze "oefeningen" en schema's om naar zoiets toe te werken bij dames die niet kunnen ontspannen, misschien moet je daar eens op googlen.
In principe is iedere vagina groot genoeg voor iedere penis, en eventuele problemen liggen meestal bij spierspanning.
Oud 31-10-2010, 21:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Had ze er met voorgaande partners ook problemen mee? als dat zo was, ligt het nl niet eens zo zeer aan jou, maar meer aan haar probleem met ontspannen. Er zijn talloze "oefeningen" en schema's om naar zoiets toe te werken bij dames die niet kunnen ontspannen, misschien moet je daar eens op googlen.
In principe is iedere vagina groot genoeg voor iedere penis, en eventuele problemen liggen meestal bij spierspanning.
Als ik de post van prominence lees is hij wel groot geschapen. Het heeft ook echt niet altijd met ontspannen te maken, het is wel de oplossing, maar niet de oorzaak zeg maar. Sommige vrouwen zijn gewoon veel eh.. nauwer dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Als ik de post van prominence lees is hij wel groot geschapen. Het heeft ook echt niet altijd met ontspannen te maken, het is wel de oplossing, maar niet de oorzaak zeg maar. Sommige vrouwen zijn gewoon veel eh.. nauwer dan anderen.
Jep.
Nouja en ik heb wel eerder problemen gehad, maar niet zo dat hij er amper inpast :/
Maar...in situaties zoals dit is t inderdaad niet ideaal

Laatst gewijzigd op 31-10-2010 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 16:42
Verwijderd
Paar dagen later, en echt vooruitgang zit er niet in(Nouja, een paar centimeter xD) :/
Geduld is een schone zaak zeggen ze vaak.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 16:27
k@rlijn
k@rlijn is offline
weet je als meisje kreeg ik ook hardstikke veel pijn!
ik dacht dat mijn vriend van toen gwn te groot was.
maar uit eindelijk de 2 keer doen ging het veel beter hij zij gwn pak mn hand vast als het pijn doet knijp je het is gewoon even spannend. uitijndelijk ging het prima.
miss moet je ook gwn doorgaan?
Oud 09-11-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
weet je als meisje kreeg ik ook hardstikke veel pijn!
ik dacht dat mijn vriend van toen gwn te groot was.
maar uit eindelijk de 2 keer doen ging het veel beter hij zij gwn pak mn hand vast als het pijn doet knijp je het is gewoon even spannend. uitijndelijk ging het prima.
miss moet je ook gwn doorgaan?
Jaah, maar... als je mijn formaat bent dan kan je een meisje echt pijn doen (beetje uitscheuren)
En dat wil je ook niet :/
Dus een hoop ''oefenen'' is het enigste antwoord denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 18:05
Qimm
Qimm is offline
ik ben vast niet de enige die verschrikkelijk nieuwsgierig is naar je 'specs'
Oud 09-11-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
ik ben vast niet de enige die verschrikkelijk nieuwsgierig is naar je 'specs'
Lol
Pm maar ofz als je t echt wil weten xd
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 18:21
k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Jaah, maar... als je mijn formaat bent dan kan je een meisje echt pijn doen (beetje uitscheuren)
En dat wil je ook niet :/
Dus een hoop ''oefenen'' is het enigste antwoord denk ik

nee oke das waar ik denk dat als mijn ex vriendje en ik weer gingen dat het dan bij mij ook weer pijn ging doen.
Oud 09-11-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
nee oke das waar ik denk dat als mijn ex vriendje en ik weer gingen dat het dan bij mij ook weer pijn ging doen.
Dat bedoel ik
En ik kan moeilijk stormrammetje gaan lopen spelen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 19:10
new york
new york is offline
je moet maar zo denken liever een kleine die stijgt dan een grote die zwijgt, en wees voor zichtig met der ga der eerst vingeren en dan steeds stapje verder (bedoel ik mee meer vingers.)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
je moet maar zo denken liever een kleine die stijgt dan een grote die zwijgt, en wees voor zichtig met der ga der eerst vingeren en dan steeds stapje verder (bedoel ik mee meer vingers.)
Dude, ik open geen topic als het ''standaard'' werk niet werkt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 21:10
k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Dude, ik open geen topic als het ''standaard'' werk niet werkt
lol
Oud 09-11-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
lol
Ik had t ofc over de welbekende adviezen
Niet..... op te vatten op een andere manier
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 09:51
Dott
Dott is offline
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt (ik gok van wel) maar wat ook nog wel eens wil lukken is als je hem er eerst gewoon een klein stukje in doet, laten we zeggen alleen de eikel, en dan heel langzaam en rustig stoten.
Soms voel je dat je na een tijdje iets verder kunt, en dan op die manier opbouwen.
Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt, maar ik weet niet wat je onder standaard verstaat, vandaar dat ik het toch maar even post.
Eventueel dat afwisselen met wat hand/mondwerk van jouw kant, zodat ze dan even aan wat anders denkt, en dan weer een klein stukje erin.
Oud 10-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt (ik gok van wel) maar wat ook nog wel eens wil lukken is als je hem er eerst gewoon een klein stukje in doet, laten we zeggen alleen de eikel, en dan heel langzaam en rustig stoten.
Soms voel je dat je na een tijdje iets verder kunt, en dan op die manier opbouwen.
Ik vermoed dat je dat al geprobeerd hebt, maar ik weet niet wat je onder standaard verstaat, vandaar dat ik het toch maar even post.
Eventueel dat afwisselen met wat hand/mondwerk van jouw kant, zodat ze dan even aan wat anders denkt, en dan weer een klein stukje erin.
Dat ben ik dus ook aan het doen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 18:54
Qimm
Qimm is offline
dat lijkt me de enige zinvolle manier

*geeft een emmer met geduld*
Oud 11-11-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me de enige zinvolle manier

*geeft een emmer met geduld*
Dank u
Het is niet dat het oefenen en proberen niet leuk is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 16:02
pietje11
pietje11 is offline
ik weet niet of het al genoemd is, had geen zin om alles te lezen...

Je vriendin moet er wel open voor staan dat jullie seks hebben, ze moet zich 100% vertrouwd en ontspannen voelen bij je. zeg maar dat ze geen schaamte heeft voor je.

En mischien als bijna niks werkt, moet ze gewoon ff doorbijten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 16:03
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Dank u
Het is niet dat het oefenen en proberen niet leuk is
Ik dacht dat de lengte het niet probleem was maar de omtrek,

dit is idd een goede topic voor mensen met een kleine penis, dit zal ze moed geven.
Oud 11-11-2010, 16:20
Catch
Catch is offline
Citaat:
ik weet niet of het al genoemd is, had geen zin om alles te lezen...

Je vriendin moet er wel open voor staan dat jullie seks hebben, ze moet zich 100% vertrouwd en ontspannen voelen bij je. zeg maar dat ze geen schaamte heeft voor je.

En mischien als bijna niks werkt, moet ze gewoon ff doorbijten.
Als seks pijn doet, is het niet erg bemoedigend voor de volgende keren. Het duurt heel lang voor je je goed genoeg kunt ontspannen zodat het niet meer pijn doet, weet ik uit eigen ervaring. Plus dat het heel fijn is dat je lover rekening met je houdt en geduld heeft, dat zegt heel veel. Beter gaat hij door met zachtjes uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat de lengte het niet probleem was maar de omtrek,

dit is idd een goede topic voor mensen met een kleine penis, dit zal ze moed geven.
Um, de lengte is ook een probleem maar als hij er door de dikte niet ingaat is de lengte geen issue

Maar, met elkaar bezig zijn is toch altijd leuk? of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 18:08
Qimm
Qimm is offline
lengte is minder lastig, hij MOET er niet helemaal in natuurlijk maar als de omtrek niet past ben je eerder uitgepraat

ach en er is nog zo veel meer dan penetratie, gewoon lekker genieten en zo nu en dan weer proberen wat verder te komen Je hebt nog tijd zat voor seks
Oud 14-11-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
lengte is minder lastig, hij MOET er niet helemaal in natuurlijk maar als de omtrek niet past ben je eerder uitgepraat

ach en er is nog zo veel meer dan penetratie, gewoon lekker genieten en zo nu en dan weer proberen wat verder te komen Je hebt nog tijd zat voor seks
Maar met 22/23cm kan je dat ook niet echt verwachten he
Maar het gaat langzaam ietsje beter
Dus who knows, misschien lukt het nog eens een keer

Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 20:59
Lente
Lente is offline
Citaat:
Maar met 22/23cm kan je dat ook niet echt verwachten he
Maar het gaat langzaam ietsje beter
Dus who knows, misschien lukt het nog eens een keer
haha heb je nou je post gewijzigd om hem nog een cm groter te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
haha heb je nou je post gewijzigd om hem nog een cm groter te maken?
Nope, om
, misschien lukt het nog eens een keer toegevoegd aan mn post

als je mijn posts wel eens vaker ziet in andere topics zie je dat ik vaak mn posts verander.

Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 13:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hoe is je meisje er ondertussen onder? Heeft ze er nog lol aan
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Hoe is je meisje er ondertussen onder? Heeft ze er nog lol aan
Um....half
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 18:42
Lente
Lente is offline
Citaat:
Nope, om
, misschien lukt het nog eens een keer toegevoegd aan mn post

als je mijn posts wel eens vaker ziet in andere topics zie je dat ik vaak mn posts verander.
ik heb je post gelezen voor je hem veranderde maakt niet uit hoor, maar ik vind het wel grappig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 18:51
Jay-Maes
Jay-Maes is offline
Lol ik ben dus nie de enige met een veel grotere dan de rest lol ik heb een pik van iemand van 19
schijnt het
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 10:50
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Misschien moeten jullie elkaar een tijdje niet zien, dus na een aantal weken een heel romantische avondje hebben met elkaar. Dan is zij waarschijnlijk ook zo in voor seks dat er een noemenswaardige progressie plaatsvindt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Misschien moeten jullie elkaar een tijdje niet zien, dus na een aantal weken een heel romantische avondje hebben met elkaar. Dan is zij waarschijnlijk ook zo in voor seks dat er een noemenswaardige progressie plaatsvindt.
Heh, goed idee
Maar zo close zijn we niet hoor ;P
Ik zei al: T is een scharrel
Ik ben niet zo goed in het concept relatie
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:19
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Lol ik ben dus nie de enige met een veel grotere dan de rest lol ik heb een pik van iemand van 19
schijnt het
Maar wie zegt dat als jij 21 bent je niet nog steeds een pik hebt van iemand van 19?
Oud 16-11-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Maar wie zegt dat als jij 21 bent je niet nog steeds een pik hebt van iemand van 19?
Dat zal ik me ook al half af te vragen
Dan zou volgens jouw redenatie een bejaarde kerel een snikkel van een meter moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 21:45
Breg
Breg is offline
Ik wilde zeggen, dat het bij mijn vriend en mij soms wat makkelijker gaat als we condooms gebruiken, maar neem aan dat jullie dat al doen (aangezien het een scharrel is).

Ehm, ook verschillende standjes geprobeerd? Mijn allereerste vriend was nogal groot geschapen, waardoor het bij mij vaak pijn deed, maar het ging over het algemeen beter als ik bovenop zat omdat ik dan het ritme + 'diepte' kon bepalen.

Ik wil natuurlijk niet voorstellen dat je haar dronken voert en dan misbruik van de situatie maakt, maar misschien kan het helpen als zij een paar drankjes op heeft waardoor ze misschien makkelijker ontspant? Misschien is zij er wel erg nerveus over dat ze zich normaal niet goed ontspant en het daardoor nog moeilijker gaat?
Oud 19-11-2010, 03:48
On efil
On efil is offline
Citaat:
Ik wilde zeggen, dat het bij mijn vriend en mij soms wat makkelijker gaat als we condooms gebruiken, maar neem aan dat jullie dat al doen (aangezien het een scharrel is).
Vreemd, mij lijkt juist dat het moeilijk gaat met z'n condoom om je penis

Wat ook het geval was bij mn ex, die het veel fijner vond zonder.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 17:49
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Vreemd, mij lijkt juist dat het moeilijk gaat met z'n condoom om je penis

Wat ook het geval was bij mn ex, die het veel fijner vond zonder.
Maar een condoom zorgt er wel voor dat de vorm van een penis iets veranderd, de eikel zit er strak in verpakt, waardoor hij inderdaad misschien wel makkelijker naar binnen glijdt?
Oud 19-11-2010, 18:10
Qimm
Qimm is offline
met genoeg glijmiddel is zo'n latexlaagje veel gladder dan huid, dus ik kan me wel voorstellen dat het dan makkelijker glijdt
Oud 19-11-2010, 18:51
Verwijderd
Hangt er vanaf hoe strak hij zit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
* Laat jongens die zich zorgen maken omdat ze hun pik te klein vinden dit ook eens lezen
Zo zie je maar dat groot niet altijd beter is..

En ik denk dat de enige oplossing idd een dildo is..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:47
almelooo
almelooo is offline
bekend probleem... gewoon blijven oefenen het lukt vanzelf een keer!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten