Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en eh, ik ben ook van de partij, met wat volk van school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die braaf bij papa en mama blijven wonen en niks toevoegen aan hun studententijd maar er wel langer dan 4 jaar over doen mogen wat mij betreft inderdaad een dubbel zo hoge boete krijgen. Maar mensen die actief bezig zijn, hun cv willen uitbreiden, ervaring willen opdoen de dupe laten worden vind ik ronduit belachelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hey, met je poten van mijn hra blijven he!
![]() ik ben wel voor maar 1) de boete is nergens op gebaseerd/te hoog. verdubbel dan het collegegeld en laat het geld dan ook naar de universiteit gaan in plaats van de staatskas en 2) er moeten duidelijke uitzonderingen komen voor zieken en bestuursjaren etc. gooi maar een autootje op zijn dak voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het idee dat luie studenten gestraft worden prima, maar dit plan straft ook de hardwerkende studenten die bijvoorbeeld de moeite nemen een bijzondere stage te regelen en daardoor vertraging oplopen. En het straft de mensen die vertraging oplopen doordat ze ziek zijn geworden. Die eerste groep kan ik nog wel begrijpen, maar dan níet met terugwerkende kracht, want als die eerder hadden geweten van zo'n boete, dan hadden ze mogelijk een veiliger stage gekozen, of geen bestuursjaar. (Nu vind ik het achterlijk dat dat zo ontmoedigd wordt, maar soit; ze hadden dan een betere afweging kunnen maken.)
|
![]() |
|
Ze stimuleren door die boetemaatregel juist een cijferinflatie, omdat de universiteiten 6000 euro boete krijgen voor langstuderenden per jaar, waarvan ze max. 3000 kunnen verhalen op de student. De verleiding voor docenten om soepel na te kijken wordt zo wel groot.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou graag de hippie uithangen en m'n ouders trots maken ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben wat dat betreft ook wel voor een schoolsere aanpak van mensen die bv geen tot veel te weinig studiepunten halen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lager dan een 4 gehaald? Jammer, maar je moet een jaar langer blijven. Niet genoeg punten gehaald? Daar is het gat van de studie-deur. Ik vind het onzinnig om dan met terugwerkende kracht ook nog eens een geld-boete te gaan geven, want studenten staan tegenwoordig al veel meer onder druk dan vroeger. Dat 6 jaar doen over een eerste jaars vak kan niet eens meer, wat in de tijd van Mr. Verhagen en Mr. Rutte dus nogal anders lag. Srsly, 8 en 11 jaar doen over een studie geschiedenis... Ze zouden zich kapot moeten schamen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terugwerkende kracht vind ik hoe dan ook verkeerd idd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gedonder om Cartoons III Gatara | 501 | 10-02-2006 15:39 | |
Rel over Mohammed-cartoons escaleert. Hydrogen | 500 | 03-02-2006 19:59 | |
Verhalen & Gedichten |
----->Noah<----- Riantje | 216 | 16-07-2004 18:14 | |
Carlo Guiliani......Held of Anti-Held? red_and_black | 86 | 26-06-2003 13:32 | |
Muziek |
Geen treinverkeer na afloop Rock Werchter ikleef | 33 | 21-06-2003 16:45 | |
tijd voor actie anarpunk | 31 | 15-12-2002 12:04 |