Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ga je is afvragen Waarom hij dat deed dan............ nu maak je jezelf indirect voor dom uit..... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kuch
||
Citaat:
||
Citaat:
omdat che t zei zoals rechtse mensen het zouden zeggen en jij bent 1 van die rechtsen...
|||
Citaat:
Omdat ze iets deden wat ze niet hadden moeten doen. Citaat:
![]() Ik beweer niet en heb ik ook nooit beweert dat alle linksen dom, onwetend en radicaal zijn (al zijn ze wel wat naief). Maar bij heb ik wel het idee dat je dom en onwetend bent. |
![]() |
||
Citaat:
ja ik heb t zelfde idee bij jou.........
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Assasin schreef op 16-06-2003 @ 16:40:
En waarom dreigde zijn vriend neergeschoten te worden? Omdat ze iets deden wat ze niet hadden moeten doen. Wat niet wegneemt dat het gebruik van geweld zoals de politie dat in dit geval toepaste, niet proportioneel was. Een man doodschieten en er vervolgens overheen rijden lijkt me nogal overdreven, vind je niet? |
![]() |
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 16-06-2003 @ 16:58:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 17:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dit is altijd zo schuin als van die greenpeace figuren voor honderduizenden euro's aan schade aan richten doen ze dat uit belang van de wereld hetzelfde geld voor andere linkse figuren als een stel rechtse dat doen is het gelijk fout!
Maar wat hier nou wordt gezegd dat hij een held is terwijl hij een politieagent aanvalt omdat die zijn maat wil neerschieten(wat niet vaststaat!)maar denk nou eens naar waarom wil de politieagent zijn maat neerschieten???omdat hij met stenen aan het gooien was omdat hij een politieagent neersloeg??verwondde??op het punt stond hem met een knuppel in coma te slaan of te doden?? Denk daar nou eens over want dat is belangrijk!!
|
Verwijderd
|
Om maar even kort en krachtig op de vraagstelling te reageren: hij werd niet doodgeschoten omdat hij zijn mening uitte, hij erd doodgeschoten omdat hij dreigend met een brandblusser in een gebied waar hij niet mocht zijn op een ME-er afkwam. Ergo, culpa in causa. Dat maakt hem geen held.
|
![]() |
|
Hij is geen held. Inderdaad zoals mensen hier al eerder zeiden wilde hij een brandblusser in een gebied gooien wat niet mocht. Oke, het geweld wat de politie gebruikte was te veel, maar eerlijk gezegt gebruiken anti globelisten ook ontzetten veel geweld. Laats nog hebben ze enkele winkers verbouwd. [ in zwitser land of niet??] Het lijkt mijn an toch wel gerechtvraagd dat de politie ook geweld gebruikt, al was het in dit geval te veel...
||
Citaat:
|
Ik vind het bullshit dat er van Carlo Guiliani een soort martelaar gemaakt wordt, hij was geen held.
Hij was net zoals honderdduizenden anderen aan het demonstreren tegen globalisering. Hij is bekend geworden omdat hij door gruwelijke wijze is vermoord, een voorbeeld van de repressie in Europa. Maar er zijn ontzettend veel anderen daar zwaar in elkaar geslagen door de politiemacht. Zijn dat ook helden? Nee, slachtoffers van het repressieapparaat. Dat hij doodgemaakt is maakt hem geen held. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|