Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2011, 14:42
Beyond
Beyond is offline
hallo allemaal

ik draag elke dag mascara, maar ik ben nooit tevreden, de meiden uit mijn klas hebben dan van die mooie wimpers die mooi krullen en die altijd netjes één voor één naast elkaar zitten... en die van mij zijn dan wel zwart, maar lang niet zo mooi. heeft iemand tips?
ik heb vanavond een schoolfeest dus het liefst zo snel mogelijk (A)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2011, 15:12
Ymir
Ymir is offline
Jezelf niet vergelijken met mooiere mensen, om te beginnen
Oud 18-02-2011, 15:48
Beyond
Beyond is offline
ja dat is waar, maar het gaat erom dat je mooiere wimpers zou kunnen hebben, dus dat wil ik graag. zij waren gewoon een voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 16:41
Nebel
Nebel is offline
De soort mascara die je gebruikt maakt heel erg veel uit. Zo heb je mascara die je wimpers langer doen lijken, maar ook die je wimpers voller doen lijken (daar lijken ze niet langer van). Laat je eens inlichten als je mascara koopt of vraag aan je vriendinnen waarbij je het mooi vindt welke ze gebruiken en hoe ze het opbrengen.

Een dun laagje, dat helemaal laten drogen en eventueel daarna weer een laagje doe ik altijd, maar ik hou er dan ook niet van als het er dik oplicht en geklonterd aan elkaar zit.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2011, 19:34
Vice
Vice is offline
Het is inderdaad afhankelijk van de mascara, maar ook van je wimpers. De één heeft gewoon langere wimpers dan de ander.
Oud 19-02-2011, 09:07
Verwijderd
Wat Sassiefje zegt, over twee lagen, werkt bij mij ook altijd goed!

En je zou eens kunnen proberen je wimpers te krullen met een wimperkrullen. Ik kan me niet voorstellen dat het bevorderlijk is voor je wimpers om iedere dag te doen, maar misschien voor een feestje of zo.
Oh, en wat Ymir zegt: je hoeft je eigen knapheid niet te meten aan die van anderen hoor! Want niet iedereen heeft lange, mooie wimpers. Daar is niet zo heel veel aan te doen. Geen zorgen over maken, is nergens goed voor.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 14:36
Diamera
Diamera is offline
Oh, laten opdrogen en dan een nieuw laagje geeft mij juist klevende, korrelige wimpers, maar ik zal het dan wel verkeerd doen

En nou ja, het is al te laat voor je schoolfeest maar misschien heb je er nog wat aan.

Ik draag niet zo heel vaak mascara, maar wat ik altijd het beste resultaat vind geven is eerst krullen met een krultang en dan zigzaggend je mascara aanbrengen, dus van wortel tot top terwijl je tegelijkertijd het borsteltje van links naar rechts beweegt, en dat dan een aantal keer (2-4) meteen achter elkaar, dus zonder drogen. Dan zitten ze echt mooi op een rijtje, dat moet je maar eens proberen!

Je hebt ook van die mascara die speciaal bedoeld is om het effect van heel veel wimperhaartjes naast elkaar te creëren, zoals Volume Million Lashes van L'Oréal. Ik heb hem nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet of het echt helpt, maar je kunt het proberen als je het het waard vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 08:14
Verwijderd
3D effect mascara van de Hema. Kost vier euro ofzo.

Maar daar moet je je onderwimpers niet mee doen.

Ik maak mijn ogen altijd heel apart op, eerst doe ik dus de mascara van de Hema op mijn bovenwimpers en mijn onderwimpers doe ik met mascara van de Wibra. (kost 1 euro). Dat is echt flutmascara maar voor mijn onderwimpers is het precies goed. En daar gaat het om. ;d

En idd zoals Diamera zegt, zigzaggend je mascara aanbrengen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 00:02
Verwijderd
vaseline op je wimpers doen voor je mascara aanbrengt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten