Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2016, 08:37
Pluis
Pluis is offline
Hoi, mijn favoriete mascara is bijna op en ze maken hem niet meer . Dus moet ik over op een ander merk.

Wat is jouw favoriete mascara en waarom?

Ik heb persoonlijk echt een hekel aan mascara met een rubber borsteltje, ik wil er een met haar. Die rubber dingen geven altijd van die aan elkaar geplakte wimpers bij mij.
Oud 04-08-2016, 09:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hele gevoelige ogen en snel traanogen dus ik wil altijd waterproof. De sensitive mascara van de Etos vind ik het fijnste maar daarbij krijg ik ook jeukogen als ik die een hele dag draag.
Oud 04-08-2016, 09:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb hele gevoelige ogen en snel traanogen dus ik wil altijd waterproof. De sensitive mascara van de Etos vind ik het fijnste maar daarbij krijg ik ook jeukogen als ik die een hele dag draag.
Ik heb de hypoallergeen mascara van Etos een tijdje gebruikt, waterproof variant, maar toch eindigde ik altijd als een pandabeertje.

Ik zweer bij Maxfactor Masterpiece in black/brown.
Oud 04-08-2016, 11:21
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kreeg ook irritaties van Etos mascara en gebruik nu al jaren Clinic
Oud 04-08-2016, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had eerst deze:

En die was heel fijn! Ik ben nu alleen overgestapt op eentje die ik nog fijner vind, namelijk echt no smudge en waterproof. Kan je echt dagen laten zitten zonder dat je zo'n vies randje onder je oog krijgt.

En ik ben een debiel met make up, maar deze heeft echt no-smudge. De eerste wat minder.
Oud 04-08-2016, 13:46
Pluis
Pluis is offline
Is die clinique duur? Ik heb wel vaker naar hun make up zitten loeren maar ik wist nooit zeker of zo'n duurder merk de moeite waard is.
Oud 04-08-2016, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen mijn moeder hem kocht, was hij 30 euro, zie hem bij Google nu voor ongeveer 20. Het is het waard, als dat helpt
Oud 04-08-2016, 16:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik had eerst deze:
[afbeelding]

En die was heel fijn! Ik ben nu alleen overgestapt op eentje die ik nog fijner vind, namelijk echt no smudge en waterproof. Kan je echt dagen laten zitten zonder dat je zo'n vies randje onder je oog krijgt.

[afbeelding]

En ik ben een debiel met make up, maar deze heeft echt no-smudge. De eerste wat minder.
Ja die eerste had ik ook een tijd! Die is super!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2016, 06:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vraag me af, ik gebruik maar zo af en toe mascara (oa omdat ik er niet goed tegen kan). Nu moet je voor de hygiëne om de x maanden (dacht drie oid) een nieuwe pakken. Dat doe ik niet maar na een tijdje gooi ik hem wel weg en koop ik een nieuwe. Maar geldt dat eigenlijk ook als je hem weinig gebruikt want dan zit je ook minder met dat borsteltje aan je oog? Dat is voor mij namelijk wel een bezwaar om dure mascara te kopen.
Oud 05-08-2016, 07:15
Miekje*
Miekje* is offline
Nee, dat maakt geen snars uit. Bacteriën groeien er niet minder snel om.
Oud 05-08-2016, 07:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vraag me af, ik gebruik maar zo af en toe mascara (oa omdat ik er niet goed tegen kan). Nu moet je voor de hygiëne om de x maanden (dacht drie oid) een nieuwe pakken. Dat doe ik niet maar na een tijdje gooi ik hem wel weg en koop ik een nieuwe. Maar geldt dat eigenlijk ook als je hem weinig gebruikt want dan zit je ook minder met dat borsteltje aan je oog? Dat is voor mij namelijk wel een bezwaar om dure mascara te kopen.
Ik weet nooit helemaal of dat opgaat. De verpakking gaat minder open, maar de bacteriën die er in komen zitten er wel in, en het product droogt na verloop van tijd ook uit natuurlijk.
Oud 05-08-2016, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moet dat ja? Dat heb ik echt nog nooit gedaan ik draag het ook sporadisch. En ik heb nog nooit een ontstoken oog gehad. Ja, toen ik 15 was, maar toen droeg ik kilo's eyeliner, dus duh
Dus ik zou me er niet te druk om maken.
Oud 05-08-2016, 16:03
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Is die clinique duur? Ik heb wel vaker naar hun make up zitten loeren maar ik wist nooit zeker of zo'n duurder merk de moeite waard is.
Ja, 20 euro, maar geen geïrriteerde ogen meer! En hij gaat lang mee, dus ik koop hem vaak met ontvangen drogisterij-cadeaubonnen
Oud 06-08-2016, 01:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat je kunt doen en wat professionals doen die niet een nieuwe mascara willen kopen na ieder persoon, is het borsteltje schoonmaken voor je het weer in de tube steekt. Met warm water en milde shampoo of met speciale makeupkwastenschoonmaker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten