Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2011, 20:38
Raarkind
Raarkind is offline
Hey, ik vroeg me af, Waarover praten meisjes eigenlijk want vorig jaar in de brugklas moest ik STV als keuzevak doen samen met heel veel meisjes en het enige waar ze over pratte was seks,jongens, en meer seks (terwijl ik derbij stond met een WTF?? gezicht)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2011, 20:45
Em.
Em. is offline
Ik denk niet dat dit echt op seks thuishoort, als we meisjes tenminste even beschouwen als méér dan iets waar je toevallig seks mee kan hebben.

En gezien je leeftijd denk ik dat ie prima op T&P past. Dus seks -> T&P.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 20:48
Raarkind
Raarkind is offline
oeps sorry
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 20:49
Raarkind
Raarkind is offline
topic mag weg
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 23:01
Verwijderd
Bij mij in de klas praten meisjes echt weinig over seks ( naja, ik hoor het bijna nooit) en zijn het bij ons in de klas eerder de jongens die er dan grappig mee proberen te zijn ( woorden die te maken hebben met seks in een andere taal te zeggen of zoiets)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 07:56
Volk
Volk is offline
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. Waar hebben jongens het dan over?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 09:34
Verwijderd
Waar jongens het over hebben uhm: Dingen die op het nieuws zijn geweest, games, films (op youtube), en nog wat dingen. We praten ook meestal over andere mensen, negatief en soms positief.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Bij mij in de klas praten meisjes echt weinig over seks ( naja, ik hoor het bijna nooit) en zijn het bij ons in de klas eerder de jongens die er dan grappig mee proberen te zijn ( woorden die te maken hebben met seks in een andere taal te zeggen of zoiets)
en
Citaat:
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. (...)
Bij ons (5havo) word het juist als kinderachtig beschouwd als je gaat "doordenken" enzo. Dat mocht na de 2e al niet meer
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:25
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
ja, op die leeftijd is seks heel spannend dus dan heb je het daar vaak over. Waar hebben jongens het dan over?
Bij ons in de klas 2 woorden: voetbal en mooie meiden (en seks)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:47
Verwijderd
Ik zit nu in de vierde van Havo. Als iemand in onze klas een kinderachtige opmerking maakt over seks dan word dat echt beschouwd alsof je zegt dat je gisteren nog met een slabbetje om je nek hebt gegeten.

Wij praten over films, muziek, jongens, liefde, gevoelens, we bekritiseren iedereen die langsloopt....ed.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 22:00
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ik zit nu in de vierde van Havo. Als iemand in onze klas een kinderachtige opmerking maakt over seks dan word dat echt beschouwd alsof je zegt dat je gisteren nog met een slabbetje om je nek hebt gegeten.

Wij praten over films, muziek, jongens, liefde, gevoelens, we bekritiseren iedereen die langsloopt....ed.
zo geniaal dat zou ik zien als iets van wow dat is echt lauw. Ik bedoel gewoon echt cool .
Oud 14-02-2011, 22:52
anne11112
anne11112 is offline
tja. Wij meiden in de klas, uitgaan, jongens*uiteraard* ma seks neuu niet echt, dan kijken ze je zoo van van, stam jij uit de oertijd, daar praten we toch nie overxD.

En de boyz.
Autos, seks*hun wel dus* wie ze t eerste pakken ofzo, wie er het eerste de leraar hopeloos kan maken*kinderachtig* en tja waar ze over praten...

Ik zit in 2BKL
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 14:44
Volk
Volk is offline
Citaat:
en

Bij ons (5havo) word het juist als kinderachtig beschouwd als je gaat "doordenken" enzo. Dat mocht na de 2e al niet meer
Doordenken en praten over seks zijn toch twee heel verschillende dingen. Ik heb het tegenwoordig nog steeds vaak over seks. Praten over seks kan ook heel serieus zijn zonder dat flauwe doordenken erbij.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 15:28
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Doordenken en praten over seks zijn toch twee heel verschillende dingen. Ik heb het tegenwoordig nog steeds vaak over seks. Praten over seks kan ook heel serieus zijn zonder dat flauwe doordenken erbij.
qft
Oud 16-02-2011, 22:14
Martijn070
Martijn070 is offline
lol..
meisjes praten over jongens en de jongens praten over de meisjes zonder dats ze het van elkaar weten : that's life...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 03:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik praat nog steeds over seks, jongens en seks

Oké, en mooie schoenen.
Oud 17-02-2011, 08:15
Verwijderd
Wij praten over de toekomst, leraren, medeleerlingen, schoenen, moppen, schoolprojecten. Soms over onze crushes, maar dat is niet echt gespreksonderwerp no. 1 of zo. Eigenlijk hebben we het heel vaak nergens over.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 18:29
Verwijderd
Jongens, Meligheid, Geheimen, euhmm?! .............Shoppen xD
de vakken die we volgend les uur krijgen enz. Meestal jongens
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:19
ScatxD
ScatxD is offline
Citaat:
Hey, ik vroeg me af, Waarover praten meisjes eigenlijk want vorig jaar in de brugklas moest ik STV als keuzevak doen samen met heel veel meisjes en het enige waar ze over pratte was seks,jongens, en meer seks (terwijl ik derbij stond met een WTF?? gezicht)
uhm.... inde brugklas praatten wij nog niet over sex en ook niet over jongens.... nu wel heeeel veel over jongens maar nog steeds neit over sex (zit nu in 3e).
Mensen kijken... Hoe sommige erbij lopen is gewoon grappig..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 08:49
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
uhm.... inde brugklas praatten wij nog niet over sex en ook niet over jongens.... nu wel heeeel veel over jongens maar nog steeds neit over sex (zit nu in 3e).
Mensen kijken... Hoe sommige erbij lopen is gewoon grappig..
Volgensmij doen meisjes in mijn klas (4e) dat nooit, kijken hoe mensen erbij lopen.
Vind ik ook eigenlijk een beetje nutteloos .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten