Advertentie | |
|
![]() |
|
4 vwo is nog niet zó ver achter. Ik ken een meisje dat nu, in 5 vwo, nog even scheikunde heeft omgeruild voor geschiedenis (na dat al eens te hebben gedaan met wiskunde b voor a en natuurkunde voor ak). Misschien zou je kunnen proberen om alsnóg wiskunde b te halen? Als je echt wilt, moet het wel mogelijk zijn. Hoewel je me er nog niet geheel van overtuigd hebt dat je dat is 6 vwo ook nog wil, is wiskunde b nooit mis. Zelfs als je uiteindelijk geen wiskunde gaat studeren.
![]()
|
Je wordt bij de HvA in ieder geval toegelaten met vwo wiskunde A: http://www.voltijd.hva.nl/leraar-wiskunde/toelating.htm
||
![]() |
Citaat:
![]() Én HRO zegt het ook, toen ik navroeg waarom je met HAVO wisA niet wordt toegelaten, en met VWO wis A wel. Toen zeiden ze dat ook. Dus niet zeggen dat ik ongelijk heb, want dat is niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Doorstroom VMBO-t naar VWO Dolceteamo | 24 | 10-11-2018 16:48 | |
De Kantine |
Aurora boresaailis #1684 Verwijderd | 500 | 07-08-2012 15:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wiskunde] Hanneke | 45 | 30-03-2005 17:25 | |
Wiskunde B1,2 mosterd | 27 | 18-05-2004 12:10 | |
Seksualiteit |
Fototopic II Chimera | 417 | 03-08-2003 10:23 | |
Voor de mensen die vaak op het 'exacte vakken forum' komen.. Demon of Fire | 42 | 21-06-2002 12:07 |