Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2011, 01:35
just_miej
just_miej is offline
Hallo,

Tjaa waar zal ik beginnen, hmm nou om een lang verhaal kort te maken.

Ik heb voor de 2e keer een relatie met de zelfde jongen. 2 jaar geleden kregen wij een relatie, naar een tijdje maakte hij het uit voor een ander, ( wij woonde heel snel samen en zaten daardoor teveel op elkaars lip)

Later ging het uit met het meisje,, en liepen wij eigenlijk een jaar achter elkaar aan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en voor elkaar gekozen. Nu wonen wij weer samen en heb ik eigenlijk geen moment voor mezelf, en dat mis ik ook, maar vind het sneu om te zeggen ga maar ff nachtje ergens anders slapen, het liefst was ik ook niet zo snel gaan samenwonen maar ja.

Maaaar.... voordat ik deze jongen leren kennen had ik al langer contact met een jongen. Alleen door mijn onzekerheid was het met hem niets geworden. Maar we hielden wel contact.

Maar toen kreeg ik wat met mijn huidige vriend, en verwaterde het contact een beetje...

maar sinds kort hebben wij weer contact en komen de kriebels weer terug.

Nu ga ik alweer een half jaar met die jongen, alleen van mijn kant is de koek eigenlijk op,, maar het gekke is als ik denk aan het idee om het uit te maken wordt ik heel erg verdrietig.

Eigenlijk is mijn hart nu in 2en gedeeld, de ene kant voor me vriend, en de andere kant voor die andere jongen..

Dan krijg je de vraag wat zegt je gevoel,, Mijn gevoel zegt ik wil die jongen.. maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om het uit te maken...... En nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2011, 09:36
Verwijderd
Ik zou voor de jongen waarmee je contact had of nog hebt kiezen. Misschien heb je bij hem niet de gevoelens die je bij de eerste wel hebt maar je eerste koos eerst wel voor een ander en je wil liever niet samenwonen en heb weinig tijd voor jezelf. Das niet goed. Gebruik deze punten als je het uitmaakt. Maar als je wil weten of de laatste jongen de ware is of niet dan zal ik de contact versterken en dan kom je er achter of hij het is of niet.

Ikzelf ben een jongen maar je hart in tweeën doen heb ik ook meegemaakt. Dat was niet erg leuk want ik was best ongelukkig. Ik zou snel beslissen want hoe langer je wacht hoe ongelukkiger je wordt. Dat is uit mijn ervaring. Ik weet niet of je de beslissing kan maken maar dit is een keuze die je kan maken maar je moet hem helemaal zelf kiezen an afmaken.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 09:54
honkballertje
honkballertje is offline
Misschien (tijdelijk) niet meer samen wonen? Dan kan je alles tenminste op een rijtje krijgen en kan je daarna weer kijken wat je wilt. Je zegt zelf al dat je geen tijd meer voor jezelf hebt en jullie te vroeg samen zijn gaan wonen, dus om dat aspect tijdelijk weg te nemen lijkt me wel een goede oplossing.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 10:38
just_miej
just_miej is offline
Heey jaa jullie hebben ook gelijk, Alleen jaa hoe moet ik tegen hem zeggen van ik wil ff niet meer samenwonen,, hij is nu al bang dat ik het elke dag ga uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 10:58
gurl19
gurl19 is offline
Hoezo zegt je hart dat je voor die jongen moet kiezen, terwijl je iets daarvoor zegt dat de koek op is.. Je spreekt jezelf een beetje tegen. Als je niet weet wie je moet kiezen lijkt mij dat de gevoelens voor beiden niet voldoende zijn. Ga thuis wonen. o.i.d. Kom tot rust en denk eens goed na!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 12:31
whatever_1991
whatever_1991 is offline
Hej,,

Als ik je verhaal zo lees... Kan ik me heel goed inleven in jou gevoel!

Ik kreeg 2 jaar geleden met een meisj van 15 & was zelf toen 17 jaar. Nu inmiddels 2 jaar verder werd het precies hetzelfde wat je nu verteld. afgelopen donderdag heb ik de knoop ook door gehakt.

Het was inmiddels al 5 keer aan en uit gegaan & zelfs naar mijn vrienden mocht ik niet alleen, jaloerzie, geen vertrouwen. Ik voelde mezelf opgesloten.

Ben aan de ene kant verdrietig & aan de andere kant hele opluchting. Wij hadden ook samen plannen om samen te wonen, maar bij mezelf zat het niet goed... Zei was echt zo gek op me, maar mijn gevoel werd steeds minder.

Denk er goed over na! Sta zeker van je beslissing. Praat met elkaar & geef elkaar een kans.. Als het na een maand niet veranderd, je eigen keuze maken.

K heb er ook ook moeite mee gehad! Mijn ouders zijn ook gescheiden & ik kijk nu ook iets anders dan in t leven...

Om voor altyd samen en gelukkig te zijn. hou jezelf niet voor de gek! Houden van relatie werkt niet. Ook al is de sex of je vind hem zo leuk en toff goed is. Er is meer dan dat alleen!

Suc6 er mej..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 17:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom ben je met hem gaan samenwonen als je dat liever niet had gedaan?
Reageren

Regels voor berichten