Hallo,
Tjaa waar zal ik beginnen, hmm nou om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb voor de 2e keer een relatie met de zelfde jongen. 2 jaar geleden kregen wij een relatie, naar een tijdje maakte hij het uit voor een ander, ( wij woonde heel snel samen en zaten daardoor teveel op elkaars lip)
Later ging het uit met het meisje,, en liepen wij eigenlijk een jaar achter elkaar aan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en voor elkaar gekozen. Nu wonen wij weer samen en heb ik eigenlijk geen moment voor mezelf, en dat mis ik ook, maar vind het sneu om te zeggen ga maar ff nachtje ergens anders slapen, het liefst was ik ook niet zo snel gaan samenwonen maar ja.
Maaaar.... voordat ik deze jongen leren kennen had ik al langer contact met een jongen. Alleen door mijn onzekerheid was het met hem niets geworden. Maar we hielden wel contact.
Maar toen kreeg ik wat met mijn huidige vriend, en verwaterde het contact een beetje...
maar sinds kort hebben wij weer contact en komen de kriebels weer terug.
Nu ga ik alweer een half jaar met die jongen, alleen van mijn kant is de koek eigenlijk op,, maar het gekke is als ik denk aan het idee om het uit te maken wordt ik heel erg verdrietig.
Eigenlijk is mijn hart nu in 2en gedeeld, de ene kant voor me vriend, en de andere kant voor die andere jongen..
Dan krijg je de vraag wat zegt je gevoel,, Mijn gevoel zegt ik wil die jongen.. maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om het uit te maken...... En nu?
|