Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 20:41
Verwijderd
Ik liep dus vandaag op school, komt mijn eikel een beetje tussen mijn broekspijp en been te zitten en ik voelde een verschrikkelijke pijn. Hier had ik nog nooit last van gehad en ik heb dit de rest van de dag nog wel een paar keer gevoeld. In de avond kreeg ik een geile bui en ging fappen. Even bezig en tot mijn verbazing zit er bloed op mijn eikel.

Zou het kunnen dat mijn toompje een beetje is gescheurd? Ik heb een nauwe voorhuid waardoor ik dit niet kan zien, want mijn voorhuid ging een stuk makkelijker naar achter, maar als je toompje gescheurd is dan zou het toch verschrikkelijk moeten bloeden?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 20:56
pimpen
pimpen is offline
Citaat:
Ik liep dus vandaag op school, komt mijn eikel een beetje tussen mijn broekspijp en been te zitten en ik voelde een verschrikkelijke pijn. Hier had ik nog nooit last van gehad en ik heb dit de rest van de dag nog wel een paar keer gevoeld. In de avond kreeg ik een geile bui en ging fappen. Even bezig en tot mijn verbazing zit er bloed op mijn eikel.

Zou het kunnen dat mijn toompje een beetje is gescheurd? Ik heb een nauwe voorhuid waardoor ik dit niet kan zien, want mijn voorhuid ging een stuk makkelijker naar achter, maar als je toompje gescheurd is dan zou het toch verschrikkelijk moeten bloeden?
ja ik denk het ook dat die is gescheurd niks erg aan
maar het hoeft niet altijd heel erg te bloeden (heb ik gehoord)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 12:05
Verwijderd
Als het toompje scheurt terwijl je penis slap is, bloedt het minder hard dan wanneer hij scheurt terwijl-ie stijf is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 12:16
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ik heb wel eens mn voorhuid tussen mn rits gehad, maar hoe je dit voor mekaar krijgt oO
Ik heb meelij.
Reageren

Regels voor berichten