Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet dat er ook eentje was met Barry Hay van Golden Earring (moet daar tegenwoordig nou wel of geen The voor?) en een of andere vent die wat met grolsch te maken had. Was ook al niet zo prettig maar ze hebben nu gewoon twee willekeurige muzikanten met elkaar in verband willen brengen.
![]()
|
Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt.
![]() Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die reclames met Maurice de Hond zijn ook wel heel slecht te tolereren. Neem dan iemand die een natuurlijk charisma heeft, niet iemand die geforceerd stomme peilingen op gaat noemen alsof hij het nieuws leest terwijl hij een zetpil inbrengt ofzo.
![]()
||
Citaat:
|
Radioreclame:
Vrouwenstem: "Schaaaat! Geef mij eens geld want ik heb hele leuke schoenen gezien en ik houd jou verantwoordelijk voor MIJN schoenenverslaving!" Mannenstem: "Ja dag! Daar heb ik geen geld voor!" Voice-over: "Vrees niet! Op [naam website] leen je binnen tien minuten tot wel €500,-!" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die dettolreclame
![]() En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de verpakking van Cruesli:
Varieer iedere dag We kiezen als avondeten toch ook niet iedere dag hetzelfde? Waarom zou je dat dan voor je ontbijt wel doen?! Cruesli biedt je daarom een variatie aan heerlijke verschillende smaken. Da's net zoiets als elke avond aardappels eten, maar dan de ene keer gegratineerd, dan weer gestoomd, of gebakken of gekookt! Variatie! ![]() |
![]() |
|
Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè? ![]()
|
Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.
![]() Spreek je daar vrouwen mee aan? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is toch niet zo ordinair? Moest nu even mn truitje vasthouden, want die is iets hoger en dan is het bijna niet te zien ![]() Ik vind die Sapph reclames altijd wel goed, omdat het zo duidelijk gephotoshopt is, dat je er niet omheen kan. Ik vind Marlies dekkers met al die ringetjes en shit wel ordinair. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?
|
Verwijderd
|
Niks mis met bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes, leuk juist, maar die Marlies Dekkers-achtige apparaten die bedoeld zijn om overal onder uit te steken zijn per definitie lelijk. Zoiets als een whale tail, alleen dan expres. Nouja, tenzij je een stripper bent, want dan valt het meer onder 'werkkleding' dan onder 'ondergoed dat uitsteekt', maar dan ben je wel een beetje een stijlloze stripper want er is mooier ondergoed te krijgen dan dit.
Maar ontopic; Die Sapphreclames snap ik ook nooit, nee. Ze lijken zelfs eerder gericht op mannen dan op vrouwen, omdat het alleen het 'quasi-lekker wijf + product'-principe aanhoudt. Het is niet sfeervol of stijlvol of wat dan ook, er is totaal geen aankleding of context, alleen maar op gigantische billboards van BAM!!! TIETEN! DAAROM MOET JE DIT KOPEN. K? THX.' Dan doen reclames/promotiefoto's van ondergoedmerken als Agent Provocateur of zelfs gewoon Hunkemöller het toch een stuk beter. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ze bij Sapph bewust dachten van 'okay, wat als we ons puur richten op mannen die ondergoed cadeau willen doen aan hun vrouw/vriendin', maar dan is het nog steeds een beetje fail. Althans, in mijn ervaring weten mannen wat lingerie betreft heel goed wat ze mooi vinden en wat niet, dus als ze het cadeau doen dan doen ze dat op basis van hun eigen voorkeuren, niet op basis van een of andere reclame. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |