Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2010, 07:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee, een sterretje in zijn ruit! Gelukkig kon hij bij CarGlass gelijk een afspraak maken en heb ik dat sterretje meteen gemaakt. Meestal betaalt uw verzekering de kosten, dus betaalt u bijna nooit.

Carglass reapareert. Carglass vervangt
Oud 14-05-2010, 10:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Agreed. Ik weet niet wat sneuer zou zijn: dat ze een acteur hebben ingehuurd om te vertellen hoe carglass werkt, in welk geval ze evengoed een baviaan hadden kunnen nemen, of dat ze alle medewerkers hebben afgezocht om een goede kandidaat te vinden en dit het beste is dat ze hadden aan acteertalent.
Oud 14-05-2010, 10:46
Verwijderd
Die reclame: "Het WK in 3D, wat kan ik ermee?" is echt héél irritant
Oud 14-05-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Je hebt in de bioscoop ook zo'n Grolsch-reclamespotje met Junkie XL en Moke, die band met die kapsels. En dan zitten die zo te zeggen zo van 'ja dit is wel tof want bands hebben het over doorbreken in amerika en hij is er gewoon heengegaan en het gaan doen' en vervolgens zie je Junkie XL achterin een auto die het wel waardeert als bands hun eigen ding doen. Zo origineel is moke nou ook weer niet. Maar goed, dan willen ze met elkaar gaan proosten en het is heel geforceerd allemaal. I do not like.
Ze hadden daar ook nog een andere versie van, die is ook echt verschrikkelijk... ben even vergeten met wie die was
Oud 14-05-2010, 13:08
Cherry Springs
Ik weet dat er ook eentje was met Barry Hay van Golden Earring (moet daar tegenwoordig nou wel of geen The voor?) en een of andere vent die wat met grolsch te maken had. Was ook al niet zo prettig maar ze hebben nu gewoon twee willekeurige muzikanten met elkaar in verband willen brengen.
Oud 14-05-2010, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Dat was Barry Hay en een architect ja. En Grolsch doet net alsof ze de beugel heeft uitgevonden en dat het hip en nieuw en innovatief is, maar die bestaat ook al eeuwig.
Oud 14-05-2010, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die reclame: "Het WK in 3D, wat kan ik ermee?" is echt héél irritant
Omg ik hoorde hem vandaag en toen dacht ik; Ze had gelijk

Oud 16-05-2010, 11:35
Giles
Giles is offline
Barry Hay zit nu ook vast aan een opticien. Verdient hij zo weinig met de band?
Oud 16-05-2010, 12:08
Uice
Uice is offline
Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt.

Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen.
Oud 16-05-2010, 12:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar wel om Grolsch te drinken
Oud 16-05-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt.

Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen.
Als wat? En hoe kwam je daar terecht?
Oud 16-05-2010, 20:02
Cherry Springs
Die reclames met Maurice de Hond zijn ook wel heel slecht te tolereren. Neem dan iemand die een natuurlijk charisma heeft, niet iemand die geforceerd stomme peilingen op gaat noemen alsof hij het nieuws leest terwijl hij een zetpil inbrengt ofzo.
Oud 17-05-2010, 11:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als wat? En hoe kwam je daar terecht?
De grap was dat Barry dacht dat ie twee groupies had, maar dat het twee jongens met lang haar waren. Ik was een van die jongens. En ik kwam daar gewoon op de oude, vertrouwde wijze: via via.
Oud 17-05-2010, 14:21
Verwijderd
Jongens wat vinden jullie van de kattennaam Jiske? Voor een poesje. Tis zo Hollands, maar wel mooi.
Oud 17-05-2010, 14:24
Verwijderd
Jiske klinkt zo als Piske.
Oud 17-05-2010, 14:24
Verwijderd
Verkeerd topic.
Oud 17-05-2010, 14:26
Verwijderd
Dat ook
Oud 19-05-2010, 20:54
Giles
Giles is offline
Radioreclame:

Vrouwenstem: "Schaaaat! Geef mij eens geld want ik heb hele leuke schoenen gezien en ik houd jou verantwoordelijk voor MIJN schoenenverslaving!"
Mannenstem: "Ja dag! Daar heb ik geen geld voor!"
Voice-over: "Vrees niet! Op [naam website] leen je binnen tien minuten tot wel €500,-!"

En niet eens met zo'n stomme 'Geld lenen kost geld' waarschuwing aan het einde. En het is weer een mongoloïde vrouw die koopverslaafd is. En lenen voor zoiets als schoenen is ook logisch natuurlijk. Aargh de aargh
Oud 19-05-2010, 22:03
Rationeel
Rationeel is offline
er is nu een reclame op tv voor feta-kaas, maar je zou toch zweren dat het voor een wasmiddel is. waarschijnlijk lag die reclame kant en klaar op een plank te wachten en zat de kaascompany krap bij kas o.i.d.
Oud 19-05-2010, 22:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
er is nu een reclame op tv voor feta-kaas, maar je zou toch zweren dat het voor een wasmiddel is. waarschijnlijk lag die reclame kant en klaar op een plank te wachten en zat de kaascompany krap bij kas o.i.d.
Jaaa ik dacht de eerste 3x ook dat het om een biologisch wasmiddel ging
Oud 19-05-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zat me er ook al over te verbazen. Wat heeft een otter en een wasmachine met feta te maken?
Oud 19-05-2010, 23:37
Verwijderd
Nou post eens een link dan
Oud 20-05-2010, 02:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kan hem niet vinden en mijn care is groot om verder te zoeken, frankly
Oud 20-05-2010, 08:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan hem niet vinden en mijn care is groot om verder te zoeken, frankly
Bedoel je niet dat je geen care hebt?
Oud 20-05-2010, 08:33
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Haha, ik zat me er ook al over te verbazen. Wat heeft een otter en een wasmachine met feta te maken?
ik vond hem als wasmiddelreclame wel geslaagd; die kleren in de wasmachine stinken als een otter
Advertentie
Oud 20-05-2010, 13:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bedoel je niet dat je geen care hebt?
Nee, dat de /care juist enorm is
Oud 20-05-2010, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja die reclame maar de otter is wel cute
Oud 21-05-2010, 09:32
Rivka
Rivka is offline
Die dettolreclame . ''Zonder Dettol, geen friet!'' Bah, die kinderen hebben toch geen schurft. En dat spul haalt álle bacteriën weg en dat is helemaal niet goed voor je huid.

En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' ''Wij van WC-eend adviseren WC-eend!!1''
Oud 21-05-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Die dettolreclame . ''Zonder Dettol, geen friet!'' Bah, die kinderen hebben toch geen schurft. En dat spul haalt álle bacteriën weg en dat is helemaal niet goed voor je huid.

En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' ''Wij van WC-eend adviseren WC-eend!!1''
het haalt niet eens alle bacteriën weg, alleen de zwakke zodat de sterke lekker veel ruimte hebben om zich voort te planten
Oud 21-05-2010, 16:51
Verwijderd
Op de verpakking van Cruesli:

Varieer iedere dag

We kiezen als avondeten toch ook niet iedere dag hetzelfde? Waarom zou je dat dan voor je ontbijt wel doen?! Cruesli biedt je daarom een variatie aan heerlijke verschillende smaken.

Da's net zoiets als elke avond aardappels eten, maar dan de ene keer gegratineerd, dan weer gestoomd, of gebakken of gekookt! Variatie!
Oud 21-05-2010, 17:56
Verwijderd
Ik vind dat er momenteel sowieso erg veel irritante reclames zijn.

Die ene over dat daten is erg. "Heb ik een sexy truitje aan, kijkt hij niet eens. Hij gaat zometeen vast over z'n moeder beginnen" "Ik zou dat daten toch nooit meer doen..."

Oud 22-05-2010, 18:53
Verwijderd
Loze kreten zoals: "Beleef een sensationele geurervaring" zijn ook erg.
Oud 23-05-2010, 12:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet dat dit het waardeloze promotietopic is, maar ik vind dat sommige reclames ook wel een beetje credit moeten krijgen, zoals deze:
Spoiler

Zo, terug naar de slechte reclames
Oud 23-05-2010, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind die met die twee kerels die over kant praten ook wel leuk
Oud 23-05-2010, 15:16
Cherry Springs
Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè?
Oud 24-05-2010, 15:31
Giles
Giles is offline

Neen Fiat, ondanks de batsende hersenen hoef ik geen Fiat.
Oud 24-05-2010, 17:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

GATVER
Oud 24-05-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Oud 24-05-2010, 19:50
Verwijderd
Honig is in ieder geval wél eerlijk:

"De licht oosterse kruiding geeft je zelfgemaakte soep een smaak die vrijwel iedereen lekker vindt."
Oud 24-05-2010, 21:59
Cherry Springs
Citaat:
[filmpje]

Ewwww
Oud 24-05-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

gatverdamme
Oud 25-05-2010, 19:19
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
[filmpje]

WTF, hoe raar . Al moest ik wel een beetje lachen.
Oud 27-05-2010, 10:56
Cherry Springs
Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.

Spreek je daar vrouwen mee aan? Ik ken iemand die van die behas met touwtjes boven de cups uit draagt en ik vind dat er zo ordinair uitzien.
Oud 27-05-2010, 16:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.
[afbeelding]

Spreek je daar vrouwen mee aan? Ik ken iemand die van die behas met touwtjes boven de cups uit draagt en ik vind dat er zo ordinair uitzien.

Dat is toch niet zo ordinair? Moest nu even mn truitje vasthouden, want die is iets hoger en dan is het bijna niet te zien
Ik vind die Sapph reclames altijd wel goed, omdat het zo duidelijk gephotoshopt is, dat je er niet omheen kan.
Ik vind Marlies dekkers met al die ringetjes en shit wel ordinair.

Oud 27-05-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè?
die borsten ja! Die zien er vet wulps en alles uit! Ik ben helemaal niet moeilijk wat dat soort dingen betreft, maar dit vind ik toch wel een beetje dubieus.
Oud 27-05-2010, 17:47
Rivka
Rivka is offline
Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?
Oud 27-05-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?
je zit denk ik verkeerd
Oud 27-05-2010, 17:49
Rivka
Rivka is offline
Nee, het was alleen even een offtopic uitstapje omdat het over bandjes boven shirtjeshalzen hadden.
Oud 27-05-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was alleen even een offtopic uitstapje omdat het over bandjes boven shirtjeshalzen hadden.
Oh, sorry, ik had die posts hierboven niet gelezen. *bemoeial*
Oud 27-05-2010, 18:28
Verwijderd
Niks mis met bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes, leuk juist, maar die Marlies Dekkers-achtige apparaten die bedoeld zijn om overal onder uit te steken zijn per definitie lelijk. Zoiets als een whale tail, alleen dan expres. Nouja, tenzij je een stripper bent, want dan valt het meer onder 'werkkleding' dan onder 'ondergoed dat uitsteekt', maar dan ben je wel een beetje een stijlloze stripper want er is mooier ondergoed te krijgen dan dit.

Maar ontopic; Die Sapphreclames snap ik ook nooit, nee. Ze lijken zelfs eerder gericht op mannen dan op vrouwen, omdat het alleen het 'quasi-lekker wijf + product'-principe aanhoudt. Het is niet sfeervol of stijlvol of wat dan ook, er is totaal geen aankleding of context, alleen maar op gigantische billboards van BAM!!! TIETEN! DAAROM MOET JE DIT KOPEN. K? THX.' Dan doen reclames/promotiefoto's van ondergoedmerken als Agent Provocateur of zelfs gewoon Hunkemöller het toch een stuk beter.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ze bij Sapph bewust dachten van 'okay, wat als we ons puur richten op mannen die ondergoed cadeau willen doen aan hun vrouw/vriendin', maar dan is het nog steeds een beetje fail. Althans, in mijn ervaring weten mannen wat lingerie betreft heel goed wat ze mooi vinden en wat niet, dus als ze het cadeau doen dan doen ze dat op basis van hun eigen voorkeuren, niet op basis van een of andere reclame.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten