Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het een keer geprobeerd en moest hoesten dus bij mij werkte het ook niet. Verder weet ik eigenlijk niet zo heel veel van Salvia af behalve dan dat Mutant wel gelijk heeft en het het beste is om het in een hashpijpje te stoppen. Hoeveel precies enzo durf ik je niet te zeggen.
|
het kan volgens mij wel in een kleine waterpijp volgens mij maar dat heb ik nooit geprobeerd.
maar in een hasjpijp doe ik hem meestal tot de helft/driekwart vol. en dan met een zippo omdat die fijn aanblijft inhaleren tot je echt niet verder kan en dan 30 seconden ongeveer inhouden en dan uitademen en meteen weer een diepe hijs nemen en net zolang inhouden. maar het is inderdaad wel zo dat als je hoest het niet meer werkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je het goed diep geinhaleerd tot je niet meer kon en dan ingehouden (30 seconden vind ik wat lang, ikzelf haal tussen de 10 en 20 seconden). Ik neem dan altijd nog een 2e hijs, al weet ik dat dat een beetje nutteloos is, tegen dat ik die uitgeblazen heb, is alles veranderd. Tenminste, je gaat geen dingen zien die er niet zijn, maar wat er is, verandert van uitzicht. Zoals ik zei, veel patroontjes en herhalingen. Op de kleinste D&A-meet ever (bij mij thuis) had iemand een trui aan met spiraaltjes ofzo erop, ik werd helemaal gek ^^. Oh en hoeveel doe je erin? |
![]() |
|
Het is mogelijk dat je de eerste keer niet veel van Salvia voelt. Ik denk dat 10x (half buisje minimaal (0.5gr.)) wel voor jou goed genoeg is,
Het is zeer belangrijk om al het salvia in 1x te verbranden en in 1x je longen in te hijsen. Hou het lang in je longen, totdat je beeld/visie gaat vibreren. Dit komt omdat de salvia begint te werken of door zuurstoftekort. Dus: Als je beeld vibreert, kun je uitademen. That's all Enjoy your trip ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Salvia Divinorum ervaringen? A-man | 140 | 04-09-2008 18:33 | |
Drugs & Alcohol |
Salvia Yab-Yum | 125 | 03-10-2005 14:34 | |