Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 20:42
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Ik merk echt geen fuck van die so called "salvia-trip" en dacht wellicht een goede vervanger bij gebrek aan wiet!

Wat denken jullie, what's gonna happen

Edit: oke, even serieus nu. Her en der lees ik vrij heftige tripreports met Salvia in de hoofdrol. Nu heb ik zelf het extract in huis gehaald, 10x, en ik moet eerlijk bekennen: ik merkte er-geen-fluit-van!

Net weer geprobeerd, geloof dat ik nu wel iets voel dus ik staak dit report eventjes

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 21:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2011, 21:12
Chevy
Chevy is offline
Hm ik denk dat het dan niet heet genoeg wordt... maar weet te weinig van salvia om je echt te kunnen helpen, denk ik.
Oud 23-05-2011, 21:25
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Misschien heb ik ook teveel verhalen gelezen, heb nu wel een IETS andere waarneming van dingen in het geheel maar kan niet zeggen echt in een 'trip' terecht te zijn gekomen. Vraag me af hoe dit voor anderen is die er naar eigen zeggen wel veel effect van ervaren!
Oud 23-05-2011, 22:20
Chevy
Chevy is offline
Welke sterkte heb je, en hoe ging het inhaleren/rook binnenhouden?
Edit: ooh 10x. Dat zou een mooie beginnerssterkte moeten zijn idd. Maar was salvia niet de drug met omgekeerde tolerantie? Dus als je het vaker doet, dat je het beter kunt merken? Al geloof ik dat sommige mensen ook ongevoelig zijn, maar als je nu iets voelt zal dat wel niet.
Oud 23-05-2011, 22:23
Verwijderd
Moet je ook niet in een waterpijp doen maar in een hasjpijpje. Ik heb nog nooit gehoord van dat het in een waterpijp te doen is, ik denk dat de rook dan te ver moet gaan, je moet het meteen volle bak kunnen inhaleren. De eerste teug telt, inhouden, alles wat erna komt is al tevergeefs. Overigens had ik de eerste keer ook geen effect, maar dat kwam denk ik door het hoesten. Zeker niet hoesten, want dan kun je het vergeten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:31
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Moet je ook niet in een waterpijp doen maar in een hasjpijpje. Ik heb nog nooit gehoord van dat het in een waterpijp te doen is, ik denk dat de rook dan te ver moet gaan, je moet het meteen volle bak kunnen inhaleren. De eerste teug telt, inhouden, alles wat erna komt is al tevergeefs. Overigens had ik de eerste keer ook geen effect, maar dat kwam denk ik door het hoesten. Zeker niet hoesten, want dan kun je het vergeten.
Ik heb het in eerste - en tweede en derde - instantie met een hasjpijpje gedaan inderdaad! Merkte echt bar weinig, het kan natuurlijk dat wat ik gemerkt heb het enige is dat er te bemerken valt. In dat geval snap ik de overdreven waarschuwingen e.d. die sommige sites benadrukken niet, of zoals gezegd: de trip ervaringen waar sommigen over reppen.
Oud 24-05-2011, 11:43
Wammus
Wammus is offline
Ik heb het een keer geprobeerd en moest hoesten dus bij mij werkte het ook niet. Verder weet ik eigenlijk niet zo heel veel van Salvia af behalve dan dat Mutant wel gelijk heeft en het het beste is om het in een hashpijpje te stoppen. Hoeveel precies enzo durf ik je niet te zeggen.
Oud 24-05-2011, 13:59
SacredRose
SacredRose is offline
het kan volgens mij wel in een kleine waterpijp volgens mij maar dat heb ik nooit geprobeerd.
maar in een hasjpijp doe ik hem meestal tot de helft/driekwart vol. en dan met een zippo omdat die fijn aanblijft inhaleren tot je echt niet verder kan en dan 30 seconden ongeveer inhouden en dan uitademen en meteen weer een diepe hijs nemen en net zolang inhouden. maar het is inderdaad wel zo dat als je hoest het niet meer werkt.
Oud 25-05-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het in eerste - en tweede en derde - instantie met een hasjpijpje gedaan inderdaad! Merkte echt bar weinig, het kan natuurlijk dat wat ik gemerkt heb het enige is dat er te bemerken valt. In dat geval snap ik de overdreven waarschuwingen e.d. die sommige sites benadrukken niet, of zoals gezegd: de trip ervaringen waar sommigen over reppen.
Oh, je moet echt wel duidelijk iets merken. Veranderde waarneming, overal patroontjes, gruwelijke lachkicks, staan is eigenlijk niet meer mogelijk... Maar het duurt hoogstens 5 à 10 minuten. Of het langer duurt met 20x weet ik niet, want dat heb ik nog nooit geprobeerd. Als je een salviatrip hebt gehad, weet je ook echt wel zeker dat je er een hebt gehad.

Heb je het goed diep geinhaleerd tot je niet meer kon en dan ingehouden (30 seconden vind ik wat lang, ikzelf haal tussen de 10 en 20 seconden). Ik neem dan altijd nog een 2e hijs, al weet ik dat dat een beetje nutteloos is, tegen dat ik die uitgeblazen heb, is alles veranderd. Tenminste, je gaat geen dingen zien die er niet zijn, maar wat er is, verandert van uitzicht. Zoals ik zei, veel patroontjes en herhalingen. Op de kleinste D&A-meet ever (bij mij thuis) had iemand een trui aan met spiraaltjes ofzo erop, ik werd helemaal gek ^^.

Oh en hoeveel doe je erin?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 18:17
Schildpad420
Schildpad420 is offline
Het is mogelijk dat je de eerste keer niet veel van Salvia voelt. Ik denk dat 10x (half buisje minimaal (0.5gr.)) wel voor jou goed genoeg is,
Het is zeer belangrijk om al het salvia in 1x te verbranden en in 1x je longen in te hijsen. Hou het lang in je longen, totdat je beeld/visie gaat vibreren. Dit komt omdat de salvia begint te werken of door zuurstoftekort. Dus: Als je beeld vibreert, kun je uitademen. That's all

Enjoy your trip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten