Ik, althans.. bijna een heel jaar. Ben afgelopen december al gestopt met mijn studie namelijk. Ik begin volgende week aan een nieuwe studie.
Het is mij heel goed bevallen: ik heb een herorientatiecursus gedaan bij de HvA, en bijna full-time gewerkt. Ik merkte, toen ik aan mijn studie begon dat ik nog niet helemaal klaar was voor weer een jaar school, HBO in dit geval. Ik was ongelukkig, omdat mijn studie helemaal niet was wat ik ervan verwachte! Na dit (bijna) hele jaar, weet ik nu dat ik echt klaar ben voor school. Na die 3 maanden vakantie was ik nog niet uitgerust van 5 jaar school! Ik had het al vanaf het begin moeten doen, alleen daar kwam ik iets te laat achter.
Het is best fijn om even een jaartje werken, geen huiswerk, geen toetsen.. en als je thuis komt van je werk hoef je gewoon NIETS. Ik ben nu wel zeer gemotiveerd om weer naar school te gaan. Want hoe leuk het ook was, ik weet wel dat ik een ding niet wil, en dat is de rest van m'n leven achter de kassa zitten bij Albert Heijn!
|