Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 13:00
spengel
spengel is offline
ik ben een lichamelijk gehandicapte jongen en wil van andere lichamelijk gehandicapte mastrubeer tips.

En in het algemeen voor hoe kan ik (anders) masturberen. - Em.

Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 23:17. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:21
Em.
Em. is offline
Waar/hoe ben je gehandicapt? Want als er niets mis is met je piemel en je handen/armen denk ik niet dat er veel verschil zit tussen een 'gewoon' en een gehandicapt iemand.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:32
spengel
spengel is offline
kan niks met m'n benen, maar gehandicapte hebben toch vaak een andere manier van mastruberen.
een voorbeeld ik mastrubeer met een speciale fles om in te plassen als ik geil wordt stop ik m'n pik erin en beweeg ik hem hard heen en weer tot ik klaarkom.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:37
Em.
Em. is offline
Dan denk ik niet dat dit topic speciaal voor gehandicapten hoeft te zijn. Ik kijk even of er niet al zo'n gelijksoortig topic is (andere manieren om te masturberen) en anders maak ik deze wat algemener. Want ook sommige mensen zonder handicap willen wel eens wat anders proberen oid.

Edit: nee, wel andere topics over masturberen (over waar je aan denkt en hoe vaak), maar niet één of tips/andere manieren. Ik pas je topic/titel even aan, zodat ook niet gehandicapten zich aangesproken voelen.

Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:38
spengel
spengel is offline
oke dank je voor je hulp
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:42
spengel
spengel is offline
maar even voor de duidelijkheid ik kan alleen zittend in een stoel of liggend in een bed mastruberen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:49
spengel
spengel is offline
ik was namelijk vergeten te vertellen die ik mijn linker hand ook moeilijk kan bewegen op de manier zoals ik het wil
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 16:51
Verwijderd
En ringen om je lul? Dan wordt hij stijf en doen die ringen het rukwerk zegmaar
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 17:53
Verwijderd
Offtopic reacties verwijderd. Dus graag een beetje serieus blijven.

Je beide benen zijn volledig verlamd?
Dus geen last met plassen of dat je dat niet onder controle hebt?
Want dan lijkt het mij dat je hetzelfde kunt masturberen als mensen die niet gehandicapt zijn.
Het kan wel zijn dat jij anderen dingen lekker vindt. Dat is een kwestie van uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 18:51
spengel
spengel is offline
niet verlamd ik kan ze wel bewegen en ik heb er wel gevoel in maar ik kan nie lopen of staan dus ik ben ben beperkt in de manieren waarop ik kan mastruberen
een voorbeeld sommige mensen mastruberen op hun knieën dat kan ik ook nie dan val ik om
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 22:49
Verwijderd
MASTURBEREN, jemig Em.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 23:17
Em.
Em. is offline
Pff, rotwoord. Sorry! Ik vond het al raar, maar ik vind het sowieso een raar woord.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 23:21
Verwijderd
Omdat je het nooit gedaan heb zeker?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 00:09
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Citaat:
En ringen om je lul? Dan wordt hij stijf en doen die ringen het rukwerk zegmaar
Ringen die je aftrekken? Kewl
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Ringen die je aftrekken? Kewl
Ja, de ringen bewegen niet maar zodra je lul stijf wordt gaan ze strakker zitten waardoor het een bevredigend gevoel schijnt te geven.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:19
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ja, de ringen bewegen niet maar zodra je lul stijf wordt gaan ze strakker zitten waardoor het een bevredigend gevoel schijnt te geven.
Blijft er nog wel wat van over, of is ie na de 'sessie' met 3 maten in de breedte gekrompen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Blijft er nog wel wat van over, of is ie na de 'sessie' met 3 maten in de breedte gekrompen?
Je moet wel ringen zoeken die tijdens slappe toestand niet strak zitten maar als hij stijf is wel, dan ondervind je er geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ringen die strak gaan zitten zijn cockringen en zorgen ervoor dat je lul stijf blijft en harder dan normaal wordt, omdat bloed niet kan wegstromen. Dit is bedoeld voor als je een erectieprobleem hebt.
Voor de rest zijn er vibrerende ringen in de handel en ook nog masturbators die trillen en die je op je eikel zet of waar je je lul in kan doen. Deze ringen en masturbators werken op batterijen.
Ikzelf heb niets van dit alles uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 16:59
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Je moet wel ringen zoeken die tijdens slappe toestand niet strak zitten maar als hij stijf is wel, dan ondervind je er geen problemen mee
Okay.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten