Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt sukkeltjes in mijn klas, wel toen ik in de onderbouw zat. Maar om nou te zeggen dat dat een sukkeltje was, nee. Ik vind dat als je met iedereen contact hebt dat er niet één sukkeltje bij zit, iedereen heeft wel iets moois en hoef je geen sukkel te noemen.
|
![]() |
||
Citaat:
vlak voor de toets: "ik heb bijna niet geleerd, ik ga echt een 1 halen" na de toets: "fuckk' ik heb deze toets echt verneukt. niet hoger dan een 4 denk ik hoor" cijfer terug: "wauuwww, een 8! dat had ik echt niet verwacht!" ik kijk op m'n eigen blaadje: een 6. ik hartstikke blij, diegene ontevreden met een 8 en zeurt er maar over door. oh.. doe normaal joh. |
![]() |
||
Citaat:
En verder snap ik niet waar je je 'ontevreden met een 8' vandaan haalt. Slaat dat nog op het verhaaltje erboven? Nee toch? En als ik altijd een negen komma nogwat haal voor een bepaald vak dan is een 7,6 (afgerond toch een 8) nog best teleurstellend, het is maar net wat je gewend bent. Ik ben daarentegen (in de eerste) vaak ook érg blij geweest met een 5 voor Engels, al zou dat nu niet meer opgaan. Gewoon omdat ik nu 'beter kan' en dan is erg onder je gemiddelde halen misschien wel geen onvoldoende maar toch teleurstellend. Oftewel, ik vind je een beetje gemeen naar arme mensen die er misschien niet zoveel aan kunnen doen dat ze slim zijn. ![]() ![]() En verder heb ik wel wat mensen in de klas die ik 'sukkel' zou kunnen noemen, maar 'wat doe ik ermee'? ![]() |
![]() |
|
![]() |
De grootste sukkels zijn de mensen die naar sukkels zoeken! Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?? Om deze mensen het leven zuur te maken. Koekje is op zoek naar sukkels terwijl mensen elkaar in Thailand neuken voor geld.
Iedereen heeft het recht van bestaan. Ik hoop dat iedereen die een sukkel pest zal branden in de hel!!! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat als je nu ook een topic zou openen over de wanna- be cool mensen, dit er veeeeeeel meer zijn dan dat er sukkeltjes zijn op deze wereld. Nou weet ik niet welke mensen ik erger vind, de sukkeltjes of zogenaamt populaire meelopers...
|
![]() |
||
Citaat:
Wie is hier nou zielig? Ik vind dit echt een belachelijk topic en de meeste "sukkels" die zijn genoemd zijn gewoon mensen die hun best doen om ook mee te draaien in de maatschappij. WTF, je vind het terecht dat hij wordt gepest omdat hij gewoon zijn best wil doen op school??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En je hoeft niet te reageren als je het een belachelijke topic vind hoor ![]() Ik vind het trouwens ook gewoon zielig dat hij word gepest, maar hij zou er zelf wel iets aan kunnen doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zo'n 'sukkeltje' in de klas. Vreemd haar, vreemde manier van bewegen, vreemde stem, kan niet presenteren, hakkelt, brilletje, kromme rug, etc. Je ziet het wel voor je, toch? Over een paar weken krijg ik mijn jaarboek. Ik durf er alles om te verwedden dat 90% van de foto's van hem zijn, want hij heeft een megatoffe camera en hij kan steengoed fotograferen. En van vogels weet hij pas écht veel af.
Ik heb ook zo'n 'wanna-be cool'-personage in de klas. Altijd de goede kleren, altijd de goede opmerking, altijd te laat, altijd de les verstoren, de leraar uitdagen, nooit z'n huiswerk, je snapt 't wel. Hij zit elke vrijdagmiddag bij het 'sukkeltje' thuis, omdat hij toch wel graag slaagt. Elke zaterdag is hij er voor z'n lol, want hij heeft ook dertig vogelboeken. Iedereen heeft z'n kwaliteiten en z'n afknappers. Dat betekent nog niet dat niet iedereen erbij zou mogen horen, of dat je iemand niet hoeft te accepteren en respecteren zoals hij/zij is. Iedereen mag er zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg meestal tegen dat soort persoontjes. Heey, tas! waar ga jij met dat jongetje heen??
||
Citaat:
![]() Een meisje uit mijn klas is zo en nog erger want zij roept ook altijd tegen mensen die er écht niks van bakken (zoals ik eerst met wiskunde): Ooh jaaaaa jongeees, we hebben zo een wiskundeproefwerk ohneeee erg he' en dan heel nadrukkelijk om zichzelf omhoog te werken. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
want eigenlijk ben je dan zelf ook wel best pest-achtig bezig... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een grote dikke turk in me vorige klas die altijd voor me zat, waarbij je altijd zijn reet/rug haar zag als die ging zitten..
niet echt stimulerend ![]() Ow en niet te vergeten een jonge genaamd tobias.. van 15 die toendertijd 2,08 CM was en altijd dacht dat die omdat hij groot, hij de sterkste was.. zelfs na.. denk wel 20+ keer klappe heeft gehad van jongens die 1,60 waren toen haha schaamteloos ;/ |
![]() |
|
![]() |
In elke klas zitten wel mensen die 'anders' zijn.. maar dat ze dan sukkeltjes worden genoemd vind ik zo kortzichtig. Je kan het ook anders zien. Zij weigeren zich simpelweg aan te passen aan de rest.. wat ook wel respect verdient vind ik. Vaak is je mening over die mensen gebaseerd op eerste indrukken en uiterlijke kenmerken, maar als ze je 24 uur opsluiten met diegene op een paar vierkante meter.. en je leert ze beter kennen dan denk je wel anders.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wacht maar tot je van 8.00 - 16.30 met mensen opgescheept zit waar je je dood aan ergert. >.>
No. But rly. Die eerste jaars..OHMYGOD. Waren ze om 12 uur 'uit'. Gaan ze tot half 5 zitten LAN-en. Sorry hoor..Maar dan spoor je ook niet helemaal. Of er moet een spontane roosterwijziging zijn (wat bij ons nooit voorkomt.) en/of je wordt opgehaald door je vader/moeder. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pesten Verwijderd | 77 | 10-10-2010 18:06 | |
Algemene schoolzaken |
Mijn 'vriend' is de sukkel van de klas... Verwijderd | 89 | 09-12-2007 08:16 | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 | |
Psychologie |
Rolverdeling in een groep. Quiana | 45 | 27-08-2003 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |