Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 15:57
koekje97
koekje97 is offline
Hebben jullie ook al zo'n gigantisch sukkeltje in jullie klas?

Zelf heb ik echt een sukkeltje in de klas, hij is klein, heeft een rugzak die bijna net zo groot is als hemzelf, en schreeuwt door de klas van "wees nou eens stihil!". Bij een leswissel rent hij (ja rent, en hard!) iedereen voorbij, en ondertussen wankelt hij met zijn rugzak. hij kijkt ook altijd chaggie voor zich uit. De meeste mensen uit school kennen hem wel, en roepen hem na, maar zelf praat ik gewoon niet echt tegen hem. Het is eigenlijk ook best zielig, want hij word best wel gepest, maar dan moet hij maar niet zo'n sukkel zijn

Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 20:31. Reden: dat vind ik niet de bedoeling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2011, 17:19
Edelweiss
Edelweiss is offline
Hij (iemand uit de klas) moet écht z'n haar gaan knippen!
Het ziet er gewoon niet uit. Echt niet.
(anderen vinden dit overigens ook!!)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 17:20
Diamera
Diamera is offline
Nou niet echt zo extreem als jij beschrijft, degenen die daar het dichtst in de buurt komen zijn twee meisjes bij ons bij Latijn, ik vind ze op zich wel aardig maar iedereen vindt ze irritant en zeurderig. Ze zijn goede leerlingen en imo best aardige meisjes, maar in de ogen van de meesten irritante nerdjes. Ze kunnen er beiden niet tegen als iemand anders een hoger cijfer heeft dan zij, en meestal ben ik dus de enige die ze overtreft en dan zijn ze gelijk niet meer tevreden met hun cijfer. Een ervan heeft zelfs een keer een 8.4 herkanst, vermoedelijk omdat ik een 8.7 had.

Als ze niet zo overduidelijk streberig waren, niet steeds aan mensen die vaak hoge cijfers halen hun cijfer vragen, en vooral niet opschepten over hun cijfers en ambities, zou er niets mis met ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 18:09
Verwijderd
Ja een jongen die bang is dat hij gepest gaat worden (want dat werd hij in het begin van het jaar) en nu dus maar anderen af gaat kraken. Tegelijk wekt hij daar negatieve reacties mee op zodat de rest van de klas hem stompt, slaat en stom tegen hem doet maar hij denkt ondertussen weer dat ze daarmee gaan stoppen als hij stoer doet en stomme reacties geeft als iemand wat zegt...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 18:51
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Een jongen met verschrikkelijke lange nagels, een dikke kop, en je ziet zijn bilspleet altijd...
Oud 27-04-2011, 20:48
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ja een jongen die bang is dat hij gepest gaat worden (want dat werd hij in het begin van het jaar) en nu dus maar anderen af gaat kraken. Tegelijk wekt hij daar negatieve reacties mee op zodat de rest van de klas hem stompt, slaat en stom tegen hem doet maar hij denkt ondertussen weer dat ze daarmee gaan stoppen als hij stoer doet en stomme reacties geeft als iemand wat zegt...
Wow misschien moet je eens serieus met hem gaan praten, ook beter voor hem zelf.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:13
koekje97
koekje97 is offline
Citaat:
Een jongen met verschrikkelijke lange nagels, een dikke kop, en je ziet zijn bilspleet altijd...
Ik ken ook zo iemand. begint zijn naam met een g??
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 17:19
Verwijderd
Ik heb niet echt sukkeltjes in mijn klas, wel toen ik in de onderbouw zat. Maar om nou te zeggen dat dat een sukkeltje was, nee. Ik vind dat als je met iedereen contact hebt dat er niet één sukkeltje bij zit, iedereen heeft wel iets moois en hoef je geen sukkel te noemen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 18:47
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Ik ken ook zo iemand. begint zijn naam met een g??
nee...
Oud 28-04-2011, 18:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Is dit een topic om mensen af te kraken en belachelijk te maken die net even wat anders dan jou zelf zijn, of anders zijn dan het beeld wat jij van 'normaal' hebt?
Oud 28-04-2011, 19:26
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Nee, voor mij is iedereen gelijk. Hij is een sukkel, maar ik "behandel" hem hetzelfde als andere kinderen.
Oud 28-04-2011, 19:36
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ze kunnen er beiden niet tegen als iemand anders een hoger cijfer heeft dan zij, en meestal ben ik dus de enige die ze overtreft en dan zijn ze gelijk niet meer tevreden met hun cijfer. Een ervan heeft zelfs een keer een 8.4 herkanst, vermoedelijk omdat ik een 8.7 had.
Echt, ik haat die mensen oprecht. En zo zijn er nog meer gevallen.

vlak voor de toets: "ik heb bijna niet geleerd, ik ga echt een 1 halen"
na de toets: "fuckk' ik heb deze toets echt verneukt. niet hoger dan een 4 denk ik hoor"
cijfer terug: "wauuwww, een 8! dat had ik echt niet verwacht!"
ik kijk op m'n eigen blaadje: een 6. ik hartstikke blij, diegene ontevreden met een 8 en zeurt er maar over door. oh.. doe normaal joh.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 19:54
Em.
Em. is offline
Citaat:

na de toets: "fuckk' ik heb deze toets echt verneukt. niet hoger dan een 4 denk ik hoor"
ik kijk op m'n eigen blaadje: een 6. ik hartstikke blij, diegene ontevreden met een 8 en zeurt er maar over door. oh.. doe normaal joh.
Ik heb vaak oprecht dat soort gevoelens. Nou ja, zonder de 1 vooraf, maar dat ik echt en oprecht denk dat ik een toets heel slecht gemaakt heb en dat het dan blijkbaar toch goed ging. Dat wist ik ook niet! Dan had ik me er niet zo druk om gemaakt. Hoewel ik me dan toch een beetje lullig voel naar de mensen bij wie die toets écht slecht ging. toch.

En verder snap ik niet waar je je 'ontevreden met een 8' vandaan haalt. Slaat dat nog op het verhaaltje erboven? Nee toch? En als ik altijd een negen komma nogwat haal voor een bepaald vak dan is een 7,6 (afgerond toch een 8) nog best teleurstellend, het is maar net wat je gewend bent. Ik ben daarentegen (in de eerste) vaak ook érg blij geweest met een 5 voor Engels, al zou dat nu niet meer opgaan. Gewoon omdat ik nu 'beter kan' en dan is erg onder je gemiddelde halen misschien wel geen onvoldoende maar toch teleurstellend.

Oftewel, ik vind je een beetje gemeen naar arme mensen die er misschien niet zoveel aan kunnen doen dat ze slim zijn. Hoewel je ook echte strebertjes hebt, maar dat zijn niet altijd de mensen met een 8.

En verder heb ik wel wat mensen in de klas die ik 'sukkel' zou kunnen noemen, maar 'wat doe ik ermee'? Wat zou ik ermee moeten doen? Ze uitroeien? Alsof het een soort insectenplaag is? Keihard wegpesten dan? Nou, nee. Ik leef er gewoon mee. Zonder alle mensen die sukkeliger waren dan ik, zou ik immers de grootste sukkel zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:01
Antonio Lorenzo
Antonio Lorenzo is offline
De grootste sukkels zijn de mensen die naar sukkels zoeken! Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?? Om deze mensen het leven zuur te maken. Koekje is op zoek naar sukkels terwijl mensen elkaar in Thailand neuken voor geld.

Iedereen heeft het recht van bestaan. Ik hoop dat iedereen die een sukkel pest zal branden in de hel!!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:31
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Niemand wordt hier gepest, hoor.
Oud 28-04-2011, 20:41
Thew
Thew is offline
Citaat:
Niemand wordt hier gepest, hoor.
Ik pest een sukkeltje uit mijn klas ook niet maar toch

Het is een jongen die echt stinkt enzo
Hij houd zich de hele tijd gescheiden van de rest...
Hij doet ook geen ene flikker aan zijn huiswerk...

Hij, echt,
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 22:53
Thomas.
Thomas. is offline
Ik heb een stinkende gast met een bloempot(kapsel) in mijn klas die denkt dat alle meisjes hem zien staan. Denken dus, want verder komt hij niet; hij zegt namelijk geen ene flikker
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:33
Verwijderd
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat als je nu ook een topic zou openen over de wanna- be cool mensen, dit er veeeeeeel meer zijn dan dat er sukkeltjes zijn op deze wereld. Nou weet ik niet welke mensen ik erger vind, de sukkeltjes of zogenaamt populaire meelopers...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 08:15
Volk
Volk is offline
Citaat:

Zelf heb ik echt een sukkeltje in de klas, hij is klein, heeft een rugzak die bijna net zo groot is als hemzelf, en schreeuwt door de klas van "wees nou eens stihil!". Bij een leswissel rent hij (ja rent, en hard!) iedereen voorbij, en ondertussen wankelt hij met zijn rugzak. hij kijkt ook altijd chaggie voor zich uit. De meeste mensen uit school kennen hem wel, en roepen hem na, maar zelf praat ik gewoon niet echt tegen hem. Het is eigenlijk ook best zielig, want hij word best wel gepest, maar dan moet hij maar niet zo'n sukkel zijn
OOO NEEEE!!!!! WAT EEN SUKKEL!!! WAAROM WIL HIJ NOU ZIJN BEST DOEN EN OPLETTEN IN DE LES EN OP TIJD KOMEN?!?!?!?!?!!?

Wie is hier nou zielig?

Ik vind dit echt een belachelijk topic en de meeste "sukkels" die zijn genoemd zijn gewoon mensen die hun best doen om ook mee te draaien in de maatschappij. WTF, je vind het terecht dat hij wordt gepest omdat hij gewoon zijn best wil doen op school???
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:16
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
En verder snap ik niet waar je je 'ontevreden met een 8' vandaan haalt. Slaat dat nog op het verhaaltje erboven? Nee toch? En als ik altijd een negen komma nogwat haal voor een bepaald vak dan is een 7,6 (afgerond toch een 8) nog best teleurstellend, het is maar net wat je gewend bent. Ik ben daarentegen (in de eerste) vaak ook érg blij geweest met een 5 voor Engels, al zou dat nu niet meer opgaan. Gewoon omdat ik nu 'beter kan' en dan is erg onder je gemiddelde halen misschien wel geen onvoldoende maar toch teleurstellend.

Oftewel, ik vind je een beetje gemeen naar arme mensen die er misschien niet zoveel aan kunnen doen dat ze slim zijn. Hoewel je ook echte strebertjes hebt, maar dat zijn niet altijd de mensen met een 8.
Oke oke, nee ik wou er geen lang verhaal van maken dus ik propte het maar wat in 1 verhaal. Je hebt zeg maar mensen die zeggen dat ze een 1 gaan halen omdat ze niet geleerd hebben, en daarna toch nog een 8 halen. Daarnaast heb je mensen die ontevreden zijn met een 8. In het eerste geval vind ik niet dat dat gemeen is omdat ze slim zijn, zij moeten niet zo zeuren dat ze een slecht cijfer gaan halen terwijl ze zelf best weten dat ze ruim een voldoende kunnen halen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:20
Volk
Volk is offline
Citaat:
Oke oke, nee ik wou er geen lang verhaal van maken dus ik propte het maar wat in 1 verhaal. Je hebt zeg maar mensen die zeggen dat ze een 1 gaan halen omdat ze niet geleerd hebben, en daarna toch nog een 8 halen. Daarnaast heb je mensen die ontevreden zijn met een 8. In het eerste geval vind ik niet dat dat gemeen is omdat ze slim zijn, zij moeten niet zo zeuren dat ze een slecht cijfer gaan halen terwijl ze zelf best weten dat ze ruim een voldoende kunnen halen.
Ik leer meestal niet voor toetsen, en ga er daarom altijd van uit dat ik een onvoldoende haal. Hoe meer de rest om mij heen leert hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik een onvoldoende zal halen. Maar 9 van de 10 keer haal ik heel mooie cijfers, vaak hoger dan de mensen die wel geleerd hebben. Maar van te voren ben ik er wel van overtuigd dat ik het laagste cijfer ga halen. Waarom zou ik dan niet mogen uiten dat ik denk dat ik een 1 ga halen? Ik weet echt van tevoren niet welk punt ik ga halen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 18:21
koekje97
koekje97 is offline
Citaat:
OOO NEEEE!!!!! WAT EEN SUKKEL!!! WAAROM WIL HIJ NOU ZIJN BEST DOEN EN OPLETTEN IN DE LES EN OP TIJD KOMEN?!?!?!?!?!!?

Wie is hier nou zielig?

Ik vind dit echt een belachelijk topic en de meeste "sukkels" die zijn genoemd zijn gewoon mensen die hun best doen om ook mee te draaien in de maatschappij. WTF, je vind het terecht dat hij wordt gepest omdat hij gewoon zijn best wil doen op school???
Ik doe ook best mijn best op school hoor, ik kom ook gewoon op tijd, maar hij is gewoon typetje extreem...
En je hoeft niet te reageren als je het een belachelijke topic vind hoor
Ik vind het trouwens ook gewoon zielig dat hij word gepest, maar hij zou er zelf wel iets aan kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 18:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik doe ook best mijn best op school hoor, ik kom ook gewoon op tijd, maar hij is gewoon typetje extreem...
En je hoeft niet te reageren als je het een belachelijke topic vind hoor
Ik vind het trouwens ook gewoon zielig dat hij word gepest, maar hij zou er zelf wel iets aan kunnen doen
Het is zijn schuld dat hij wordt gepest?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:21
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik leer meestal niet voor toetsen, en ga er daarom altijd van uit dat ik een onvoldoende haal. Hoe meer de rest om mij heen leert hoe meer ik ervan overtuigd ben dat ik een onvoldoende zal halen. Maar 9 van de 10 keer haal ik heel mooie cijfers, vaak hoger dan de mensen die wel geleerd hebben. Maar van te voren ben ik er wel van overtuigd dat ik het laagste cijfer ga halen. Waarom zou ik dan niet mogen uiten dat ik denk dat ik een 1 ga halen? Ik weet echt van tevoren niet welk punt ik ga halen.
Ik bedoel meer op een zeurderige toon. Dat je overduidelijk maakt dat je vooral niet hebt geleerd en je al helemaal niet een voldoende zal kunnen halen. Die zeurderige toon staat me gewoon niet aan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 23:42
Thomas.
Thomas. is offline
Degene waar ik het over had was trouwens "de schuurmachine" (zie facepalm topic)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2011, 03:09
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat als je nu ook een topic zou openen over de wanna- be cool mensen, dit er veeeeeeel meer zijn dan dat er sukkeltjes zijn op deze wereld. Nou weet ik niet welke mensen ik erger vind, de sukkeltjes of zogenaamt populaire meelopers...
Dan is die wannabe-cool toch een sukkel, en kan die hier gewoon staan?
Oud 01-05-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Dan is die wannabe-cool toch een sukkel, en kan die hier gewoon staan?
Ja dat vind ik idd sukkels, maar ik dacht dat dit topic bedoeld was voor nerdjes e.d die als sukkels afgebeeld worden... Terwijl je die beter kan hebben als de wannabe-cool gasten vind ik persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Hij (iemand uit de klas) moet écht z'n haar gaan knippen!
Het ziet er gewoon niet uit. Echt niet.
(anderen vinden dit overigens ook!!)
Zit hij op het griftland college? Want dan ken ik hem mischien ook xD
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 14:58
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben zelf een sukkel, en iedereen die op dit topic reageert.
Oud 01-05-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer op een zeurderige toon. Dat je overduidelijk maakt dat je vooral niet hebt geleerd en je al helemaal niet een voldoende zal kunnen halen. Die zeurderige toon staat me gewoon niet aan.
Het spijt me oprecht, maar misschien moet je dat diegene (lees: mij, want dat doe ik ook altijd) er op aanspreken?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 10:29
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Het is zijn schuld dat hij wordt gepest?
Het is niet zijn schuld dat hij gepest wordt, maar het is nou eenmaal zo dat als mensen een beetje 'anders' zijn, dat ze dan gelijk buitengesloten worden. Daar kan je niet veel aan doen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 10:58
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Daar kan je niet veel aan doen
oud wijf
Oud 05-05-2011, 00:08
Qwerty333
Qwerty333 is offline
De enige sukkels zijn mensen die ten koste van een ander hoger op willen klimmen door bijv te gaan pesten. En de "nerdjes" of de mensen die zich "abnormaal" gedragen die sommige mensen sukkels noemen moet je eerst maar eens beter leren kennen voordat je zo gaat oordelen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 08:03
Verwijderd
Citaat:
De enige sukkels zijn mensen die ten koste van een ander hoger op willen klimmen door bijv te gaan pesten. En de "nerdjes" of de mensen die zich "abnormaal" gedragen die sommige mensen sukkels noemen moet je eerst maar eens beter leren kennen voordat je zo gaat oordelen.
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 17:40
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
ik kan niet tegen al die mensen die zeuren over 'sukkeltjes' in zijn/haar klas. KUT, nu doe ik het zelf ook al xD
Oud 07-05-2011, 20:15
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat is waar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 23:50
Infidel
Infidel is offline
Ik heb zo'n 'sukkeltje' in de klas. Vreemd haar, vreemde manier van bewegen, vreemde stem, kan niet presenteren, hakkelt, brilletje, kromme rug, etc. Je ziet het wel voor je, toch? Over een paar weken krijg ik mijn jaarboek. Ik durf er alles om te verwedden dat 90% van de foto's van hem zijn, want hij heeft een megatoffe camera en hij kan steengoed fotograferen. En van vogels weet hij pas écht veel af.

Ik heb ook zo'n 'wanna-be cool'-personage in de klas. Altijd de goede kleren, altijd de goede opmerking, altijd te laat, altijd de les verstoren, de leraar uitdagen, nooit z'n huiswerk, je snapt 't wel. Hij zit elke vrijdagmiddag bij het 'sukkeltje' thuis, omdat hij toch wel graag slaagt. Elke zaterdag is hij er voor z'n lol, want hij heeft ook dertig vogelboeken.

Iedereen heeft z'n kwaliteiten en z'n afknappers. Dat betekent nog niet dat niet iedereen erbij zou mogen horen, of dat je iemand niet hoeft te accepteren en respecteren zoals hij/zij is. Iedereen mag er zijn.
Oud 08-05-2011, 10:13
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik heb zo'n 'sukkeltje' in de klas. Vreemd haar, vreemde manier van bewegen, vreemde stem, kan niet presenteren, hakkelt, brilletje, kromme rug, etc. Je ziet het wel voor je, toch? Over een paar weken krijg ik mijn jaarboek. Ik durf er alles om te verwedden dat 90% van de foto's van hem zijn, want hij heeft een megatoffe camera en hij kan steengoed fotograferen. En van vogels weet hij pas écht veel af.

Ik heb ook zo'n 'wanna-be cool'-personage in de klas. Altijd de goede kleren, altijd de goede opmerking, altijd te laat, altijd de les verstoren, de leraar uitdagen, nooit z'n huiswerk, je snapt 't wel. Hij zit elke vrijdagmiddag bij het 'sukkeltje' thuis, omdat hij toch wel graag slaagt. Elke zaterdag is hij er voor z'n lol, want hij heeft ook dertig vogelboeken.

Iedereen heeft z'n kwaliteiten en z'n afknappers. Dat betekent nog niet dat niet iedereen erbij zou mogen horen, of dat je iemand niet hoeft te accepteren en respecteren zoals hij/zij is. Iedereen mag er zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 21:01
Rotscholier.
Rotscholier. is offline
Citaat:

Heet hij toevallig Rudi?
Ik zeg meestal tegen dat soort persoontjes.
Heey, tas! waar ga jij met dat jongetje heen??
Oud 14-07-2011, 19:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:

Oh, dat vind ik echt verschríkkelijk. Brrrrrrr, bah.
Een meisje uit mijn klas is zo en nog erger want zij roept ook altijd tegen mensen die er écht niks van bakken (zoals ik eerst met wiskunde): Ooh jaaaaa jongeees, we hebben zo een wiskundeproefwerk ohneeee erg he' en dan heel nadrukkelijk om zichzelf omhoog te werken.
Oud 14-07-2011, 19:09
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Je mag het ook best uiten, het voelt alleen vaak vervelend voor andere mensen. Want je weet eigenlijk best dat je 9 van de 10 keer een goed cijfer haalt, dus het wekt alleen maar ergernis op. 'Ja hallo wtf lult ze, ze heeft toch wel een goed cijfer, boei-end. Ik heb geleerd en het werkt NOG niet.' Dat idee.
Oud 15-07-2011, 01:00
imbob
imbob is offline
in mijn klas zit iemand die zich
mastrubeert op zijn rapport
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 17:37
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:

begin dan met hem geen sukkel te noemen!
want eigenlijk ben je dan zelf ook wel best pest-achtig bezig...
Oud 15-07-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:

Eens met deze post
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 01:20
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik heb vaak oprecht dat soort gevoelens. Nou ja, zonder de 1 vooraf, maar dat ik echt en oprecht denk dat ik een toets heel slecht gemaakt heb en dat het dan blijkbaar toch goed ging. Dat wist ik ook niet! Dan had ik me er niet zo druk om gemaakt. Hoewel ik me dan toch een beetje lullig voel naar de mensen bij wie die toets écht slecht ging. toch.
Dat heb/had ik ook vrij vaak, vooral in de 1e en 2e klas. Ik had ergens algeheel niet voor geleerd, en iemand die een week heeft zitten blokken haalt een onvoldoende, en ik een 8. (Vooral bij geschiedenis, want ik ben een geschiedenis nerd. )
Oud 16-07-2011, 15:18
Records070
Records070 is offline
Een grote dikke turk in me vorige klas die altijd voor me zat, waarbij je altijd zijn reet/rug haar zag als die ging zitten..
niet echt stimulerend

Ow en niet te vergeten een jonge genaamd tobias.. van 15 die toendertijd 2,08 CM was en altijd dacht dat die omdat hij groot, hij de sterkste was.. zelfs na.. denk wel 20+ keer klappe heeft gehad van jongens die 1,60 waren toen haha
schaamteloos ;/
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 15:54
Verwijderd
Ik zit elke dag tussen World of Warcraft-spelende ICTers
Did I make myself CLEAR?!

Maar het zijn wel lieve sukkeltjes. <3
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 15:57
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ow en niet te vergeten een jonge genaamd tobias.. van 15 die toendertijd 2,08 CM was en altijd dacht dat die omdat hij groot, hij de sterkste was..
Het is maar wat je groot noemt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 22:59
ongefundeerd
ongefundeerd is offline
In elke klas zitten wel mensen die 'anders' zijn.. maar dat ze dan sukkeltjes worden genoemd vind ik zo kortzichtig. Je kan het ook anders zien. Zij weigeren zich simpelweg aan te passen aan de rest.. wat ook wel respect verdient vind ik. Vaak is je mening over die mensen gebaseerd op eerste indrukken en uiterlijke kenmerken, maar als ze je 24 uur opsluiten met diegene op een paar vierkante meter.. en je leert ze beter kennen dan denk je wel anders.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 14:29
Verwijderd
Wacht maar tot je van 8.00 - 16.30 met mensen opgescheept zit waar je je dood aan ergert. >.>
No. But rly. Die eerste jaars..OHMYGOD. Waren ze om 12 uur 'uit'. Gaan ze tot half 5 zitten LAN-en. Sorry hoor..Maar dan spoor je ook niet helemaal. Of er moet een spontane roosterwijziging zijn (wat bij ons nooit voorkomt.) en/of je wordt opgehaald door je vader/moeder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten