Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2011, 09:30
Leomaybe
Leomaybe is offline
Ik heb een hele leuke jongen ontmoet. Nu is het zo dat hij mij ontmaagd heeft zonder dat ik het heb vertelt, en toen laatst heb ik het toch maar gezecht. en toen vroeg die waarom ik het niet had gezecht omdat hij vind dat de eerste keer heel mooi en lief moet zijn, wat het niet was, En als ik het van te voren had gezecht had die het niet gedaan of heel lief.

Nu heeft die gezecht dat die het over wil doen, en heel lief en alles maar hij wil er wel wat tijd over laten gaan , waarom tijd? is dat voor de spanning of zou hij serieus iets willen opbouwen?

Spreek hem namelijk dagenlijks en ik spreek ook best wel vaak met hem af, bijna elke dag wel en het word steeds gezelliger zonder dat we zoenen of weet ik veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2011, 10:08
Verwijderd
Je kan maar 1 keer ontmaagd worden dus unlucky. Volgens mij wil hij je gewoon nog een keer ballen maar dan nu uitgebreid de tijd voor nemen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 10:14
EZBlade
EZBlade is offline
Wat Reverend zeGt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 10:49
Verwijderd
Wat Reverend zegt inderdaad. En als je per se wil weten of hij serieus iets op wil bouwen, moet je hem dat vragen. Niet ons, want wij weten dat niet.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 10:58
moviestars
moviestars is offline
Hmmm....jah het kan van 2 kanten komen nu!!!!

1---Hij wil gewoon weer opnieuw (wat mij lijkt)
2---Hij wil jou het gevoel geven hoe ieder meisje ontmaagd zou moeten woorden.
Als nummer 2 van toepassing komt,Tips/Hints\
-----------------------------------------------------------------
Hij laat er wat tijd over zitten om dat je dan weer helemaal van voor af aan kan beginnen
(Ja je kan maar 1 keer ontmaagd woorden)

Hier wat ik denk...

Hij wil wachten tot dat er een soort van romantice omgeving/Gebeurtenis Ontstaat,
En Dat hij het voor jou nog een keer wil probeeren Om je die Goede Gevoelens te geven die er eerst niet waaren.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:16
Volk
Volk is offline
Hij heeft een manier gevonden waardoor hij in de nabije toekomst, als hij daar zin in heeft, nog een keer "gratis" seks met je kan hebben.

Jij hecht zelf helemaal geen waarde aan "mooi" ontmaagd worden. Het slaat dus nergens op dat hij daar wel zoveel waarde aan hecht. Hij wil gewoon seks als het hem uitkomt. Nu hoeft nog niet, maar straks komt het wat handiger uit en dan staat ie voor je neus.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft een manier gevonden waardoor hij in de nabije toekomst, als hij daar zin in heeft, nog een keer "gratis" seks met je kan hebben.

Jij hecht zelf helemaal geen waarde aan "mooi" ontmaagd worden. Het slaat dus nergens op dat hij daar wel zoveel waarde aan hecht. Hij wil gewoon seks als het hem uitkomt. Nu hoeft nog niet, maar straks komt het wat handiger uit en dan staat ie voor je neus.
Dit dus.

Trap er niet in, behalve als je zelf ook lekker makkelijk seks wilt hebben.

Hoewel ik me misschien nog kan voorstellen dat hij, als hij je echt leuk vindt/verliefd op je is/ets met je wil, het jammer vindt dat je niet eerlijk tegen hem bent geweest, of zo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:30
moviestars
moviestars is offline
[QUOTE=Volk;32079771]Hij heeft een manier gevonden waardoor hij in de nabije toekomst, als hij daar zin in heeft, nog een keer "gratis" seks met je kan hebben.
QUOTE]

What???
Whaha Gratis Normaal is het tog ook gratis,

maar inderdaad het is zekker niet leuk hoe hij doet dan.
Ik vind personelijk dat het leven niet om Sex Draait

Jullie mogen t best weten ben 19 en nog maagd.
Ik zou zeggen so Wat weet je

Het leven draait niet aleen om SEX.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 11:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Moviestars, ik begrijp de manier waarop je hoofdletters gebruikt echt totaal niet. Maar dat geheel terzijde.

Hoe close ben je met die jongen? Als jullie al wat langer een relatie hebben die wat serieuzer is, dan is er kans dat hij daadwerkelijk een goede jongen is en nu niet te vlug wil gaan met jou, je de tijd geven om er helemaal klaar voor te zijn en dat jullie dan uiteindelijk een hele goeie tweede poging doen. Is hij veel ouder dan jij, eigenlijk? Want als hij nou een jaar of 20 ofzo is, dan vind ik het wel een beetje raar dat hij niet vraagt aan zijn vriendinnetje van 16 of ze het al eens eerder gedaan heeft. Dat komt een beetje inconsiderate over, maar dat kan aan mij liggen.
Als jullie nog niet zo lang hebben of hij iets anders in elkaar steekt dan wat ik hierboven beschreef, dan denkt hij nu misschien 'oh shit, ze is helemaal niet ervaren en sletterig, dus nou moet ik heel bijzonder gaan doen en is het speciaal voor haar, daar moet ik niet te hard mee omgaan'.

Ik begrijp niet helemaal wat Volk bedoelt, ze hebben het nu al gedaan en ze spreken dagelijks af, als hij seks met haar wil kan dat op praktisch altijd wel. Waarom zou hij er dan per se tijd overheen willen laten gaan, voor een keertje 'gratis' seks? TS wil toch ook wel seks met hem, of begrijp ik dat verkeerd?
Oud 08-11-2011, 11:53
moviestars
moviestars is offline
Cherry Springs ...

grrrr Whaha ik ben niet zo goed met hooftletters punten en typen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 12:04
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Cherry Springs ...

grrrr Whaha ik ben niet zo goed met hooftletters punten en typen.
En komma's. Als je dan ook nog de ch en g goed gebruikt, dan ben je al een stuk verder
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 12:08
Cherry Springs
Nouja, hoofdletters hoeven nergens behalve op het begin van je zin en bij (plaats)namen enzo. En hoofdletters is met een d, geen t. Niet dat je niet begrijpelijk bent, maar doorgaans wordt een beetje normale spelling enzo wel op prijs gesteld. Maar maak je geen zorgen.
Oud 08-11-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Moviestars, ik begrijp de manier waarop je hoofdletters gebruikt echt totaal niet. Maar dat geheel terzijde.

Hoe close ben je met die jongen? Als jullie al wat langer een relatie hebben die wat serieuzer is, dan is er kans dat hij daadwerkelijk een goede jongen is en nu niet te vlug wil gaan met jou, je de tijd geven om er helemaal klaar voor te zijn en dat jullie dan uiteindelijk een hele goeie tweede poging doen. Is hij veel ouder dan jij, eigenlijk? Want als hij nou een jaar of 20 ofzo is, dan vind ik het wel een beetje raar dat hij niet vraagt aan zijn vriendinnetje van 16 of ze het al eens eerder gedaan heeft. Dat komt een beetje inconsiderate over, maar dat kan aan mij liggen.
Als jullie nog niet zo lang hebben of hij iets anders in elkaar steekt dan wat ik hierboven beschreef, dan denkt hij nu misschien 'oh shit, ze is helemaal niet ervaren en sletterig, dus nou moet ik heel bijzonder gaan doen en is het speciaal voor haar, daar moet ik niet te hard mee omgaan'.

Ik begrijp niet helemaal wat Volk bedoelt, ze hebben het nu al gedaan en ze spreken dagelijks af, als hij seks met haar wil kan dat op praktisch altijd wel. Waarom zou hij er dan per se tijd overheen willen laten gaan, voor een keertje 'gratis' seks? TS wil toch ook wel seks met hem, of begrijp ik dat verkeerd?
Nou, van wat ik begrijp hebben ze niet eens een relatie. En als die jongen haar alleen maar ziet als iets om te neuken is het niet zo heel onwaarschijnlijk dat 'ie één of ander "excuus" gebruikt om er nog eens overheen te kunnen.

Maar zoals ik al aangaf in mijn vorige post ben ik van mening dat het inderdaad ook zo zou kunnen zijn als jij beschrijft. Als hij echt iets voor haar voelt en achteraf pas te horen kreeg dat ze nog maagd was, kan hij wel eens het idee hebben dat het allemaal niet zo ideaal is gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hmmm....jah het kan van 2 kanten komen nu!!!!

1---Hij wil gewoon weer opnieuw (wat mij lijkt)
2---Hij wil jou het gevoel geven hoe ieder meisje ontmaagd zou moeten woorden.
Als nummer 2 van toepassing komt,Tips/Hints\
-----------------------------------------------------------------
Hij laat er wat tijd over zitten om dat je dan weer helemaal van voor af aan kan beginnen
(Ja je kan maar 1 keer ontmaagd woorden)

Hier wat ik denk...

Hij wil wachten tot dat er een soort van romantice omgeving/Gebeurtenis Ontstaat,
En Dat hij het voor jou nog een keer wil probeeren Om je die Goede Gevoelens te geven die er eerst niet waaren.
Jij bent inderdaad nog een maagd.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 17:15
Volk
Volk is offline
Citaat:
Volgens mij hebben ze helemaal geen relatie, ze zoenen niet eens. En ik bedoel niet dat hij er perse tijd over wil laten gaan, maar dat hij door dat te zeggen op een later tijdstip nog altijd kan zeggen dat hij tijd heeft voor de mooie seks. Misschien doet hij in de tussentijd ook andere mensen en seks met een maagd is niet heel spectaculair. Ik heb niet de indruk dat hij echt richting relatie wil gaan, want over het algemeen zoen je dan juist wel. Volgens mij is het gewoon een vriend die haar af en toe wil doen. Maar dat hoeft dus niet dagelijks. Misschien ook juist om te voorkomen dat ze verliefde gevoelens gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 18:13
Cherry Springs
Ah, ik snap het inderdaad. Ik had niet helemaal geregistreerd dat die twee nog geen relatie hebben.
Oud 08-11-2011, 19:26
lindsey1991
lindsey1991 is offline
luister....
als hij nog een keer met je wil sexen is dat .. zolang jij dat ook leuk vind alleen maar leuk.
hij had misschien ook een idee voor zichzelf hoe het zou moeten zijn de eerste keer voor een meisje, net zoals meisjes dat hebben, misschien heeft hij nu t idee dat hij niet aan die verwachting heeft voldaan.
en dat wil hij nu wel doen, dus laat je lekker verwennen en geniet ervan, en het feit dat het niet echt de eerste keer is is misschien ook minder ongemakkelijk.
je kan m alleen wel duidelijk maken dat het niet echt zin heeft om een tijd te wachten perse, omdat je toch nooit opnieuw maagd worden.

doe het wel altijd veilig
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 10:59
Leomaybe
Leomaybe is offline
Citaat:
Nou, van wat ik begrijp hebben ze niet eens een relatie. En als die jongen haar alleen maar ziet als iets om te neuken is het niet zo heel onwaarschijnlijk dat 'ie één of ander "excuus" gebruikt om er nog eens overheen te kunnen.

Maar zoals ik al aangaf in mijn vorige post ben ik van mening dat het inderdaad ook zo zou kunnen zijn als jij beschrijft. Als hij echt iets voor haar voelt en achteraf pas te horen kreeg dat ze nog maagd was, kan hij wel eens het idee hebben dat het allemaal niet zo ideaal is gegaan.
het is ook niet ideaal gegaan , we deden het gewoon , en er was niks bijzonders aan, maar

Hij doet het helemaal niet om de seks , hij vind het ook heel leuk en gezellig om gewoon samen met mij te zijn , we hebben deze week de hond uitgelaten in het bos , was ook heel leuk, en ik denk dat die wacht tot het goeie moment komt.

en de tijd die "we" nodig zijn ligt denk ik aan dat hij aanvoelt dat ik me niet totaal ontspan en ik weet ook niet hoe ik dit kan loslaten

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
we hebben deze week de hond uitgelaten in het bos , was ook heel leuk, en ik denk ook dat die wacht tot het goeie moment komt.
nou, zelfs de hond wacht op het goeie moment. Ik zou zeggen: ga ervoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten