Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Volk;32079771]Hij heeft een manier gevonden waardoor hij in de nabije toekomst, als hij daar zin in heeft, nog een keer "gratis" seks met je kan hebben.
QUOTE] What??? Whaha Gratis Normaal is het tog ook gratis, maar inderdaad het is zekker niet leuk hoe hij doet dan. Ik vind personelijk dat het leven niet om Sex Draait Jullie mogen t best weten ben 19 en nog maagd. Ik zou zeggen so Wat weet je Het leven draait niet aleen om SEX. |
![]() |
|
Moviestars, ik begrijp de manier waarop je hoofdletters gebruikt echt totaal niet. Maar dat geheel terzijde.
Hoe close ben je met die jongen? Als jullie al wat langer een relatie hebben die wat serieuzer is, dan is er kans dat hij daadwerkelijk een goede jongen is en nu niet te vlug wil gaan met jou, je de tijd geven om er helemaal klaar voor te zijn en dat jullie dan uiteindelijk een hele goeie tweede poging doen. Is hij veel ouder dan jij, eigenlijk? Want als hij nou een jaar of 20 ofzo is, dan vind ik het wel een beetje raar dat hij niet vraagt aan zijn vriendinnetje van 16 of ze het al eens eerder gedaan heeft. Dat komt een beetje inconsiderate over, maar dat kan aan mij liggen. Als jullie nog niet zo lang hebben of hij iets anders in elkaar steekt dan wat ik hierboven beschreef, dan denkt hij nu misschien 'oh shit, ze is helemaal niet ervaren en sletterig, dus nou moet ik heel bijzonder gaan doen en is het speciaal voor haar, daar moet ik niet te hard mee omgaan'. Ik begrijp niet helemaal wat Volk bedoelt, ze hebben het nu al gedaan en ze spreken dagelijks af, als hij seks met haar wil kan dat op praktisch altijd wel. Waarom zou hij er dan per se tijd overheen willen laten gaan, voor een keertje 'gratis' seks? TS wil toch ook wel seks met hem, of begrijp ik dat verkeerd?
|
Nouja, hoofdletters hoeven nergens behalve op het begin van je zin en bij (plaats)namen enzo. En hoofdletters is met een d, geen t.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals ik al aangaf in mijn vorige post ben ik van mening dat het inderdaad ook zo zou kunnen zijn als jij beschrijft. Als hij echt iets voor haar voelt en achteraf pas te horen kreeg dat ze nog maagd was, kan hij wel eens het idee hebben dat het allemaal niet zo ideaal is gegaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
luister....
als hij nog een keer met je wil sexen is dat .. zolang jij dat ook leuk vind alleen maar leuk. hij had misschien ook een idee voor zichzelf hoe het zou moeten zijn de eerste keer voor een meisje, net zoals meisjes dat hebben, misschien heeft hij nu t idee dat hij niet aan die verwachting heeft voldaan. en dat wil hij nu wel doen, dus laat je lekker verwennen en geniet ervan, en het feit dat het niet echt de eerste keer is is misschien ook minder ongemakkelijk. je kan m alleen wel duidelijk maken dat het niet echt zin heeft om een tijd te wachten perse, omdat je toch nooit opnieuw maagd worden. doe het wel altijd veilig |
![]() |
||
Citaat:
Hij doet het helemaal niet om de seks , hij vind het ook heel leuk en gezellig om gewoon samen met mij te zijn , we hebben deze week de hond uitgelaten in het bos , was ook heel leuk, en ik denk dat die wacht tot het goeie moment komt. en de tijd die "we" nodig zijn ligt denk ik aan dat hij aanvoelt dat ik me niet totaal ontspan en ik weet ook niet hoe ik dit kan loslaten ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 11:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] De mooiste tijd van mijn leven Verwijderd | 0 | 12-09-2006 12:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meerdere tijd dimensies Diary of Dreams | 34 | 13-08-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Voor als je tijd over hebt Not for Sale | 5 | 10-02-2003 17:41 | |
Definitie van de tijd LOGIC OR CHAOS | 19 | 09-11-2002 12:49 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 | |
Bestaat tijd of is het slechts een illusie van ons brein? I Spirit | 8 | 13-03-2002 18:45 |