Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2011, 19:27
Verwijderd
Wat zou jij doen als je Relatie hebt. en een jongen/meisje probeert je te zoenen en hij of zij ziet er echt goed uit zou je als nog met die Jongen/Meisje zoenen. of zeggen hey je ziet er goed uit en alles maar ik heb een vriend of vriendin

Wat ik zou doen is niet zoenen dat is de 1ste . 2de ik zou zeggen heb een vriend dus raak me maar beter niet aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2011, 19:33
Verwijderd
Iemand probeert je niet zomaar te zoenen. Wellicht zit er dan iets fout in je gedrag, flirt je veel? Ik zou zelf ook een stap terugzetten en aangeven dat ik het niet wil. Maar ik word heus nog wel eens aangeraakt door andere mensen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Iemand probeert je niet zomaar te zoenen. Wellicht zit er dan iets fout in je gedrag, flirt je veel? Ik zou zelf ook een stap terugzetten en aangeven dat ik het niet wil. Maar ik word heus nog wel eens aangeraakt door andere mensen

hangt er van af hoe je doet. of je geeft aan dat je iets wil of niet. zelf flirt ik niet veel want heb me vriend ken ik genoeg naar kijken heb geen andere voor nodig . logisch dat mensen je aanraken maar als ze aanraken waar het niet hoort dan krijg je klap teminste zo ben ik xd aan mij moet niemand zitten aleen me vriend
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:46
EZBlade
EZBlade is offline
Je Nederlands is hier veel beter
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 20:04
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Je Nederlands is hier veel beter
Dat is google translate

OT: niet zoenen en afstand houden en laten weten dat ik al heel erg bezet ben
Oud 14-09-2011, 20:04
Thomas.
Thomas. is offline
volgens mij ben je toch geen niels
Oud 15-09-2011, 05:28
Volk
Volk is offline
Over het algemeen proberen mensen je niet zomaar zonder aanleiding te zoenen. Ik geef mensen geen aanleiding om te willen zoenen met mij. En mochten ze het proberen, hoef ik ze nooit meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen proberen mensen je niet zomaar zonder aanleiding te zoenen. Ik geef mensen geen aanleiding om te willen zoenen met mij. En mochten ze het proberen, hoef ik ze nooit meer te zien.
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 02:20
Toallita
Toallita is offline
^_-

Als ze je willen zoenen dan ligt dat inderdaad 9/10 keer aan jouw gedrag.
Je hoeft niet meteen zo agressief te doen. Hou het liever gewoon assertief, dan kom je minder lomp over.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 03:25
Verwijderd
Zoals Volk zegt, geen aanleiding ervoor geven. Als je mensen gewoon geen aandacht geeft of enthousiast over je lieve vriend begint te vertellen, laten ze het meestal wel uit hun hoofd. Als iemand toch een poging waagt houd ik afstand en zeg ik tegen de persoon in kwestie dat ik hier absoluut niet van gediend ben, en loop ik weg. Einde verhaal als mensen zich niet behoorlijk weten te gedragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten