Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is bij windows mogelijk om foutmeldingen (bsod's) te laten tonen, zonder dat het meteen zichzelf herstart.
Deze meldingen worden in c:\windows\minidumps opgeslagen en deze kan je dan weer uitlegen met blue screenview.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stoffige fans in combinatie met koelribben waar je geen zuchtje lucht meer doorheen krijgt vanwege stof en gorigheid zijn echter wél een reden voor zorgen inderdaad ![]() Verder moet de topicstarter "Automatisch herstarten bij een storing" even uitzetten. Ik heb het vermoeden dat er een BSOD achter zit en met specifieke informatie uit de BSOD is het een stuk makkelijker troubleshooten. Windows XP: http://pcsupport.about.com/od/tipstr...utorestart.htm Windows 7: http://pcsupport.about.com/od/window...-windows-7.htm Dus schrijf eventjes de STOP-code op en eventuele DLL's die genoemd worden in het blauwe scherm. Tenminste, als het BSOD's zijn, that is. Overigens is Freyk z'n suggestie misschien een elegantere. Kijk daar even naar. Hoewel je er per definitie altijd goed aan doet om die automatische herstart na een BSOD uit te schakelen. edit: Eau, dit is Dobermann, niet Pippeloen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In jouw reactie komt niets van dat alles naar voren en je lijkt maar wat te gokken met wat het probleem zou kunnen zijn, zonder eerst de moeite van de andere reacties gelezen te hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Pc valt steeds uit Dolceteamo | 4 | 14-05-2011 15:45 | |
Software & Hardware |
[PC Algemeen] Pc valt uit binnen 10 min flipkip | 7 | 21-05-2007 11:05 | |
Software & Hardware |