Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat wel hier. Ik doe verwoede pogingen om toch maar bij de dag te leven, en niet te ver vooruit te plannen.
Ik ga zo maar weer eens naar het zuiden. Aankomende tijd zal ik wel weer 10000 kilometer per maand gaan rijden. De garage en de Shell zullen ernstig blij met deze gang van zaken zijn. De ene zijn dood enzo. En zo kom ik tot de conclusie dat er zelfs nog ruimte is voor cynische grappen... En jij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Goed, wel. Druk! Vandaag is zo'n beetje m'n enige vrije dag en vandaag mag ik lekker opruimen, schoonmaken en zelfs nog een beetje thuiswerken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik twijfel nog steeds of ik vanavond naar een voorstelling ga. Het is in Amsterdam, ik moet waarschijnlijk in m'n eentje, de technicus die erin zou spelen/de techniek zou doen is volgens mij vervangen door iemand anders en het is een duur grapje. Ik denk stiekem dat ik liever gewoon voetbal ga kijken ofzo
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, het is niet zo deprimerend in het echt. Alleen de eerste vijf minuten, maar, maar, gewoon. Zo is het gewoon, en het is in principe prima, alle huizen zijn vanbinnen wel mooi en ik voel me hier veilig. Die antennes zijn omdat je anders nu eenmaal niet alle kanalen kan ontvangen (en de nationale hobby hier is televisiekijken, dus dat is min of meer noodzakelijk ![]() ![]() En in wsz, want sentimenteel gepraat en offtopic enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Met het hetero-zijn gaat het prima! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O en omdat we geen schoolboeken hebben bestaan de meeste lessen uit het overschrijven van stencils en opschrijven wat de leraar voorleest.
![]() I AM... SURNAME... I AM STUDY... I FROM... I LIFE IN... MY FAMILY... En dat moesten we dan afmaken en voor het bord vertellen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|