Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2011, 15:41
Wes123
Wes123 is offline
Ik heb binnenkort een 1e date met een meisje in Utrecht en ik vroeg me nou af, is het handig om na aankomst eerst te gaan lunchen en een beetje praten en daarna gewoon Utrecht te gaan bekijken en dan later nog wat avond eten halen. Of kun je beter eerst Utrecht gaan bekijken en dan alleen avondeten. Het wordt trouwens hoogst waarschijnlijk een regenachtige dag.. Ik hoor graag wat jullie denken dat slim is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2011, 16:16
Verwijderd
eerst Utrecht bekijken ,dan uit eten.
Na wandelen krijg je honger.
En als het regenachtig is kun je nog gaan varen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 16:25
bierkoning
bierkoning is offline
of naar de bios !

Niet te veel zorgen maken, wees gewoon jezelf
Oud 18-10-2011, 18:07
Verwijderd
Ik begrijp dat je zenuwachtig bent maar de vraag die je hier stelt is wel heel belachelijk. Het maakt bitches niet uit wanneer je ze trakteert, het gaat erom dát je ze trakteert.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 23:03
Mark1991
Mark1991 is offline
Lekker boeie, als 't maar gezellig is. Ookal ziet ze niks van utrecht.
Oud 19-10-2011, 10:09
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ik zou niet eerst gaan eten, dan kun je nauwelijks praten. Vind ik in elk geval lastig. Dan vraag je iets, en dan heeft de ander net een hap in z'n mond.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet eerst gaan eten, dan kun je nauwelijks praten. Vind ik in elk geval lastig. Dan vraag je iets, en dan heeft de ander net een hap in z'n mond.
Onontkoombaar probleem inderdaad. Er zit niets anders op dan de hele communicatie op dat moment stil te leggen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:38
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
Onontkoombaar probleem inderdaad. Er zit niets anders op dan de hele communicatie op dat moment stil te leggen lijkt me.
Ja, dat lijkt me inderdaad het beste. Gewoon maar allebei een ander tafeltje dan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:58
Verwijderd
Dat ligt er aan hoe laat jullie hebben afgesproken en of jullie dan al gegeten hebben, lijkt mij Als je om vier uur elkaar ontmoet, moet je niet eerst nog gaan lunchen. Als je om elf uur elkaar ontmoet, moet je niet tot het avondeten gaan wachten voor je wat eet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 13:52
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat ligt er aan hoe laat jullie hebben afgesproken en of jullie dan al gegeten hebben, lijkt mij Als je om vier uur elkaar ontmoet, moet je niet eerst nog gaan lunchen. Als je om elf uur elkaar ontmoet, moet je niet tot het avondeten gaan wachten voor je wat eet.
sterke argumenten!
Eens!
Oud 20-10-2011, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Je zit toch niet constant met je mond vol? En meestal als je gaat eten drink je eerst iets, en je moet wachten op je eten, etc. Je kunt gewoon praten.

@TS: Het maakt geen fuck uit in welke volgorde je iets doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten