![]() |
|
heb je haar al gevraagd wat zíj eigenlijk het liefst wil als het om jullie seksleven gaat? Want als mijn vriend mij alleen maar zou vragen waarom ik hem niet meer pijp en dat hij me meldt dat hij het maar saai vindt, dan zou ik ook opstandig worden.
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik doe om het spannend te maken? Met aardige regelmaat geef ik haar massages, van enkel rug tot full body, en af en toe kaarjes met lekkere muziek. Veel meer zou ik me ook niet kunnen bedenken. Tips? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Beste annanassen,
Hoe is jullie verdere relatie op de sex na ? Doen jullie nog wel eens wat leuks samen iets wat zij ook leuk vind ? En de sex is dat zo iets van het is zaterdag dan hebben we sex, Zo,n beetje een verplicht nummertje en dan weer verder tv kijken. Verras je haar nog wel eens ? Ben je nog wel geinteresseert in haar of draait jullie relatie om sex ? Praten jullie wel eens serieus met elkaar ? mischien heeft ze het wel moeilijk op school met bepaalde dingen ? Of heeft ze problemen met haar ouders of familie of met vrienden of vriendinnen ? En mischien heeft het wel helemaal niets met jou te maken maar heeft ze een dipje. En mischien vind zij dingen lekker met sex maar dat zijn dingen die jij nooit of zelden doet. kortom een heleboel vragen en een hele boel mischien maar het belangrijkste is toch praten jullie moeten over van alles kunnen praten en mischien kom je dan ergens achter of leer je iets. Succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik ben het met Freyja eens in deze ![]()
|
![]() |
99 op de 100 keer:
Als je de looks van Brad Pitt hebt en je de kunsten van een sexgod hebt, wil ze altijd en overal en heeft ze altijd zin. Dus: Wil je je seks beter en frequenter laten worden: Start bij jezelf. Varieer, oefen en probeer haar wensen ook goed te vervullen. Daarnaast kun je je lichaam trainen (spieren, werken aan je lichaamsgezondheid) en nog meer werken aan uithoudingsvermogen. 1 op de 100 keer: Jij bent een sexgod en hebt de looks van Brad Pitt, maar ze heeft gewoon een aversie tegen seks en is eigenlijk lesbisch ingesteld. In dit geval tip ik je de reactie van reverend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |
Seksualiteit |
Seksuele revolutie poll. 6663scarlet | 38 | 27-08-2005 13:48 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Seksualiteit |
Hoe zit dat nou met de veiligheid van orale seks Signy | 27 | 22-10-2003 19:48 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |