Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2012, 16:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ofzo.
Oud 05-06-2012, 16:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nu denkt iedereen: "whut, spannende Bosnische avonturen? "
Oud 05-06-2012, 16:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit schreef ik voordat ik doorhad dat 't de topic-closer zou zijn:

Omg, mensen. Het is weer tijd voor mijn bi-annual celebrity crush obsession. Aangezien ik ALLES al heb gezien, gehoord en gelezen van/met Tim Key is het nu aan de volgende:

Hij is zo schattig en raar. Ik ga z'n boek kopen, want bij (vrijwel) alles wat hij zegt denk ik 'OMG, IK OOK!'.

Oud 05-06-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn toch al eens eerder bij elkaar gekomen? Maar dan nog, ik ben best fan, dat is geen geheim, maar van die vijf acteurs die samenkomen op een conventie vind ik nu ook weer niet zo gaaf dat ik een nerdgasm krijg. Ik bedoel, het is best leuk natuurlijk, maar ik word er niet hyper van. Sowieso lijken die conventions me een beetje saai, het meeste is nu toch al lang verteld omdat de laatste aflevering al bijna tien jaar geleden is. Een beetje wanhopig om er dan toch weer iedere keer proberen een druppeltje informatie meer uit te trekken.
Nou ja, ik had 't plaatje nog nooit gezien en ik vond 't wel tof Maar ik volg/kijk dan ook geen conventies of gatherings, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet. Dus nu heb ik je blij gemaakt met een dode mus. Over dode mussen gesproken! Ook daar vond ik iets van in de tuin. Huhuhuhu!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Quintiano 60
Little Phoebe 54
Zeppelin 35
Martiño 34
Stefenootje 31
Chicka Little 30
Chick Rock 29
Etmakas 22
Lorelei 20
Klaverhap 19
Trimm Trabb 18
Sarah 17
Miekje* 15
Noedelhap 15
Vowel 14
Uomi 14
Lusi 13
Strobe! 10
fizzle-fluffy 9
Carn 8
Qandy. 8
Absinthe 5
Paranoide 4
deadlock 4
Turk February 4
Mr Soija 3
Korreltjezout 1
Determination 1
Luwte 1
Qimm 1
Negerzoen 1
Commendatore 1
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nu denkt iedereen: "whut, spannende Bosnische avonturen? "
Zo beter?
Oud 05-06-2012, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even douchen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo beter?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo beter?
Oh, maakt me niet uit hoor Je mocht het ook zo laten. Dat geeft mensen wat te denken!
Oud 05-06-2012, 16:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, maakt me niet uit hoor Je mocht het ook zo laten. Dat geeft mensen wat te denken!
Ja, maar het moet wel goed zijn, want anders denken mensen dat ik stomme titels verzin!
Oud 05-06-2012, 16:16
Verwijderd
Ik vond de vorige titel eigenlijk leuker
Oud 05-06-2012, 16:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, ik had 't plaatje nog nooit gezien en ik vond 't wel tof Maar ik volg/kijk dan ook geen conventies of gatherings, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet. Dus nu heb ik je blij gemaakt met een dode mus. Over dode mussen gesproken! Ook daar vond ik iets van in de tuin. Huhuhuhu!
Nouja, ik volg het trekmovie blog en daar staan altijd die conventieverslagen op. Ik vind het zelf ook niet zo interessant maar in een verveelde bui heb ik er wel eens een paar gelezen en het lijkt me allemaal niet zo spannend. Ja, leuk om een handtekening te halen en eventueel wat merchandise te koppen, dat wel natuurlijk, maar die suffe Q&A sessies waar iedere keer weer zo'n suffe nerd suffe vragen stelt en antwoorden krijgt die al eeuwig bekend zijn, daar word ik niet echt warm van.
Oud 05-06-2012, 16:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vond de vorige titel eigenlijk leuker
Dankje
Oud 05-06-2012, 16:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dankje
Oud 05-06-2012, 16:20
Verwijderd
Check hier mijn mysterieuze majestueuze thingie!

Spoiler

Degene die me kan vertellen wat de fuck het is krijg 'n marrrrrrrs toegestuurd

En dan nog dit:

Spoiler
Oud 05-06-2012, 16:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Quintiano, dat vind ik niet kunnen. Hier een plaatje om die arme dames weer een beetje tot rust te brengen:

Spoiler
Oud 05-06-2012, 16:24
Verwijderd
Oh oh oh nog een saillant detail over het mysterieuze majestueuze onkruid: VORIG JAAR WAS HET ER NOG NIET. Dus in één jaar tijd is dat ineens zo gekomen
Oud 05-06-2012, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh oh oh nog een saillant detail over het mysterieuze majestueuze onkruid: VORIG JAAR WAS HET ER NOG NIET. Dus in één jaar tijd is dat ineens zo gekomen
Euh, je weet van het bestaan van éénjarigen?
Oud 05-06-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Euh, je weet van het bestaan van éénjarigen?
Dus hij gaat ook vanzelf weer weg zo zoetjes aan
Oud 05-06-2012, 16:29
Verwijderd
ik ga maar eens een ban aanvragen.
Oud 05-06-2012, 16:29
Verwijderd
Goooooooooooooooooooooooooooooedemiddag hoe is het hier?
Oud 05-06-2012, 16:30
Verwijderd
Tof.
Oud 05-06-2012, 16:31
Verwijderd
hoi

goed, ik ga motgen naar belgie.
Oud 05-06-2012, 16:33
Verwijderd
Mooi!

Wat ga je in België doen Chicka?
Oud 05-06-2012, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dus hij gaat ook vanzelf weer weg zo zoetjes aan
Jazeker. Hij gaat vanzelf wel weer dood. Als je 'm volgend jaar niet weer wil moet je 'm wel weghalen voor hij zaad zet (huhuhu zaad)
Oud 05-06-2012, 16:36
Verwijderd
Mijn vader ligt te snurken op de bank
Oud 05-06-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Jazeker. Hij gaat vanzelf wel weer dood. Als je 'm volgend jaar niet weer wil moet je 'm wel weghalen voor hij zaad zet (huhuhu zaad)
Maar wat ís het überhaupt? Want ik heb niet het idee dat deze rakker er al tabak van heeft en dus volgend jaar tenminste twee keer zo groot is, mother of fuck. Sterker nog; het heeft al gebaard getuige de telg aan haar linkerzijde
Oud 05-06-2012, 16:38
Verwijderd
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel ?
Oud 05-06-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Mooi!

Wat ga je in België doen Chicka?
een druipsteen grot bekijken, naar de waterval van Coo, en naar baraque Michel. ik moet 7uur smorgens op school zijn. en daar moeten we een fotoreportage van maken voor aardrijkskunde. het telt 9x mee.
Oud 05-06-2012, 16:40
Verwijderd
Oh, ik vond dat soort dingen altijd makkelijk punten binnen halen . Maar klinkt leuk!
Oud 05-06-2012, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel ?
Plastic+warmte=plakkerige boel
Oud 05-06-2012, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar wat ís het überhaupt? Want ik heb niet het idee dat deze rakker er al tabak van heeft en dus volgend jaar tenminste twee keer zo groot is, mother of fuck. Sterker nog; het heeft al gebaard getuige de telg aan haar linkerzijde
Ik heb geen idee, maar het ziet er niet heel spannend uit. En de kans is natuurlijk aanwezig dat er niet één zaadje daar in je tuin is terecht gekomen, maar twee. En voilà, twee planties!
Oud 05-06-2012, 16:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kan wel, maar dan wel eerst op ontdooi-stand. Boterhamzakjes ed gaan trouwens nog wel, maar die echte diepvrieszakken zijn tricky, dus pak het warme zakje niet op boven de knoop, want dan breekt het af en zit je hele keuken onder de spaghettisaus. [/ervaring]
Oud 05-06-2012, 16:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zelfs een vriend die BOTANISCH EXPERT is, weet het niet. Dus, kill it with fire!
Oud 05-06-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Zelfs een vriend die BOTANISCH EXPERT is, weet het niet. Dus, kill it with fire!
Hah, is-ie écht BOTANISCH EXPERT? Awesome. Ik wil ook een BOTANISCH EXPERT in mijn vriendenkring.

Anyway, ik denk toch dat ik 'm laat staan, deze freak of nature. Benieuwd wat er uit gaat komen.
Oud 05-06-2012, 16:52
Verwijderd
Er vloog vandaag echt een MEGAwesp de keuken in terwijl ik daar was. MEGA alsin zeven centimeter lang. En zo ontzettend dik. Ik weet het franse woord voor dit soort dingen, maar geen idee hoe je het schrijft, dat is een beetje jammer.
Oud 05-06-2012, 16:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hah, is-ie écht BOTANISCH EXPERT? Awesome. Ik wil ook een BOTANISCH EXPERT in mijn vriendenkring.

Anyway, ik denk toch dat ik 'm laat staan, deze freak of nature. Benieuwd wat er uit gaat komen.
Hij gaat vast heul mooi bloeien
Oud 05-06-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Plastic+warmte=plakkerige boel
Citaat:
Kan wel, maar dan wel eerst op ontdooi-stand. Boterhamzakjes ed gaan trouwens nog wel, maar die echte diepvrieszakken zijn tricky, dus pak het warme zakje niet op boven de knoop, want dan breekt het af en zit je hele keuken onder de spaghettisaus. [/ervaring]
Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan
Oud 05-06-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik vond dat soort dingen altijd makkelijk punten binnen halen . Maar klinkt leuk!
is het ook, alleen ik ben een beetje bang voor grotten.
Oud 05-06-2012, 17:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan
Waarom haal je niet eerst even de inhoud uit het zakje en stop je het in een kommetje ofzo?
Oud 05-06-2012, 17:12
Verwijderd
Hoe schrijf je het woord 'kabrida'? (Niet als 'kabrida', dus)
Oud 05-06-2012, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe schrijf je het woord 'kabrida'? (Niet als 'kabrida', dus)
Wat is het überhaupt?
Oud 05-06-2012, 17:24
Zeppelin
Zeppelin is offline
wat noodels vraagt.
Oud 05-06-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Wat is het überhaupt?
Citaat:
wat noodels vraagt.
Een heeeeeele grote wesp.
Oud 05-06-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
date met een 'meisje' waarmee die via internet een relatie heeft en wordt dan vermoord in een wit busje.
omg phoebe naamzoek ;d:;d;d:
Oud 05-06-2012, 17:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vespa crabro a.k.a. de hoornaar?
Oud 05-06-2012, 17:41
Verwijderd
wat raar ik heb 2 dagen achterelkaar om dezelfde tijd een bloedneus van een paar seconden. en die heb ik nooit meer gehad sinds ik 6was.
Oud 05-06-2012, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whehe, geen enkele website houdt zich aan de vandaag ingegane cookiewet, behalve de site die er het meest tegen ageert: Fok. Ze durven wel "forse" kritiek te geven op de wet, maar spelen ondertussen wel het braafste jongetje van de klas. :')
Oud 05-06-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom haal je niet eerst even de inhoud uit het zakje en stop je het in een kommetje ofzo?
Heb ik nu ook gedaan. Maar dat was meer moeite dan gewoonweg het gedoe met zakje en al in de magnetron doen
Oud 05-06-2012, 19:00
Verwijderd
toeter
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten