![]() |
|
je hebt ook zo'n soort 'rollerdeo' die je bij de drogist kunt halen. dit sluit de zweetkliertjes wat meer af. lijkt me niet echt gezond, maar ik heb het eveng ebruikt en het hielp wel :-) je kunt gewone deo er nog bij gebruiken. het ruikt wel niet naar bloemetjes ofzo... theeft wat een rare geur, maar andere mensen ruiken het niet
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
HSP, High sensitive personality? Ik ruik meer dan dat anderen ruiken.. Dit kan ook mee spelen. Vervolgens wil ik er nog aan toevoegen dat je door suiker meer gaat transpireren. (ervaringsdeskundige
![]() Thomas |
![]() |
|
![]() |
het is beter als je in de ochtend én in de avond gaat douchen
sommige mensen gebruiken in de avond menthol poeder of dat ook echt werkt weet ik niet maar 2maal daags douchen is een goed begin bij het douchen kun je het beste een washandje gebruiken odorex is heel goed het kan zijn dat je allergisch bent voor bepaalde (voeding) stoffen de 1 krijgt puistjes of uitslag en de ander een geur je kan naar de huisarts voor allergietesten dat kan allergie voor je zeep zijn maar kan ook een voedselallergie zijn het klinkt allemaal wel heel raar maar wie weet heb je er wat aan! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
buikklachten vlindertje07 | 7 | 26-06-2012 21:41 | |
De Kantine |
Twee tieten in een saaie envelop #718 Verwijderd | 499 | 13-10-2009 22:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weerstand verhogen Marijke89 | 8 | 05-03-2008 21:41 | |
Flora & Fauna |
Help het water van mijn vissen gaat heel snel stinken! Verwijderd | 41 | 07-11-2004 11:14 | |
Liefde & Relatie |
De eerste zoen Verwijderd | 139 | 14-05-2004 12:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe vaak wassen jullie je haar? white_angel | 55 | 26-05-2002 15:14 |