Hey,
Heb hier 'n tijdje geleden veel gepost, laatste tijd wat minder..
Maarr momenteel werk ik 3 dagen in de week van 9u tot ongeveer 18u/18.30. Ik was gewend dat ik alle dagen zelf kon bepalen wat en hoeveel ik at, want was gewoon thuis en op school en dan eigen dingetjes mee.. Nu moet ik dus mee eten met de dingen die er zijn en op de tijden dat de anderen ook eten. Merk dat ik dit nogal moeilijk vind.

Heb anorexia gehad, het ging een tijdje echt heel goed en laatste tijd weer wat moeilijker. Ik kan dus ook nog steeds geen goed patroon hierin vinden en vind het erg lastig..
Vraag me af hoe jullie dit zouden doen?
Het lastige vind ik dat we al om half 12 lunchen en ik ´s avonds pas om 7u ga avondeten. Collega´s eten dan rijstwafels met dikke lagen kaas, sandwichspread e.d. en 1 a 2 mokken chocolademelk en meestal nog wat chocolaatjes en koekjes. Ik meestal 1 á 2 droge rijstwafels, een appel en mok thee. Ik word dan heel raar aangekeken, maar nu vraag ik me af wat nou normaal is..

Daarbij is er heel vaak iets van taart, cake e.d. en gister om half 4 (!) zelfs patat. Ik doe daar allemaal niet aan mee, want het is zo veel dat ik maar gewoon standaard er niet aan mee doe.
Ik merk dat ik nogal vast zit in m´n eigen patroon en die kan ik nu niet echt volgen.
Wat is nu normaal? Is dat tussendoor van collega´s echt normaal? Of is ´t prima om 2 rijstwafels en ´n appel te eten? Hoe ga je om met zo vaak traktaties op ´t werk?
Op de dagen dat ik thuis ben, verloopt ´t allemaal wat makkelijker.. Maar als ik aan ´t werk ben, dan vind ik het echt lastig. Eigenlijk wil ik gewoon om half 1 m´n volkorenboterhammen met vega spul en wat tomaat en om 6u kunnen avondeten.