![]() |
|
Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Eend afgelopen donderdag is overleden, waarschijnlijk als gevolg van een longembolie. Omdat zij jarenlang een vaste bezoekster van het forum (en in het bijzonder dit subforum) was, zullen veel van jullie haar waarschijnlijk wel kennen.
Dit topic is er voor iedereen die zijn of haar gevoelens over dit vervelende nieuws wil delen.
|
![]() |
|
Eend,
Hopelijk heb je nu een betere wereld gevonden. Je had het al zo moeilijk. Lang geleden, toen ik nog niet zo druk leven had, forum~den we af en toe! Ik wist eigenlijk niet van je moeilijke bestaan, tot je mij dat vertelde! Ik hoop dat je nu eindelijk rust hebt gevonden,welke je in deze wereld eigenlijk nooit kon vinden. Ik draag dit topic aan je op,want kon alles in dit topic nog maar realistisch zijn. Eendje rust zacht. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1806431&highlight=eend
||
Citaat:
Heel veel sterkte aan alle naasten en dierbaren!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166. Sorry.x | 476 | 29-11-2011 16:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |