Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2012, 13:41
hopje123
hopje123 is offline
Hallo allemaal,

Wist ten eerste niet bij welk kopje ik het moest plaatsen, iets studiegerelateerd of hier. Maar ik zit dus over het volgende te twijfelen. Ik ben op mijn 16e begonnen aan een HBO-opleiding in Tilburg, zit nu nog in mijn eerste jaar. Ik zou het erg leuk vinden om bij een studentenvereniging te gaan. Ik heb het toen op het begin van het jaar niet gedaan omdat ik nog 16 was, beetje groot leeftijdsverschil en kom op, zij zitten vast ook niet wachten op een 16 jarig meisje. Nu wil ik het echter nog steeds, en volgende keer dat de mogelijkheid er is ben ik dus ook nog 17, maar denk ik nog steeds aan het leeftijdsverschil en dat ik ook nog erg jong ben. Ik wil het graag, maar ik kan wel nog een jaar blijven wachten totdat ik 18 ben, maar dan ben ik al op de helft van mijn opleiding, ga ik stage lopen en weet niet of ik er tijd voor blijf houden. Nou vraag ik om jullie mening, hoe jullie over jonge mensen in een studentenvereniging denken. En dan er bij na te denken dat ik niet nog een 16 jarig breezersletje ofzo ben.

Alvast bedankt voor jullie reacties, x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2012, 14:10
Roosje
Roosje is offline
Ik ben toen ik zeventien was lid geworden van mijn studentenvereniging. Van de 35 man die toen een introductie liep, waren ik en zeker nog drie mensen ook zeventien. Op gegeven moment maakt leeftijd gewoon niet zoveel meer uit - je bent allemaal student en dat is eigenlijk het belangrijkst, want je zit dan in dezelfde leeftijdsfase. Joh, degene met wie ik het best overweg kon tijdens mijn introductieperiode was zes jaar ouder. Je moet alleen voorbereid zijn op gelach als je zegt dat je zeventien bent.
Oud 02-03-2012, 14:18
hopje123
hopje123 is offline
Ja dat ben ik inmiddels wel hoor, haha. Ben overal de jongste. Mag ik vragen in welke stad je nu studeert?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 17:00
Verwijderd
Je hebt toch ook les met oudere leeftijsgenoten?

Okee dat klopt niet. Je hebt toch ook les met oudere studenten? Dus in een studieverein zal het ook wel niet zo erg zijn. En wat is nou vijf jaar verschil?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten