Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Heb je zelf al even wat gezocht
![]() Ik studeer zelf iets anders, maar wel in Leiden. Ik vind Leiden zelf heel fijn om in te studeren, het is een stad maar zonder echt stadsgevoel, maar bovendien zijn er ook nogal wat musea en dergelijke die leuk en handig zijn om te bezoeken. Ik heb even snel voor je opgezocht, en in Leiden heb je deze vakken als eerstejaarsvakken: Citaat:
Vaderlandse geschiedenis, Algemene geschiedenis, Oude geschiedenis, Middeleeuwse geschiedenis, Sociale geschiedenis en economische geschiedenis. Maar dit zijn slechts de "hoofdgebieden" want er zijn ook nog: militaire geschiedenis, universiteitsgeschiedenis, stadsgeschiedenis, geschiedenis van de Republiek, geschiedenis van de Friese landen, Midden-Europese Studies, geschiedenis van de Europese expansie, minderheden- en migratiegeschiedenis, zeegeschiedenis. Genoeg keuze dus in ieder geval ![]() Verder raad ik je aan om gewoon in zoveel mogelijk steden te gaan proefstuderen, je merkt vanzelf waar dan je voorkeur naartoe gaat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Stoppen met studeren of doorgaan? Maar dan wel 1 jaar verliezen Associated | 13 | 21-10-2012 11:30 | |
Studeren |
Geschiedenis studeren Trala | 25 | 04-03-2012 10:09 | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Studeren |
opleiding geschiedenis??? cahe64 | 6 | 04-02-2011 09:38 | |
Studeren |
Geschiedenis studeren naive | 8 | 06-12-2007 15:21 | |
Algemene schoolzaken |
geschiedenis studeren Gadje | 0 | 19-03-2003 09:35 |