![]() |
|
waarom geloof je niet dat je vriend dat geil vind?
als man kan ik zeggen dat we het geil vinden en blij zijn als een meisje klaarkomt omdat we dan een soort voldoenings gevoel hebben. dat betekent niet dat mannen zich rot voelen bij meisjes die niet klaarkomen maar ik vind het zelf wel vervelend maar dat is niet het belangrijkste dus ik denk dat zoals em. het zegt iets geestelijks is ruzie? geheimen? geen vertrouwen? of je heb gwn zo vaak sex dat het gewoontjes voor je word en dat het niet meer zo speciaal is dus dat je er ook minder van geniet
|
is er dan een verschil met deze jongen en de vorige? bijv ander standje? meer of minder geluid tijdens de sex? zachter of harden vrijen? of was dat met zoenen tussendoor of met lieve woordjes alle kleine verschillen kunnen dat veroorzaken
||
Citaat:
Meer ehm, dat als ik seks zou hebben met iemand die ik niet echt aardig zou vinden en niet echt aantrekkelijk en dat het meer is van 'hup, piemel erin' enzo, in een niet toffe/romantische omgeving - dat het dan heel wat anders zou zijn met iemand op wie ik hals over kop verliefd was en heel lang de tijd zou nemen en heeeel romantisch zou zijn. Zelfs als het uiteindelijk (tijdens de penetratie zelf) precies dezelfde handelingen zouden zijn (en ze precies dezelfde piemel zouden hebben). Op zoiets doelde ik meer.
|
![]() |
met die jongen waar ik het toen mee deed en met de vriend die ik nu heb deden we het allebij op de zelfde manier
ik ben stapel op mijn vriend hij isheel belangerijk voor me hij is ook best wel knap.Ook doen mijn vriend en ik vaak verschillende standjes. zo bijvoorbeeld op zn hondjes hij boven op me, ik boven op hem zitten. nog tips voor andere standjes?? |
![]() |
||
Citaat:
daar staan een heleboel standjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks op eerste date? pubertje7 | 9 | 22-10-2011 12:06 | |
Seksualiteit |
Seks verslaafd? Rachelll | 12 | 10-05-2011 23:54 | |
Seksualiteit |
Duur vs. hoeveelheid vosje16 | 18 | 18-03-2008 09:27 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Seksualiteit |
Geen zin en pijn na seks Maura | 19 | 04-07-2007 15:28 | |
Seksualiteit |
onzeker na de seks tanne | 17 | 08-11-2006 20:12 |