Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- vanmorgen mijn ouders geholpen
- vanmiddag een uurtje geslapen - bij de chirurg geweest (daar een uur gewacht voor we aan de beurt waren) - geforumd - eten gemaakt (tagliatelle met spinazie en zalm) - me geërgerd aan de troep in de keuken - begonnen aan de troep in de keuken - erachter gekomen dat ik eerst kasten uit moest ruimen en dan weer inruimen om zooi kwijt te kunnen - afgewassen (alles op het bestek na) - dingen gesorteerd en weggegooid - vogel verschoond - geveegd |
![]() |
|
- Geslapen tot 10 uur
- Hond uitgelaten - aan mijn scriptie gewerkt van 12 tot 5 - top gear gekeken met vriend - gegeten en daarna tv gekeken - opdrachten van studenten nagekeken van 18.30 tot 22.30 en ik ga zo slapen want ik heb veel gewerkt vandaag.
|
Verwijderd
|
- Opgestaan
- Ontbeten met oude afleveringen van Dharma and Greg - Gedoucht - Geforumd, gefacebookt en gemaild. Nog te doen: - Mijn POP afmaken - Beginnen aan mijn portfolio - Koken (tajine huej!) - Beginnen aan opdracht 5.3 - Trainen (capoeira heuj!) - Uitnodiging voor mijn verjaardag versturen |
![]() |
|
Verwijderd
|
-opstaan+alle rituelen
-bankzaken regelen (lees: geld betalen aan allerlei instanties ![]() -langs woningstichting, verlenging huurcontract tekenen -hele dag indesign op school (vormgeving scriptie) -boodschappen halen en opruimen -rode bietjes in oven gedaan -was in machine gedaan nu bezig met: -tekstschrijven nog te doen: -tekst afmaken -worteltjes carameliseren offf brood pakken en dan samen met bietjes opeten -was ophangen als machine klaar is - |
![]() |
|
- veels te lang uitgeslapen (m'n wekker ging om half 9, ik werd kwart over 12 wakker)
- heel snel gedouched, aangekleed, gefohnd, geplamuurd etc. - werkgroep gehad over literatuur/film. Deze week: Pinoccio en Jungle Book (jawel, Disney. ![]() - 2 uurtjes wat rondgehangen, koffie gedronken, gelezen en radioprogramma's geluisterd - college wetenschapsfilosofie - bus gepakt naar huis - pasta met tonijn/tomaat/olijf/ui gemaakt - een was in de machine gegooid - 2 concertkaartjes gewonnen - De muziek van die artieste aan het luisteren Straks ga ik cappuccino maken/drinken en de was ophangen.
|
- wakker geworden en geforumd
- opgestaan om 10 uur - ontbijt gemaakt en ontbeten (boterhammen met kaas en jam en thee) - op de fiets gestapt richting het huis van mijn zus en daar haar vogel verzorgd - teruggefietst - geforumd - Merci gegeten - gewinkeld (Action, Big Bazaar, markt, wat andere winkels zoals HEMA, Marskramer, Kruidvat) - thuis erwtensoep opgewarmd - erwtensoep gegeten met brood - overige erwtensoep in bakjes in de diepvries gestopt - gekeken of mijn nieuwe opbergbak onder het tafeltje paste waar de caviakooi op staat (paste gelukkig ![]() - alle dingen voor mijn stage uitgezocht en in mijn koffer gestopt - koffer gewogen - beneden wat gedronken En nu ben ik weer aan het forumen en straks ga ik slapen.
|
Wachtlopen van 2 uur snachts tot 6:30 smorgens terwijl er stenen gelost werden, in die tijd ongeveer een uur stenen scheppen uit de gaten en randen.
slapen tot kwart voor 12. Voorbereiden van ruimschoonmaak. Vuilnis afgeven. Beginnen met afspuiten ruim Graanschotten verzetten. Verder afspuiten. Droogtrekken Spullen uit het ruim halen Dichtleggen Praatje maken met de russische agent. Frietjes met hamburger eten. Even op het internet want TV ontvangst is er niet (kraan in de weg) Oftewel een prima zondag.
|
Verwijderd
|
-gezellig ontbijten met familie+bezoek
-tekstschrijven -wandelen met mijn broertje -beetje verder met vormgeving-tekeningen maken voor mijn scriptie -samen met moederlief omslagen-tasjes gemaakt voor scripties -printproefjes gemaakt, wederom voor scriptie -prutsen aan sollicitatiebrief die nu zo verstuurd gaat worden en nu mag ik avondrusten vind ik ![]() |
![]() |
|
- geslapen tot tien uur
- ontbeten en bijgekletst met m'n schoonouders die weer terug waren van vakantie - aangekleed, tanden gepoetst - beetje ge-internet, tijdschrift gelezen, op de bank gelegen - geluncht - naar opa en oma gelopen, daar thee gedronken en bijgekletst met familie - weer naar huis, uiteten geweest bij het pannenkoekenhuis - nu lig ik op de bank voor de tv met m'n laptop op schoot
|
- opgestaan om half zeven, ontbeten, aangekleed
- met OV van m'n schoonouders naar het ziekenhuis gereisd - uur gesport bij de fysio, gedoucht en omgekleed - ff koffie gedronken en daarna met tram/trein/bus naar m'n werk gegaan - gewerkt tot 17.00 uur - naar huis gegaan, was van het rek afgehaald, tas uitgepakt, eten gekookt en gegeten - nu ff internetten en straks afwassen, was opvouwen, strijken, nieuws kijken en uitzendinggemist kijken
|
- opgestaan om 8 uur
- aangekleed, tanden gepoetst - ingepakt voor school - de deur uit en halverwege beseffen dat ik mijn ov-chipkaart vergeten was - terug naar huis, ov-chipkaart gehaald - brief op de bus gedaan en postzegels gekocht - naar school gegaan - op school twee toetsen gemaakt - weer naar huis - gegeten En nu ben ik aan het chillen en ga straks huiswerk maken.
|
Verwijderd
|
- met de dienst uitkeringen gebeld die er na een week toch achterkwamen dat ze niet, zoals ze hadden gezegd, mijn uitkering hadden overgemaakt, maar zelfs nog niet berekend hadden
![]() - naar therapie vertrokken waar ik te laat op de briefing kwam door het telefoneren - relaxatie - half geslapen voor 1,5 uur want er was weer eens geen therapie - boodschappen gedaan tussen de middag - krant gelezen - gesprek met een wel hele cute psycholoog gehad, 1,5 uur lang ![]() - gewerkt met papier maché - eitjes gebakken - verslag opgehaald bij psychiater |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een heel mooi verzwakt vogeltje gevangen op de brug van het schip.
Wat schoongemaakt incl. mijn hut. Verslag getypt. Dolfijn gezien.
|
- Opgestaan om 6.45 uur, onbeten, aangekleed, tanden gepoetst
- Naar het station gefietst en met de trein en bus naar m'n werk gegaan - Gewerkt van 8.15 - 16.45 uur - Met bus, trein en fiets weer naar huis gegaan - Eten gemaakt, gegeten met m'n vriend en samen afgewassen - Wasje gestreken - Nu ben ik de post aan het lezen, m'n mail aan het lezen, facebook en forums aan het kijken enzo - Straks nieuws kijken, koffie drinken, mischien nog wat op tv kijken, paar mailtjes sturen
|
- om 05:30 opgestaan
- aangekleed en ontbeten - de voorpagina van de krant en de strippagina ( ![]() - om 06:00 in de auto gestapt richting het oosten - om 08:10 aangekomen; vriendje opgehaald - teruggereden, onderweg nog ergens warme chocolademelk gedronken en een stuk taart genomd - om 11:10 uit de auto gestapt en spullen naar binnen gebracht - wat gedronken - gedoucht/gebadderd met vriendje
|
- Om half acht werd ik wakker van de wekker en heb ik de wasmachine aangezet, weer ff terug m'n bed ingedoken.
- Om acht uur opgestaan, ontbeten, aangekleed, ff mail, fora en facebook gelezen, was opgehangen - Om half tien naar m'n werk vertrokken - Van half elf tot half vier geholpen bij de open dag van de zorg op de afdeling waar ik werk. Ondertussen ook nog een spoed-bepaling ingezet. Daarna nog even wat gedronken met m'n collega's die ook hielpen. Collega heeft me toen afgezet bij de metro. - Met de metro naar station gegaan, nog even een bloemetje gehaald en toen naar huis gefietst, was om vijf uur thuis - Net ff wat gedronken en nu m'n mail enzo aan het lezen. Zo lekker patatjes bakken en eten en afwassen. Vanavond komt m'n vriend en dan samen tv kijken oid ![]()
||
Citaat:
En we voeren in de Baai van Biscaye naar noord-spanje; de vogeltjes zijn trekvogels op weg naar het noorden die meestal uitgeput zijn (deze viel dood neer de volgende dag ondanks mijn poging een koekje te voeren aan em) en de dolfijnen die komen een stukje meeliften op de boeggolven.
|
- Uitgeslapen tot elf uur
- Ontbeten met m'n vriend, aangekleed, kussens gewassen, wasje gestreken, wat dingen opgeruimd in huis. M'n vriend heeft toen gestofzuigd en planten in de tuin gezet. - Samen koffie gedronken en toen op de fiets naar de woonbeurs geweest, daar rondgelopen, hoop folders verzameld en vragen gesteld - Terug gefietst, boodschappen gedaan - Soepje gegeten, pizza gemaakt, gegeten, afgewassen en koffie gedronken. - Nu hangen we een beetje achter de laptop en de tv ![]()
||
Citaat:
![]() Maakt de nadelen die aan varen zitten weer een beetje goed (naast flink (door)betaald krijgen). Ben bijna klaar met de stage ook. Maar on-topic: Onderweg naar Nederland en om precies te zijn ongeveer 1 km van mij huis, vandaag de boel gesopt.
|
- Om 7.00 uur opgestaan, ontbeten, aangekleed, tanden gepoetst
- Met de tram naar het ziekenhuis gegaan en daar gesport van 8.30 - 9.30 uur bij de fysio, daarna gedoucht en omgekleed. - Met de tram naar huis, was rond 10.45 uur thuis, toen ff koffie gedronken en een was in de machine gestopt. Was opgehangen, geluncht, beetje zitten internetten. - Lopend naar de deelgemeente gegaan om een nieuw paspoort aan te vragen, daarna met de tram door naar de stad - Heel lang zitten wachten bij de kapper tot ik aan de beurt was, toen m'n haar laten knippen. Daarna met de metro naar het winkelcentrum, daar rondgelopen tot zes uur, toen weer met de metro naar huis. - Eten gemaakt, afgewassen, zitten computeren, wasje gedraaid, koffie gedronken, tv gekeken en nu lig ik met m'n laptop op de bank beetje te internetten en muziek te luisteren.
|
- lekker geslapen
- naar school gaan - weet niet waarom maar me dag begon kei goed, maar ik werd nogal charijnig op school wat in normaal nooit heb want ik ben nogal vaak aan het ouwehoeren - pakketje ophalen met een paar vrienden ik dacht dat het voor me bokszak was maar bleek een broek te zijn -.- - buiten gevoetbalt met een paar vriende - lekker gebokst - topgear gekeken - en nu zit ik hier ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wakker geworden om half 9
Ontbijten wiskunde maken, engels leren, aardrijkskunde maken, biologie leren, handelingsdeel maken engels boekje uitlezen ![]() ![]() ![]() hargelopen geskate gedouched weer engels leren duits leren voor taaldorp a.s woensdag... help!!!!!!! en nu lekker op scholieren.com reacties geven enzo! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |