Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2012, 22:05
fkuipers
fkuipers is offline
Beste Allemaal,

Voor mijn opleiding politicologie moet ik een klein onderzoekje op poten zetten. Het gaat over ontwikkelingssamenwerking en de (eventuele) bezuinigingen. Om er niet voor te zorgen dat alleen medestudenten participeren ben ik hard op zoek naar niet-studenten die mij kunnen helpen.

Het zijn niet veel vragen en je bent er in 4-6 minuten doorheen, maar je helpt mij enorm!!

https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...Q95xdynEuLvyUA

Groetjes en bedankt!

PS: Ik hoop dat dit niet heel ongepast is, anders excuses.

Laatst gewijzigd op 22-04-2012 om 22:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2012, 22:07
MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Ik ga 'm nu invullen.

Waarom hou je geen onderzoek over het Catshuis nu de onderhandelingen en het kabinet gevallen is?

EDIT: link werkt niet..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 22:15
fkuipers
fkuipers is offline
Vreemd dat de link niet werkte, doet het nu wel weer volgens mij.

En ja, dat het kabinet precies vandaag moest vallen (in zekere zin) is natuurlijk puur toeval en beetje pech. Maar alles overnieuw doen is niet echt een optie en de vragen zijn misschien minder relevant nu, maar nog steeds nuttig voor ons om te analyseren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 23:41
Verwijderd
Ingevuld
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 09:53
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Wat heeft je mening over de WW en BTW te maken met de invloed van je reliogiositeit op je mening over ontwikkelingssamenwerking? Ik kan er niet eens een zin van maken.
Oud 23-04-2012, 09:54
De Veroorzaker
En verder: RECLAME, BAN!
Oud 23-04-2012, 11:10
fkuipers
fkuipers is offline
De WW en Btw zijn een tweede onderzoekje dat er in zit, de survey is een samenwerking tussen mij en een medestudent. En reclame zie ik niet echt? Tenzij je Uni Leiden of Qualtrics bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 11:31
De Veroorzaker
Reclame voor je enquete -_-
Oud 23-04-2012, 12:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En verder: RECLAME, BAN!
Enquetes mogen gewoon hoor

Ingevuld
Oud 23-04-2012, 12:38
De Veroorzaker
Citaat:
Dit forum is niet bedoeld voor huiswerkvragen en enquêtes die geen discussiewaarde hebben. Deze topics worden gesloten of doorgestuurd naar één van de huiswerkfora.
Even de discussiewaarde zoeken, brb!
Oud 23-04-2012, 14:50
fkuipers
fkuipers is offline
Heb je gelijk, alleen gaat het niet om reclame maar om geen discussiewaarde. Maar ik zal straks het resultaat posten, dan heeft het vast wel discussiewaarde.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 16:31
Verwijderd
Trek je maar niks aan van De Veroorzaker. Dergelijke enquetes zijn gewoon toegestaan. /anders snap ik niet waarom er altijd zulke enquetes overal staan ^^

Ik heb 'm ook al vanmiddag ingevuld. Ben benieuwd naar het resultaat.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 16:46
De Veroorzaker
Citaat:
Heb je gelijk, alleen gaat het niet om reclame maar om geen discussiewaarde. Maar ik zal straks het resultaat posten, dan heeft het vast wel discussiewaarde.
een regel omzeilen met een resultaat verkregen door het breken van dezelfde regel, 100 internet voor jou!
Citaat:
Trek je maar niks aan van De Veroorzaker. Dergelijke enquetes zijn gewoon toegestaan. /anders snap ik niet waarom er altijd zulke enquetes overal staan ^^

Ik heb 'm ook al vanmiddag ingevuld. Ben benieuwd naar het resultaat.
Nou jongeman er zijn nu eenmaal regels en die gelden voor iedereen want we zijn allemaal gelijk, behalve het Top-X team!
Citaat:
Scholieren.com heeft een samenwerkingsverband met Top-X, het jongerenpanel van EenVandaag. Topics die door medewerkers van Top-X geopend worden, vallen daardoor niet onder de reclameregels van dit forum.

Laatst gewijzigd op 23-04-2012 om 16:47. Reden: !!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:19
arPos
arPos is offline
het wordt echt tijd voor een enquête subforum, niet?

ik vind het privatiseren van de WW een slecht idee maar het verkorten ervan niet persé een slecht idee.
Ook mis ik soms de keuze: "niet mee eens en niet mee oneens" zoals bij de vraag of ontwikkelingssamenwerking voor nederland in de toekomst voordeel oplevert.

Verder vind ik dat "eens" en "helemaal eens" hetzelfde is net zoals "oneens" en "helemaal oneens", maak dan onderscheid door de keuze "gedeeltelijk eens" erin te doen.
Oud 23-04-2012, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ingevuld. Veel vragen zijn wel slecht geformuleerd, vaak had ik zoiets van: "ligt eraan", maar dat was dan geen optie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 21:22
Verwijderd
Dat had ik ook. Met ontwikkelingshulp bijvoorbeeld: Als je daar aan corrupte regeringen geeft, kom er natuurlijk geen bakkes van terecht. Als je het geld goed besteed, kan Nederland er haar voordeel mee doen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 18:07
fkuipers
fkuipers is offline
De survey gaat toch zo dicht, dus kan het nu wel vertellen. Er zitten expres een aantal vreemde vragen in, dit met als doel om te kijken of we de participanten kunnen sturen (leading questions). De mening vragen die in blokken van 4 komen over de Btw en WW zijn hiervoor bedoelt. Het survey programma deelt je at random één van de 2 opties toe (positief of negatief) en dan ga ik die straks met elkaar vergelijken. Lijkt er op dat het werkt! Per groep gaat telkens ongeveer 60% met de bedoelde richting mee.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 19:32
ashgirl
ashgirl is offline
nog ff ingevuld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten