![]() |
|
![]() |
Beste Allemaal,
Voor mijn opleiding politicologie moet ik een klein onderzoekje op poten zetten. Het gaat over ontwikkelingssamenwerking en de (eventuele) bezuinigingen. Om er niet voor te zorgen dat alleen medestudenten participeren ben ik hard op zoek naar niet-studenten die mij kunnen helpen. Het zijn niet veel vragen en je bent er in 4-6 minuten doorheen, maar je helpt mij enorm!! https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...Q95xdynEuLvyUA Groetjes en bedankt! PS: Ik hoop dat dit niet heel ongepast is, anders excuses. Laatst gewijzigd op 22-04-2012 om 22:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
het wordt echt tijd voor een enquête subforum, niet?
ik vind het privatiseren van de WW een slecht idee maar het verkorten ervan niet persé een slecht idee. Ook mis ik soms de keuze: "niet mee eens en niet mee oneens" zoals bij de vraag of ontwikkelingssamenwerking voor nederland in de toekomst voordeel oplevert. Verder vind ik dat "eens" en "helemaal eens" hetzelfde is net zoals "oneens" en "helemaal oneens", maak dan onderscheid door de keuze "gedeeltelijk eens" erin te doen.
|
![]() |
De survey gaat toch zo dicht, dus kan het nu wel vertellen. Er zitten expres een aantal vreemde vragen in, dit met als doel om te kijken of we de participanten kunnen sturen (leading questions). De mening vragen die in blokken van 4 komen over de Btw en WW zijn hiervoor bedoelt. Het survey programma deelt je at random één van de 2 opties toe (positief of negatief) en dan ga ik die straks met elkaar vergelijken. Lijkt er op dat het werkt! Per groep gaat telkens ongeveer 60% met de bedoelde richting mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Formatie 2012 Martiño | 80 | 06-11-2012 09:33 | |
Man gooit schoen naar Breivik De Veroorzaker | 80 | 19-05-2012 13:42 | |
De effecten van belasting en migratie-politiek Verwijderd | 115 | 21-05-2009 10:29 | |
Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II niceman1984 | 193 | 11-08-2003 18:54 | |
CDA: preventieve controles in auto en trein Atje85 | 29 | 10-01-2003 21:13 |