![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
In mijn ogen zijn er twee verschillende soorten seks:
1. De seks om de lust. Ik heb zelf vaak genoeg seks gehad terwijl er verder niet echt iets van gevoel bij kwam kijken. Dit was overigens vaak met een jongen, gewoon seks en van liefde geen sprake. Jongens willen naar mijn ervaring vaker gewoon om de lust seks dan meisjes. 2. De seks met liefde. Als je iemand leuk vind en daar seks mee hebt is het veel beter en geeft het een heel ander gevoel. Als er liefde bij komt kijken dan gaat de ‘seks’ ineens over veel meer, dus ook zoenen en strelen en weet ik veel wat nog meer. De emotie is dan ook belangrijker dan het ‘klaarkomen’ voor mij. Dit is naar mijn ervaring, ik zeg dus niet dat het altijd zo is. Je weet het pas zodra je seks hebt gehad met iemand die je echt leuk vind. Zit je niet in een relatie, dan zo veel mogelijk, scharrels zijn prima naar mijn mening.. Seks is nou eenmaal heerlijk ![]() |
![]() |
|
Ik ben gek op seks. Heb vaak onenight-stands gehad en er vaak van genoten. Soms met iemand die ik later leuk vindt. En dan was die gast alleen uit op seks, dat kan pijnlijk zijn. Jongens hebben er inderdaad minder moeite mee om het totaal los te zien van emotie.
Maar het is heerlijk om single te zijn, ik ben nog jong en doe wat ik wil met wie ik het wil, voordat ik te oud ben en niemand meer kan krijgen, laat staan kinderen heb.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
verliefd / seks met familie Johan91 | 22 | 17-10-2015 12:54 | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Seks, relaties en anticonceptie Daantje_0705 | 40 | 24-07-2008 05:23 | |
Seksualiteit |