Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2012, 00:41
julian234
julian234 is offline
mijn 'vriendje in me onderbroek' is als ie stijf wordt heel erg scheef/krom echt een kwart rondje bijna weet iemand wat ik hieraan kan doen?

ook heb ik een probleem met rukken, hoe lang ik dit ook doe er gebeurt gewoon nix en het begint nogal te vervelen.

Serieuze antwoorden graag, tis al vervelend genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 11:37
Verwijderd
Dat ie scheef is maakt niet uit. hoe oud ben je? het kan er aan liggen dat je nog geen sperma kan krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 12:41
Verwijderd
Misschien moet je je ontspannen. Als je de hele tijd denkt: 'er moet wat gebeuren, er moet wat gebeuren' dan gebeurt er juist niks.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 14:14
Verwijderd
hoe oud ben je?
en tja die mijne staat ook 'scheef' kan ik er wat aan doen.
is menselijk !
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 16:34
DAH
DAH is offline
Ben je misschien ook besneden?
Oud 13-04-2012, 19:30
julian234
julian234 is offline
Ben 15 en niet besneden en het is dat ie niet omhoog scheef is maar scherf naar links toe buigend
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 20:20
Verwijderd
Nouja ik hoorde dat dat over die scheve penis gewoon normaal is, misschien ruk je 'verkeerd' ga je niet lang genoeg door zegmaar. want rond 15 jaar moet er toch echt iets komen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:41
arPos
arPos is offline
Je wisselt toch wel tussen links en rechts in je onderbroek...
Oud 16-04-2012, 20:42
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
mijn 'vriendje in me onderbroek' is als ie stijf wordt heel erg scheef/krom echt een kwart rondje bijna weet iemand wat ik hieraan kan doen?

ook heb ik een probleem met rukken, hoe lang ik dit ook doe er gebeurt gewoon nix en het begint nogal te vervelen.

Serieuze antwoorden graag, tis al vervelend genoeg
dat die schuin is kan je niks meer aan doen en de beste manier om klaar tekomen is om hem niet in het midde te pakken maar bij de dop dop is het boovenste van je lul als je het niet wist en ik ben ook 15
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
dat die schuin is kan je niks meer aan doen en de beste manier om klaar tekomen is om hem niet in het midde te pakken maar bij de dop dop is het boovenste van je lul als je het niet wist en ik ben ook 15
De dop?? "Vroegah" heette dat de eikel... is dat ondertussen veranderd misschien??
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 21:04
arPos
arPos is offline
blauwe dop
Oud 19-04-2012, 00:13
Verwijderd
Citaat:
blauwe dop
blauwe dop?? Het is geen pen toch ofzo? En als jouw eikel blauw is... go see the doctor...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:21
arPos
arPos is offline
nee dat is geen pen, dat is als je een dop-tik krijgt.

ik ken de uitdrukking "dop" als synoniem voor eikel ook pas sinds ik met groningers en friezen werk dus misschien is het iets noordelijks.
Oud 20-04-2012, 01:19
Verwijderd
Een "dop-tik"??? Ik snap er steeds minder van geloof ik... Een tik op je eikel misschien? Au!!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 15:27
xrampage
xrampage is offline
miss wat sneller of meer druk zetten ofzo hielp bij mij ook
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 21:02
arPos
arPos is offline
Citaat:
Een "dop-tik"??? Ik snap er steeds minder van geloof ik... Een tik op je eikel misschien? Au!!
volgens mij snap je het prima
Oud 27-04-2012, 23:23
Verwijderd
Citaat:
volgens mij snap je het prima
Wie gaat je nou een tik op je eikel geven... das toch niet lief..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 14:47
bloodyb
bloodyb is offline
Ook nog nooit natte droom gehad?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ook nog nooit natte droom gehad?
Wat hebben die hier mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 17:55
DennisGay
DennisGay is offline
ik kreeg al sperma toen ik elf was, en weet al dik 4 jaar dat ik gay ben, maar weet niet hoe ervoor uit te komen.....

Ben trouwens 14 jaar, en als het kan, ruk ik 1 keer per dag
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 18:16
mytholon
mytholon is offline
Citaat:
ik kreeg al sperma toen ik elf was, en weet al dik 4 jaar dat ik gay ben, maar weet niet hoe ervoor uit te komen.....

Ben trouwens 14 jaar, en als het kan, ruk ik 1 keer per dag
Wat heeft homo zijn met aftrekken te maken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 18:19
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Sommige jongens hebben inderdaad een kromme penis, dat kan voorkomen. Het wordt zelfs gezien als 'ziekte', maar grote kans dat je er helemaal geen last van hebt.
Citaat:
Wat hebben die hier mee te maken?
Dan kom je dus te weten of hij lichamelijk wel in staat is om klaar te komen. Als hij een natte droom heeft gehad weet je dat het waarschijnlijk aan zijn manier van masturberen ligt en niet aan iets anders.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 18:20
DennisGay
DennisGay is offline
myth, een keer erop reageren is goed hoor, maarja
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 07:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
myth, een keer erop reageren is goed hoor, maarja
Dan moet je ophouden met overal je homoseksualiteit bij betrekken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dan kom je dus te weten of hij lichamelijk wel in staat is om klaar te komen. Als hij een natte droom heeft gehad weet je dat het waarschijnlijk aan zijn manier van masturberen ligt en niet aan iets anders.
Ah, natuurlijk Daar heb ik niet eens aan gedacht
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:22
xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Sommige jongens hebben inderdaad een kromme penis, dat kan voorkomen. Het wordt zelfs gezien als 'ziekte', maar grote kans dat je er helemaal geen last van hebt.Dan kom je dus te weten of hij lichamelijk wel in staat is om klaar te komen. Als hij een natte droom heeft gehad weet je dat het waarschijnlijk aan zijn manier van masturberen ligt en niet aan iets anders.
maar niet iedereen krijgt een natte droom of merkt dat ie een natte droom heeft gehad (ik)
dus daar hoeft het ook niet aan te liggen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
maar niet iedereen krijgt een natte droom of merkt dat ie een natte droom heeft gehad (ik)
True, maar als-ie wél natte dromen heeft gehad weet-ie tenminste dat het aan techniek ligt Als hij ze niet heeft gehad weet je inderdaad nog geen reet. Het ontgaat me trouwens hoe je een ongemerkte natte droom kunt ervaren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:28
xrampage
xrampage is offline
Citaat:
True, maar als-ie wél natte dromen heeft gehad weet-ie tenminste dat het aan techniek ligt Als hij ze niet heeft gehad weet je inderdaad nog geen reet. Het ontgaat me trouwens hoe je een ongemerkte natte droom kunt ervaren.
ja das idd best knap je bedoelt dat je het niet merkt maar het wel weet?
miss een witte vlek in je onderbroek.
maar idd was niet echt logisch wat k zei.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 20:29
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Dat klopt. Vandaar ook dat wanneer je het wél merkt, je weet waar het aan ligt, zoals Quintiano al zei.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten