Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2012, 18:13
Fashionnnn
Fashionnnn is offline
Hoi iedereen,

Ik heb voor school 100 ingevulde enquêtes nodig. Zouden jullie willen helpen? Er zijn prijzen te winnen! Namelijk een Douglas en Fashion kadobon. Ik zou jullie willen vragen om na het invullen van de enquête een berichtje achter te laten, zodat ik de prijzen kan weggeven. Na 100 enquêtes (nog 40 te gaan) zal ik de prijzen verloten.
Link van de enquête: https://vueconomics.qualtrics.com/SE...INiNX1qDns3jSc

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2012, 18:25
Em.
Em. is offline
Je enquête herinnert me eraan dat het fijn zou zijn als ik straks eindelijk 'vwo' mag invullen als hoogste afgeronde opleiding ipv 'basisschool'. Ik voel me altijd zo dom dan.

En ingevuld! Overigens bij dingen die vragen of je ook dingen van de website zou kopen heb ik negatief gereageerd, maar dat komt niet door de website, maar door de prijzen en dat ik zoveel geld niet over heb voor kleding. Daarom zou ik ook niet zo snel terugkomen, en dat ligt opnieuw niet aan de website op zich. Dat element ('heeft het niet bezoeken van de website met de website of met andere elementen te maken') miste ik een beetje in je enquête. Of nou ja, ik zou het zelf wel willen weten als ik de enquête afnam.
Oud 19-05-2012, 18:56
Fashionnnn
Fashionnnn is offline
Citaat:
Je enquête herinnert me eraan dat het fijn zou zijn als ik straks eindelijk 'vwo' mag invullen als hoogste afgeronde opleiding ipv 'basisschool'. Ik voel me altijd zo dom dan.

En ingevuld! Overigens bij dingen die vragen of je ook dingen van de website zou kopen heb ik negatief gereageerd, maar dat komt niet door de website, maar door de prijzen en dat ik zoveel geld niet over heb voor kleding. Daarom zou ik ook niet zo snel terugkomen, en dat ligt opnieuw niet aan de website op zich. Dat element ('heeft het niet bezoeken van de website met de website of met andere elementen te maken') miste ik een beetje in je enquête. Of nou ja, ik zou het zelf wel willen weten als ik de enquête afnam.
Hoi Em. ,,

Bedankt voor het invullen! Je maakt kans op een van de prijzen..

Fijne dag nog!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 15:03
tuttebel
tuttebel is offline
Ingevuld! Hetzelfde als Em eigenlijk, ik heb gezegd dat ik niet zal terugkomen op de website, maar dat ligt ook aan de kleding die verkocht wordt en niet aan het design van de website. Dit komt niet terug in de enquete.
Oud 20-05-2012, 17:36
Fashionnnn
Fashionnnn is offline
Citaat:
Ingevuld! Hetzelfde als Em eigenlijk, ik heb gezegd dat ik niet zal terugkomen op de website, maar dat ligt ook aan de kleding die verkocht wordt en niet aan het design van de website. Dit komt niet terug in de enquete.
Hoi tuttebel,

Bedankt voor het invullen. Jij maakt ook kans op een van de prijzen!

Nogmaals bedankt en een fijne dag verder..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 11:37
Daantjer
Daantjer is offline
ingevuld
Oud 21-05-2012, 14:05
Fashionnnn
Fashionnnn is offline
Citaat:
ingevuld
Hoi Daantjer,

Bedankt voor het invullen!! Ik zet je op de lijst voor de prijzen..

Fijne dag!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 14:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Inderdaad, ik zou er waarschijnlijk niet terugkomen vanwege de prijzen en de kleding die verkocht had, terwijl ik de website een heel prima design vind hebben. En er waren vragen waarbij ik het idee had dat er meerdere dingen tegelijk werden gevraagd (Zoals dat de informatie die de website aanbiedt, aansluit bij mijn interesses en dat deze volledig en up to date is. Hij kan toch ook wel aansluiten, maar niet volledig of up to date zijn, of niet aansluiten en wel up to date zijn?)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 20:48
Daantjer
Daantjer is offline
Ik vond sommige vragen wel logisch te beantwoorden, als jongen is het wel min of meer logisch dat ik er niet terug kom, de link was per slot van rekening naar het webshopgedeelte voor vrouwen. Het design vond ik echter wel mooi.
Oud 24-05-2012, 17:44
Fashionnnn
Fashionnnn is offline
Citaat:
Inderdaad, ik zou er waarschijnlijk niet terugkomen vanwege de prijzen en de kleding die verkocht had, terwijl ik de website een heel prima design vind hebben. En er waren vragen waarbij ik het idee had dat er meerdere dingen tegelijk werden gevraagd (Zoals dat de informatie die de website aanbiedt, aansluit bij mijn interesses en dat deze volledig en up to date is. Hij kan toch ook wel aansluiten, maar niet volledig of up to date zijn, of niet aansluiten en wel up to date zijn?)
Beste fizzle-fluffy,

Bedankt voor het invullen!

Fijne dag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten