Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2012, 18:31
Verwijderd

Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 60
Quintiano 47
Miekje* 41
Little Phoebe 38
Noedelhap 37
Chicka Little 27
fizzle-fluffy 25
Etmakas 23
Martińo 20
Turk February 19
Sarah 17
Paranoide 15
Zeppelin 15
Apate 14
Carn 13
Uomi 12
Klaverhap 11
Luwte 10
Snebbeltje 9
Stefenootje 9
Commendatore 5
Lorelei 5
Cherry Springs 5
Sigmund 4
Absinthe 3
Strobe! 3
Schrödinger 3
Pierrot 2
Qimm 2
Katertje 1
Ingegerd 1
Panopticon 1
Norwood Ranger 1
Quinty. 1
Trimm Trabb 1
Lusi 1
Advertentie
Oud 13-06-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat?
Het is een zoete Thaise kleefrijst, en is bedoeld als dessert. Het is echt heel lekker, en heel slecht voor de lijn, want het is dus pandanrijst, met een saus van kokosmelk, suiker, pandanbladeren en nog wat andere shit

Citaat:
En pandanrijst is toch helemaal niet zo duur?
Duurder dan andere rijst en als je al duur avondeten hebt hoef ik het niet nog duurder te maken, want dan krijg je commentaar van de rest van de mensen dat je zo veel geld ervoor uitgeeft. Wij eten met z'n allen he dus dan moet je wel een beetje een normale prijs per persoon hebben
Oud 13-06-2012, 18:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 60
Oeps
Oud 13-06-2012, 18:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Uomi: Ik heb alleen in de pauze met mijn collega's gepraat, eentje rookt niet, dus die heb ik maar heel even gesproken en het andere meisje is wel leuk en de vrouw met wie ik op de afdeling stond is een topmens, enorm geduldig en zo een van "ga dat maar doen en als er een probleem is, hoor ik het vanzelf"
Oud 13-06-2012, 18:37
Verwijderd
Chick Rock; hoe lang doe jij met zo'n pak, dan? Het is toch 'n kilo ofzo?
Oud 13-06-2012, 18:38
Verwijderd
Ik heb een beetje een bananenfobie (nouja, fobie, ik ben er niet echt bang voor, maar wordt er vooral onpasselijk van), maar vandaag heb ik op mijn werk zowaar bananen uit de doos gepakt en verkocht. En daar ben ik best wel trots op.
Oud 13-06-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Uomi: Ik heb alleen in de pauze met mijn collega's gepraat, eentje rookt niet, dus die heb ik maar heel even gesproken en het andere meisje is wel leuk en de vrouw met wie ik op de afdeling stond is een topmens, enorm geduldig en zo een van "ga dat maar doen en als er een probleem is, hoor ik het vanzelf"
Dat klinkt al wel heel goed
Oud 13-06-2012, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock; hoe lang doe jij met zo'n pak, dan? Het is toch 'n kilo ofzo?
Pff geen idee. Ik heb inderdaad altijd zo'n voordeelverpakking van de ah en dat zou best eens een kilo kunnen zijn. Volgens mij kan ik daar wel 10 keer van eten. Ofzo.
Oud 13-06-2012, 18:42
Verwijderd
Basisschooljochies zingen "ALLE DUITSERS ZIJN HOOOOMOOOO" terwijl ze aan het schommelen zijn in een speeltuintje hier.
Oud 13-06-2012, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ronaldo kreeg geel en ik riep: LEKKER VOOR JE, VIEZE GLADJAKKER!

Sigmund: Op het deuntje van de White Stripes? Die hoorde ik net pas voor het eerst
Oud 13-06-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ronaldo kreeg geel en ik riep: LEKKER VOOR JE, VIEZE GLADJAKKER!

Sigmund: Op het deuntje van de White Stripes? Die hoorde ik net pas voor het eerst
Ja, die. Daar de helft van mijn school uit VMBO bestaat kende ik 'm al een paar jaar.

En Ronaldo is de Portugese van Persie.
Oud 13-06-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Eh?
Oud 13-06-2012, 19:01
Pierrot
Pierrot is offline
Raakt geen pepernoot.
Oud 13-06-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een beetje een bananenfobie (nouja, fobie, ik ben er niet echt bang voor, maar wordt er vooral onpasselijk van), maar vandaag heb ik op mijn werk zowaar bananen uit de doos gepakt en verkocht. En daar ben ik best wel trots op.
Wat vind je zo naar aan bananen?
Pierrot
Pierrot is offline
Maar, even serieus: heeft iedereen z'n nazigrappen al klaar?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, die. Daar de helft van mijn school uit VMBO bestaat kende ik 'm al een paar jaar.

Ik ben vmbo en ik kende het niet, dus dat zegt niks

Ik vind Ronaldo tergender dan Van Persie hoor.
Oud 13-06-2012, 19:06
Pierrot
Pierrot is offline
Oud 13-06-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je zo naar aan bananen?
Sowieso de geur en de structuur. Als ik iemand in een banaan zie happen of een banaan zie prakken, dan krijg ik daar enigszins een misselijk gevoel van. Ook de gladde, gele schil vind ik niet zo fijn, maar ik kan er wel naar kijken en nu dus ook wel vastpakken, al doe ik het liever niet.
Oud 13-06-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Pff geen idee. Ik heb inderdaad altijd zo'n voordeelverpakking van de ah en dat zou best eens een kilo kunnen zijn. Volgens mij kan ik daar wel 10 keer van eten. Ofzo.
Wij eten met 4 mensen ongeveer 600 gram ofzo hangt er vanaf hoeveel gasten er mee eten en welke meiden er mee eten. We hebben 2 roeisters die extreem veel eten, ik eet ook gewoon heel normaal en niet heel weinig zoals sommige meisjes

Maar sowieso, we maken altijd hele pakken, als we al die restjes bewaren valt het om en dat is zonde. Als je een heel pak maakt dan bewaren mensen het nog wel.
Oud 13-06-2012, 19:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die kende ik al
Oud 13-06-2012, 19:15
Pierrot
Pierrot is offline
Ik moest een beetje gniffelen om de 'twee lekkere wijven'.
Oud 13-06-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Raakt geen pepernoot.
Keep at it
Oud 13-06-2012, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Intense blik had Robben net
Oud 13-06-2012, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou vooruit, ik ga het wel kijken. Maar als het stom is schakel ik over naar Zorro.
Oud 13-06-2012, 19:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Woooooeeeeehhh!
Oud 13-06-2012, 19:46
Verwijderd
Phoebe, waarom ben je eigenlijk zo Duitslandig?
Oud 13-06-2012, 20:12
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Keep at it
Hmm?
Oud 13-06-2012, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, wat een pijnlijke acties zeg.
Oud 13-06-2012, 20:24
Pierrot
Pierrot is offline
Komt nog goed, joh.
Oud 13-06-2012, 20:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Duitsers verdedigen wel." Au.
Oud 13-06-2012, 20:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Komt nog goed, joh.
Optimist.
Oud 13-06-2012, 20:29
Pierrot
Pierrot is offline
. Ik ben met opzet deze wedstrijd in mijn eentje aan het kijken. Ik vermoedde al dat het niet best zou worden. Dan ga ik de grafstemming in de stad liever uit de weg.
Oud 13-06-2012, 20:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Komt wel goed schatje *roosvicee inschenkt*
Oud 13-06-2012, 20:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
De reacties op facebook zijn echt om je bescheuren
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was net in de supermarkt. Daar waren nog 3 andere vrouwen. Verder niemand
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 13-06-2012, 20:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
De marchingband hier in de buurt probeert de sfeer erin te houden
Oud 13-06-2012, 20:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een heerlijke wedstrijd <3

Citaat:
Phoebe, waarom ben je eigenlijk zo Duitslandig?
Omdat Duitsland wel kan voetballen. En ik vind Duitsland gewoon awesome en Duitsers en Duits.
Oud 13-06-2012, 20:35
Verwijderd
Hahaha, Van Marwijk. Wat een troosteloze faalhaas. Ik hoop dat iemand 'm gaat vragen na de wedstrijd of-ie nu z'n zin heeft met z'n keer op keer falende systeem
Oud 13-06-2012, 20:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is na het eerste doelpunt maar weer Rumble gaan spelen en die zit telkens verbitterd te roepen dat ze (Nederland) lekker afgemaakt moeten worden
Oud 13-06-2012, 20:38
Verwijderd
aw ik ga hiervoor geen punten in de poule krijgen
Oud 13-06-2012, 20:39
Verwijderd
Ik vind het maar een saaie wedstrijd. En voor de rest heb ik er niet genoeg verstand van om er iets over te kunnen zeggen.

Citaat:
Omdat Duitsland wel kan voetballen. En ik vind Duitsland gewoon awesome en Duitsers en Duits.
Maar waarom is Duitsland awesome? Ik bedoel, hoe kom je erbij? (Oké, volgens mij klinkt dit anders dan ik het bedoel.)
Oud 13-06-2012, 20:40
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
omdat duitsland wel kan voetballen. En ik vind duitsland gewoon awesome en duitsers en duits.
hitlerhitlerhitlerhitlerhitlerhitlerhitler.
Oud 13-06-2012, 20:41
Pierrot
Pierrot is offline
Ja, oké, dat was een Oostenrijker. Nou én.
Oud 13-06-2012, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 13-06-2012, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het maar een saaie wedstrijd. En voor de rest heb ik er niet genoeg verstand van om er iets over te kunnen zeggen.

Maar waarom is Duitsland awesome? Ik bedoel, hoe kom je erbij? (Oké, volgens mij klinkt dit anders dan ik het bedoel.)
Sinds ik met school naar de kerstmarkt in Keulen ben geweest, ik ga nu elk jaar met mijn beste vriend (al dan niet naar Keulen). Sinds ik Nederlandse les aan een Duitse vrouw heb gegeven en zij mij Duitse les gaf. Sinds ik Tokio Hotel wilde verstaan. Sinds ik een week alleen in Keulen ben geweest. Ik wil ook in de Kölner Dom trouwen ik vind Duitsland gewoon een topland, de mensen zijn bijna allemaal super aardig gewoon!
Oud 13-06-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Duits vind ik een fraaie taal, de Duitsers die ik ken vind ik awesome, 'ze' hebben een toffe underground muziekscene en qua voetbal is het gewoon ook een topland. Ik vind Duitsland dus ook awesome
Oud 13-06-2012, 20:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zelfs mijn vader moest hier smakelijk om lachen
Oud 13-06-2012, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zelfs mijn vader moest hier smakelijk om lachen
Echt he, die vent ziet eruit of hij zich stierlijk verveelt en al kauwgom-kauwend zin heeft in pubertje-pesten
Oud 13-06-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Sinds ik met school naar de kerstmarkt in Keulen ben geweest, ik ga nu elk jaar met mijn beste vriend (al dan niet naar Keulen). Sinds ik Nederlandse les aan een Duitse vrouw heb gegeven en zij mij Duitse les gaf. Sinds ik Tokio Hotel wilde verstaan. Sinds ik een week alleen in Keulen ben geweest. Ik wil ook in de Kölner Dom trouwen ik vind Duitsland gewoon een topland, de mensen zijn bijna allemaal super aardig gewoon!
Oké, dat verklaart
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten