Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2012, 16:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik las trouwens een perfecte samenvatting van de wedstrijd Denemarken - Nederland: Legoland vs Egoland.
Advertentie
Oud 13-06-2012, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
He shit, soort-van-tante vraagt of ik haar volgende week een rondleidinkje kan geven door het museum, maar ik heb het volgende week veel te druk en laatst heb ik zoiets ook al moeten afzeggen omdat ik meniet goed voelde. Stom zeg, vind het juist zo leuk om te doen.
Oud 13-06-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
huhuhuhuhu (repost )

[afbeelding]
Oud 13-06-2012, 16:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ken het ook alleen maar van de PC, dat was ruim voor 1998 als ik me niet vergis. Tragisch; ik overweeg nu serieus een PS3 aan te schaffen puur voor Twisted Metal
Er komt ook nog een Carmageddon-remake aan geloof ik

Laat niet weg dat er ook nog zeer waarschijnlijk een nieuwe PS3-slim komt, sowieso dan een prima aankoop, bluray-speler + genoeg must-have games die dan voor een habbekrats te krijgen zijn .
Oud 13-06-2012, 16:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb trouwens mijn oma eens even heel duidelijk gezegd dat ze normaal moet doen over het eten en als ze mozzarella niet lekker vindt dan hoeft dat echt niet per se in de salade van mij maar dat ze ook gewoon kan zeggen dat ze het niet zo lekker vindt in plaats van een gezicht te trekken alsof ze met haar neus boven een open riool hangt en heel hard 'YEGH' te roepen. Ze schrok er een beetje van en daarna was ze heel lief en wilde ze toch ook wel een hapje kaas proberen zelfs.
Oud 13-06-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Er komt ook nog een Carmageddon-remake aan geloof ik

Laat niet weg dat er ook nog zeer waarschijnlijk een nieuwe PS3-slim komt, sowieso dan een prima aankoop, bluray-speler + genoeg must-have games die dan voor een habbekrats te krijgen zijn .
Meh, mijn Sony-haat versus Twisted Metal-liefde. Wat een epische strijd vindt er plaats in mijn hoofd. Het eindresultaat is nog onzeker.
Oud 13-06-2012, 16:42
Carn
Carn is offline
zeg, ben je nou een liefhebber van goede games of een whino
Oud 13-06-2012, 16:57
Verwijderd
Opta Sports ‏@OptaJoe
11 - Denmark have scored at least once in each of their last 11 competitive internationals, a run that stretches back to 2010. Threat.

Opta Sports ‏@OptaJoe
1 - Before 2012, Portugal had only ever lost one opening game at the Euro Finals. On that occasion, they made the final (2004). Omen.

Oud 13-06-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
zeg, ben je nou een liefhebber van goede games of een whino
Ik ben gewoon complex
Oud 13-06-2012, 17:14
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo people . Ik had een drukke en vreemde en naar eindigende stagedag, maar toen ik thuis kwam, was mijn schoonmamma net haar masagespullies aan het pakken en kreeg ik een hand/armmassage <3. En nu is mijn dag weer goed!
Oud 13-06-2012, 17:17
Verwijderd
Hai.

Citaat:
Wij aten vroeger wel rijstsalade, maar ik ben vergeten wat er in gaat . Witte rijst, perzik, paprika, lente-ui, salami, cashewnoten. Wat is er nog meer lekker in?
Misschien geraspte worteltjes?
Oud 13-06-2012, 17:19
Verwijderd
we hebben pannekoeken
Oud 13-06-2012, 17:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet nu chocola . Want ik krijg pas om half 8 avondeten. Maar dat is wel verse pizza <3.
Oud 13-06-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Hai.

Misschien geraspte worteltjes?
Oei, goede voor de volgende keer! Ik heb nu ananas erbij gedaan, want ananas <3.
Oud 13-06-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Wij aten vroeger wel rijstsalade, maar ik ben vergeten wat er in gaat . Witte rijst, perzik, paprika, lente-ui, salami, cashewnoten. Wat is er nog meer lekker in?
je kunt ook meergranenrijst gebruiken, dat doe ik altijd in rijstsalades, dan wordt het minder snel melerig. En sinaasappel, eventueel in plaats van de perzik.
Oud 13-06-2012, 17:23
Verwijderd
Ik heb nooit melerige rijstsalades dus ik gebruik altijd lekker witte rijst <3. Komt misschien omdat het koud is

En sinaasappel is ook een goede!
Oud 13-06-2012, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Wortels.

Citaat:
Oh ik las trouwens een perfecte samenvatting van de wedstrijd Denemarken - Nederland: Legoland vs Egoland.

Citaat:
Ik heb trouwens mijn oma eens even heel duidelijk gezegd dat ze normaal moet doen over het eten en als ze mozzarella niet lekker vindt dan hoeft dat echt niet per se in de salade van mij maar dat ze ook gewoon kan zeggen dat ze het niet zo lekker vindt in plaats van een gezicht te trekken alsof ze met haar neus boven een open riool hangt en heel hard 'YEGH' te roepen. Ze schrok er een beetje van en daarna was ze heel lief en wilde ze toch ook wel een hapje kaas proberen zelfs.
Yow fizzle, niet over dit maar over dat ze drie nachten blijft - wat maakt het uit als je oma er is? Als jij verplichtingen hebt kan je daar toch gewoon heen terwijl je haar in een museum ergens achterlaat, ofzo. Of je haalt ergens een oude buurvrouw met duizend passende vriendinnen vandaan om voor haar kompanië te zorgen. Of je sleept oma gewoon mee. En 's avonds slaapt ze bij jou en kunnen jullie bijpraten enzo.
Oud 13-06-2012, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Apate, pandanrijst is ook echt superlekker om salade van te maken .
Oud 13-06-2012, 17:27
Verwijderd
ik hoop zo zo zo erg op een voldoende met wiskunde. ik ben een beetje bang voor de uitslag.
Oud 13-06-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Apate, pandanrijst is ook echt superlekker om salade van te maken .
Ik vind pandanrijst eigenlijk te duur om daar simpele salade van te maken .

Maar ik maak er wel zoete ketan-rijst van en dat is zo goddelijk lekker <3
Oud 13-06-2012, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik maak er wel zoete ketan-rijst van en dat is zo goddelijk lekker <3
Wat is dat?
Oud 13-06-2012, 17:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wortels.

Yow fizzle, niet over dit maar over dat ze drie nachten blijft - wat maakt het uit als je oma er is? Als jij verplichtingen hebt kan je daar toch gewoon heen terwijl je haar in een museum ergens achterlaat, ofzo. Of je haalt ergens een oude buurvrouw met duizend passende vriendinnen vandaan om voor haar kompanië te zorgen. Of je sleept oma gewoon mee. En 's avonds slaapt ze bij jou en kunnen jullie bijpraten enzo.
Maar ik moet morgenochtend vroeg weg. En vanavond kook ik met huisgenoten en daarna hebben we huisvergadering en het is ook raar om dan wel thuis te eten en haar niet mee te laten eten of om haar bij de vergadering te laten zitten.
Natuurlijk mag ze af en toen komen logeren en ook wel eens meer dan een nachtje maar ik wil dat van tevoren weten. Bovendien is ze absoluut geen makkelijk persoon.
Oud 13-06-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Maar ik moet morgenochtend vroeg weg. En vanavond kook ik met huisgenoten en daarna hebben we huisvergadering en het is ook raar om dan wel thuis te eten en haar niet mee te laten eten of om haar bij de vergadering te laten zitten.
Natuurlijk mag ze af en toen komen logeren en ook wel eens meer dan een nachtje maar ik wil dat van tevoren weten. Bovendien is ze absoluut geen makkelijk persoon.
Dan zul je nieuwe vrienden voor haar moeten vinden.
Oud 13-06-2012, 17:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou ook gek worden als ik drie nachten familie op bezoek heb, ik voel me dan de hele tijd verplicht om ze vermaakt te houden en daar heb ik ook niet altijd zin in.

Mijn huisgenootje had laatst pandan-rijst, ik had het geloof ik nog nooit op maar tsjonge wat is dat lekker. <3
Oud 13-06-2012, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha, mijn vriendje zit allemaal gemene sneren te maken over de wedstrijd van vanavond
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'Ja, leider kann man nicht immer das kriegen, worauf man gehofft haette. Zum beispiel kann man nicht bei jeder EM-Finale mitmachen.'
bitch
Verwijderd
Fizzy, ben je op msn?
Oud 13-06-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn vriendje zit allemaal gemene sneren te maken over de wedstrijd van vanavond
En terecht
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja
Verwijderd
Ik heb ook mog nooit pandanrijst gegeten, geloof ik. Hoe smaakt pandan eigenlijk?
Oud 13-06-2012, 17:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en ja ik ben op MSN.
Oud 13-06-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook gek worden als ik drie nachten familie op bezoek heb, ik voel me dan de hele tijd verplicht om ze vermaakt te houden en daar heb ik ook niet altijd zin in.

Mijn huisgenootje had laatst pandan-rijst, ik had het geloof ik nog nooit op maar tsjonge wat is dat lekker. <3
Pandanrijst is dan ook awesome Ruikt ook superlekker in huis!
Oud 13-06-2012, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan zul je nieuwe vrienden voor haar moeten vinden.
Of zijj voor zichzelf

Citaat:
Ja precies, je bent er niet toe verplicht maar zo voelt het wel.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik koop nooit iets anders dan pandanrijst, de rest is droog enzo.
Verwijderd
Voor mij voelt dat helemaal niet zo. Mijn familie kan zichzelf echt prima vermaken.
Oud 13-06-2012, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn oma kan zich absoluut niet zelf vermaken, die is 90% van de tijd erg ongelukkig.
Oud 13-06-2012, 17:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Pandanrijst is dan ook awesome Ruikt ook superlekker in huis!
Stiekem ging het ook zo van, ze had gekookt en het rook superlekker en toen zag ik dat er nog een klein restje rijst in de pan zat. Omnomnom.

Vanavond eet ik echter tomatencremesoep (uit blik) omdat ik dan geen harde stukjes hoef door te slikken.
Oud 13-06-2012, 17:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik koop nooit iets anders dan pandanrijst, de rest is droog enzo.
Ja, precies. Of ik koop gele rijst, of gooi een beetje saffraan door witte rijst <3.

En pandanrijst is toch helemaal niet zo duur?
Oud 13-06-2012, 17:57
Verwijderd
Huhu ik kon het daarstraks niet laten (wat een watje ben ik ook): ik heb voor 't zwangere zwerfsnoesje een portie natvoer gehaald
Oud 13-06-2012, 17:58
Martiño
Martiño is offline
Voor het wat?
Oud 13-06-2012, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, precies. Of ik koop gele rijst, of gooi een beetje saffraan door witte rijst <3.

En pandanrijst is toch helemaal niet zo duur?
Ach nee, kost niks en je doet er een eeuwigheid mee.
Oud 13-06-2012, 18:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo! Mijn eerste werkdag was hartstikke leuk
Oud 13-06-2012, 18:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat goed LP! Wat heb je allemaal gedaan?
Oud 13-06-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Voor het wat?
Het zwangere zwerfsnoesje! Dat katje waar ik eerder in WSZ een foto van gepost heb

En zelfs heb ik al een goede rationalisering bedacht; hoe handtammer dat beestje wordt, hoe makkelijker de dierenambulance poezensnoes kan 'helpen'
Oud 13-06-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ach nee, kost niks en je doet er een eeuwigheid mee.
Met zo'n pak rijst van AH huismerk doe ik hooguit drie keer
Oud 13-06-2012, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Met zo'n pak rijst van AH huismerk doe ik hooguit drie keer
Oh Dan eet ik iets minder denk ik.
Oud 13-06-2012, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er nog niet over uit of ik voetbal ga kijken.
Oud 13-06-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Oh Dan eet ik iets minder denk ik.
Hoeveel minder?
Citaat:
Ik ben er nog niet over uit of ik voetbal ga kijken.
Lekker kijken joh! Al is de wedstrijd niet om aan te zien dan is het altijd nog de leuke rivaliteit tussen Nederland en Duitsland
Oud 13-06-2012, 18:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat goed LP! Wat heb je allemaal gedaan?
Eerst schoenen terugzetten en eruit halen om het systeem een beetje te snappen, na de pauze mocht ik afprijzen en dat heb ik eigenlijk de hele dag gedaan, want dat is natuurlijk ook systeem en indelingen leren enzo. En tussendoor heb ik mensen geholpen, een paar keer afgerekend, geruild en bestellingen gemaakt
Oud 13-06-2012, 18:28
Verwijderd
Had je leuke collega's of ben je daar nog niet helemaal achter?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten