Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb trouwens mijn oma eens even heel duidelijk gezegd dat ze normaal moet doen over het eten en als ze mozzarella niet lekker vindt dan hoeft dat echt niet per se in de salade van mij maar dat ze ook gewoon kan zeggen dat ze het niet zo lekker vindt in plaats van een gezicht te trekken alsof ze met haar neus boven een open riool hangt en heel hard 'YEGH' te roepen. Ze schrok er een beetje van en daarna was ze heel lief en wilde ze toch ook wel een hapje kaas proberen zelfs.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opta Sports @OptaJoe
11 - Denmark have scored at least once in each of their last 11 competitive internationals, a run that stretches back to 2010. Threat. Opta Sports @OptaJoe 1 - Before 2012, Portugal had only ever lost one opening game at the Euro Finals. On that occasion, they made the final (2004). Omen. ![]() |
![]() |
|
Hallo people
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk mag ze af en toen komen logeren en ook wel eens meer dan een nachtje maar ik wil dat van tevoren weten. Bovendien is ze absoluut geen makkelijk persoon. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou ook gek worden als ik drie nachten familie op bezoek heb, ik voel me dan de hele tijd verplicht om ze vermaakt te houden en daar heb ik ook niet altijd zin in.
Mijn huisgenootje had laatst pandan-rijst, ik had het geloof ik nog nooit op maar tsjonge wat is dat lekker. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vanavond eet ik echter tomatencremesoep (uit blik) omdat ik dan geen harde stukjes hoef door te slikken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|