Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Het was toch zoiets van dat een t stemloos was en een d stemhebbend en dat er in principe verschil in uitspraak zit? Net zoals bij de v en de f en bij de s en de z. Niet dat iedereen ondertussen nog evenveel aan dat verschil doet, maar het was er ooit wel.
||
Citaat:
![]() Dus ja, tussen 'lonten' en 'honden' zit weldegelijk een verschil, maar tussen 'lont' en 'hond' niet. En dat 'hond' zachter klinkt dan 'kat' is omdat de 'n' klank erg stemhebbend is en een beetje doorklinkt in de 'd'. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik snap het niet xDiamondAim | 2 | 09-02-2017 06:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap jongens niet DMHT | 5 | 22-04-2016 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer... Sjoukie | 31 | 26-02-2004 13:09 | |
Liefde & Relatie |
ik snap het nie apart persoontje | 2 | 21-03-2002 16:48 |