Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2012, 02:52
Verwijderd

het klinkt misschien stom, maar ik lig er dus al de hele nacht wakker van. Het is alleen bij mn clitoris en verder nergens.. geen rare afscheiding of zo. ik ben heel zeker dat het geen soa is, maar ik wordt helemaal gestoord!! op internet staan bij alle dingen dat het candida is en dat het vanzelf weggaat, maar ik wil dat het het liefst NU weggaat want het jeukt als de nete en ik wil graag slapen.. iemand enig idee??? heeeeeeelp
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 07:12
Verwijderd
Als het geen soa kan zijn, is het inderdaad waarschijnlijk candida, een gistinfectie. Als je naar de huisarts gaat kan die je daarvoor een zalf of capsule voorschrijven. Meestal vinden huisartsen het niet nodig om daarvoor vaginaal onderzoek te doen; als je beschrijft waar je last van hebt, is dat vaak genoeg.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 07:29
moniqueB
moniqueB is offline
Citaat:

het klinkt misschien stom, maar ik lig er dus al de hele nacht wakker van. Het is alleen bij mn clitoris en verder nergens.. geen rare afscheiding of zo. ik ben heel zeker dat het geen soa is, maar ik wordt helemaal gestoord!! op internet staan bij alle dingen dat het candida is en dat het vanzelf weggaat, maar ik wil dat het het liefst NU weggaat want het jeukt als de nete en ik wil graag slapen.. iemand enig idee??? heeeeeeelp
he meid, bij de drogist verkopen ze tegenwoordig n middel dat precies goed is voor dit soort klachten.(infecties) het kost maar iets van 10 euro en je bent er zo weer vanaf.
dus je hoeft niet eens meer naar de dokter.het kan ook komen door strakke spijkerbroeken he?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 07:34
moniqueB
moniqueB is offline
ik wilde jullie allemaal er even op attenderen dat (ook al geloven jullie mij misschien niet allemaal) maar elke x als ik op blote voeten op koude tegels loop, ik de volgende ochtend een blaasontsteking gevoel krijg! vaak naar de wc, weinig plas en doet heel pijn! ik heb hier al zo lang last van.
morgen ga ik op vakantie en ga zo weer de huisarts maar es bellen.
bij de DA drogist verkopen ze n miidel daarvoor.(was laatst op tv) die neem ik voor de zekerheid maar mee.
verder slik ik dan meteen een cranberry pil en dan ben ik er dezelfde dag nog vanaf!
nu duurt het al 2 dagen.
dus: Niet op blote voeten op koude tegels lopen. scheelt echt.doe altijd slippers of slofjes aan. geloof me: het kan er echt mee te maken hebben.
onder je voeten zitten allemaal zenuwuiteinden die met alles van je lichaam te maken hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 11:47
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik wilde jullie allemaal er even op attenderen dat (ook al geloven jullie mij misschien niet allemaal) maar elke x als ik op blote voeten op koude tegels loop, ik de volgende ochtend een blaasontsteking gevoel krijg! vaak naar de wc, weinig plas en doet heel pijn! ik heb hier al zo lang last van.
bij de DA drogist verkopen ze n miidel daarvoor.(was laatst op tv) die neem ik voor de zekerheid maar mee.
verder slik ik dan meteen een cranberry pil en dan ben ik er dezelfde dag nog vanaf!
nu duurt het al 2 dagen.
dus: Niet op blote voeten op koude tegels lopen. scheelt echt.doe altijd slippers of slofjes aan. geloof me: het kan er echt mee te maken hebben.
onder je voeten zitten allemaal zenuwuiteinden die met alles van je lichaam te maken hebben...
fijn, oke!
Oud 11-07-2012, 11:55
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
nu duurt het al 2 dagen.
je krijgt echt geen blaasontsteking van lopen op koude tegels. Het enige wat jij hebt gedaan is jezelf dat wijsmaken, waardoor iedere keer als het gebeurt, je lijf je voor de gek houdt omdat je jezelf geconditioneerd is.
Oud 11-07-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
he meid, bij de drogist verkopen ze tegenwoordig n middel dat precies goed is voor dit soort klachten.(infecties) het kost maar iets van 10 euro en je bent er zo weer vanaf.
dus je hoeft niet eens meer naar de dokter.het kan ook komen door strakke spijkerbroeken he?
oh gelukkig weet je toevallig ook hoe dat middel heet? (A)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2012, 12:25
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
oh gelukkig weet je toevallig ook hoe dat middel heet? (A)
dat spul heet canesten (gyno), en het is bij de drogist een stuk duurder dan als je het via de huisarts en de apotheek haalt.
Oud 11-07-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
dat spul heet canesten (gyno), en het is bij de drogist een stuk duurder dan als je het via de huisarts en de apotheek haalt.
ah okee, maakt niet uit.. ik heb bij mijn huisartsenpraktijk alleen maar mannelijke artsen dus ik betaal graag iets meer dan...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten